eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Całodobowa ochrona osób, mienia i obiektów Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego położonego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5 oraz obserwacji systemu monitoringu wizyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Zielona Góra: Całodobowa ochrona osób, mienia i obiektów Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego położonego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5 oraz obserwacji systemu monitoringu wizyjnego
Numer ogłoszenia: 128715 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze , ul. Niepodległości 3/5, 65-048 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 452 72 72, faks 68 452 72 52.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: lubuski@teatr.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób, mienia i obiektów Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego położonego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5 oraz obserwacji systemu monitoringu wizyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: całodobowa ochrona osób, mienia i obiektów Lubuskiego Teatru im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze przy al. Niepodległości 3/5. Nieruchomość Teatru obejmuje: działki 198, 201/2 o łącznej powierzchni 5 181 m2 na których znajduje się główny budynek Teatru oraz 8 budynków magazynowych (zgodnie z załączoną mapą ewidencyjną, która stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ). Budynek główny Teatru wyposażony jest w: instalację p. poż., instalację wizyjną monitoringu dźwig towarowo-osobowy 1 szt., dźwig osobowy 1 szt. Zakres świadczenia usługi: jedna osoba całodobowo na portierni Teatru. Pracownik będzie odpowiedzialny w szczególności za: odbieranie telefonów, prowadzenie czynności związanych z systemem monitoringu, nadzór nad systemami alarmowymi, wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń biurowych, pomieszczeń technicznych i garderób upoważnionym pracownikom Zamawiającego zgodnie z wewnętrznymi Zarządzeniami Zamawiającego, dokonywanie obchodów budynku (nie rzadziej niż 5 razy na dobę, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym), udzielanie informacji klientom oraz otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej na parking Teatru, zainstalowanie i obsługa monitoringu systemu obejmującego co najmniej 8 kamer z podłączeniem rejestratora w pomieszczeniu portierni w budynku głównym teatru..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia ich z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełnienia warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatr.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego Al. Niepodległości 3/5 65-048 Zielona Góra pokój nr 10 III pietro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Lubuski Teatr im. L. Kruczkowskiego w Zielonej Górze al. Niepodległości 3/5 65- 048 Zielona Góra sekretariat, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.