eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-34/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Lublin: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-34/14
Numer ogłoszenia: 128703 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipan.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie. A-2401-34/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (drobny sprzęt laboratoryjny, szkło laboratoryjne) oraz odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, z podziałem na następujące części: Część 1: Dostawa pipet jednokanałowych. Część 2: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (zakończenie do końcówki sonotrody). Część 3: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, mikrokońcówki do pipet). Część 4: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, końcówki do pipet). Część 5: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki w paskach i akcesoria laboratoryjne). Część 6: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (kolby miarowe, kolby Erlenmeyera, butelki laboratoryjne). Część 7: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (butelki ze szkła ciemnego). Część 8: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (tryskawki, sączki, statywy). Część 9: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Avantor lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzach cenowych / opis przedmiotu zamówienia stanowiących Załącznikach Nr 2A - 2I do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1.1 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. 1.2 Wykonawca dostarczy towar w godzinach od 8:00 do 14:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku. 1.3 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć produkty w taki sposób, by nie uległy uszkodzeniom podczas transportu i dostarczyć je w oryginalnych opakowaniach producenta. 1.4 Produkty, których dostawa stanowi przedmiot zamówienia, w dniu dostawy winny mieć nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta. 1.5 Zamawiający wymaga dostarczenia produktu w oryginalnych opakowaniach producenta oraz opakowanych i oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, z odpowiednią informacją o temperaturze transportu i magazynowania. 1.6 Zamawiający może wyrazić zgodę na dostarczenie produktów w opakowaniach o innej pojemności lub masie niż te wskazane w Załącznikach Nr 2B - 2I do SIWZ, jednakże dopuszczalne są tylko opakowania mniejsze, w których łączna ilość produktu jest zgodna z całkowitą ilością określoną przez Zamawiającego. 1.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia do 20% wartości brutto zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego (nie dotyczy części 1). 1.8 Na dostarczony w zakresie części 1 przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum: 24 miesięcy. 1.9 Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od dnia następnego po dniu podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. 1.10 W okresie gwarancji, o której mowa w ust. 1.8 Wykonawca: przyjmuje na siebie wszelkie obowiązki związane z obsługą serwisową przedmiotu zamówienia, usunie niezwłocznie wszelkie wady w przedmiocie umowy, we własnym zakresie, podejmie naprawę przedmiotu umowy w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze licząc od dnia przesłania zgłoszenia usterki faksem lub mailem do serwisu Wykonawcy. 1.11 Wykonawca zobowiązuje się wykonać naprawę gwarancyjną w terminie nie dłuższym niż 21 dni licząc od dnia przyjęcia zgłoszenia przez serwis, przy czym w uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego o przedłużenie tego terminu, wskazując przyczyny z jakich termin umowny nie jest możliwy do dotrzymania. W takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu, na okres naprawy gwarancyjnej, towaru zastępczego. 1.12 Okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas naprawy przedmiotu zamówienia, przy czym Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji także po jej upływie, jeżeli zgłoszenie wady miało miejsce przed jej upływem. 1.13 W okresie gwarancji, wszelkie koszty związane w szczególności z: obsługą serwisową, naprawami, modyfikacjami, oględzinami, ekspertyzami, załadunkiem, transportem, rozładunkiem, dojazdami itp., ponosi Wykonawca. 1.14 Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. 1.15 Postanowienia pkt. 1.8 - 1.14 nie dotyczą części 2 - 9..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 38.43.67.10-0, 38.43.71.00-8, 33.19.25.00-7, 33.79.30.00-5, 39.29.30.00-2, 33.69.63.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6. Kompletna oferta musi zawierać: 6.1 Prawidłowo wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), zawierający kalkulację ceny. 6.2 Prawidłowo wypełniony formularz cenowy / opis przedmiotu zamówienia (załączniki nr 2A - 2I do SIWZ) odpowiednio dla każdej części, na którą składana jest oferta. 6.3 Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale XI SIWZ. 6.4 Stosowne pełnomocnictwa - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. 6.5 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający przewiduje zmiany niniejszej umowy w przypadku: 4.1 aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu materiałów) lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową; zmiana nie może spowodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów towaru wynikających z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy; 4.2 wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; 4.3 wprowadzenia nowej technologii pozwalającej na zastąpienie produktu o wyższej jakości niż w umowie przy zachowaniu ceny; 4.4 zmiany nazwy produktu lub producenta produktu objętego umową; 4.5 zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 4.6 zmiany stawki podatku VAT. Cena brutto ulegnie zmniejszeniu w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług lub podwyższeniu w przypadku podwyższenia stawki podatku od towarów i usług; 4.7 zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4.8 wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia; 4.9 dopuszczalne będą inne zmiany umowy, o ile nie będą one istotne w stosunku do treści oferty. 5. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 6. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipan.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4; 20 - 290 Lublin, pok. 18 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pipet jednokanałowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pipet jednokanałowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.71.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (zakończenie do końcówki sonotrody)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (zakończenie do końcówki sonotrody). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 2B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.67.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, mikrokońcówki do pipet)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, mikrokońcówki do pipet). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznika Nr 2C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, końcówki do pipet)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki, końcówki do pipet). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznika Nr 2D do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7, 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki w paskach i akcesoria laboratoryjne)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (probówki w paskach i akcesoria laboratoryjne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznika Nr 2E do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (kolby miarowe, kolby Erlenmeyera, butelki laboratoryjne)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (kolby miarowe, kolby Erlenmeyera, butelki laboratoryjne). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznika Nr 2F do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (butelki ze szkła ciemnego)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (butelki ze szkła ciemnego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznika Nr 2G do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (tryskawki, sączki, statywy)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych (tryskawki, sączki, statywy). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznika Nr 2H do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.30.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Avantor lub równoważne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników chemicznych według katalogu Avantor lub równoważne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Formularzu cenowym / opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznika Nr 2I do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.