eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mosina › Budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Krasickiego w Mosinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Mosina: Budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Krasickiego w Mosinie
Numer ogłoszenia: 128653 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41985 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mosina, Pl. 20 Października 1, 62-050 Mosina, woj. wielkopolskie, tel. 61 8109500, faks 61 8109558.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Krasickiego w Mosinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali widowiskowo - sportowej przy ul. Krasickiego w Mosinie. Budynek o następujących gabarytach: powierzchnia zabudowy - 2.814,00 m2 powierzchnia użytkowa - 3.855,20 m2 kubatura - 25.295,50 m3 wysokość - 11.85 m usytuowany w Mosinie przy ul. Krasickiego. Budynek będzie połączony z istniejącym budynkami szkoły za pomocą istniejących już łączników. Budynek to hala sportowa z możliwością organizowania imprez. Dodatkowo na piętrze znajdować się będzie cześć budynku, która może funkcjonować niezależnie. Zamawiający przewiduje limit finansowania zadania, zgodnie z limitem wydatków na wieloletnie programy inwestycyjne w latach 2016-2018: a)w 2016 r. - 1.000.000 zł b)w 2017 r. - 5.500.000 zł c)w 2018r. - pozostała kwota Roboty obejmują m. innymi następujący zakres prac : 1. Roboty ogólnobudowlane: 1.1 obsługa geodezyjna 1.1 roboty ziemne 1.2 fundamenty 1.3 ściany i stropy 1.4 dach konstrukcja i pokrycie 1.5 posadzki 1.6 ścianki działowe 1.7 tynki 1.8 okładziny wewnętrzne 1.9 malowanie pomieszczeń 1.10 ślusarka 1.11 stolarka otworowa 1.12 elewacje z ociepleniem 1.13 izolacja fundamentów 1.14 opierzenia, rynny , rury spustowe 1.15 wejścia do budynku, pochylnie dla niepełnosprawnych 2. Instalacje sanitarne 2.1 biały montaż 2.2 instalacja wodociągowa wraz z kompletem montażowym przyborów instalacyjnych 2.3 instalacja wodno- kanalizacyjna wraz z kompletem montażowym przyborów instalacyjnych 2.4 instalacja centralnego ogrzewania 2.5 instalacja gazowa 2.6 kotłownia ( opalana gazem ) 2.7 wentylacja mechaniczna 2.8 przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne, deszczowe 3. Instalacje elektryczne 3.1 instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne 3.2 instalacja oddymiania 3.3 instalacja odgromowa i wyrównawcza 3.4 instalacje komputerowe 3.5 instalacje sygnalizacyjne i przyzywowe 3.6 instalacja dzwonkowa 3.7 tablica wyników i instalacja nagłośnienia 3.8 okablowanie strukturalne 4. Roboty drogowe 4.1 drogi, parkingi 4.2 zieleń 5. Instalacje alarmowe i monitoringu 6. Wyposażenie 6.1 ściany kurtynowe z mechanizmem przesuwnym 6.2 kosze do koszykówki 6.3 siatki i słupki do siatkówki 6.4 lina wspinaczkowa z konstrukcją 6.5 drabinki 6.6 bramki do piłki ręcznej 6.7 gniazda do słupków 6.8 siatki - pilkochwyty 6.9 tablica wyników 6.10 winda o napędzie elektrycznym 6.11 urządzenie do monitorowania konstrukcji sali 6.12 klapa ppoż z automatycznym sterowaniem Szczegółowy opis przedmiotu oraz integralną część zamówienia stanowią załączniki zawierające : - Przedmiary robót - zał. nr 8 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9 do SIWZ - Dokumentacja projektowa - budowlana i wykonawcza - zał. nr 10 do SIWZ UWAGI: -Na podstawie wszystkich w/w dokumentów należy dokonać wyceny całości prac, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. -Wskazana wizja lokalna Oferenta w miejscu przyszłego placu budowy oraz na istniejącym obiekcie szkolnym, do którego będzie przyłączona hala. Oferent zobowiązany jest w ramach realizowanego zadania do: -Zabezpieczenia placu budowy odpowiednim ogrodzeniem oraz oświetlenia i oznakowania zgodnie z obowiązującymi przepisami -Zapewnienia dojazdu sprzętu budowlanego na plac budowy, odpowiednio oznakowanego -Zapewnienia pomieszczenia do narad z przedstawicielami Inwestora i Projektantami wyposażonego w instalację elektryczną, c.o. i meble biurowe -Oznakowania ewakuacyjne i p.poż zgodnie z obowiązującymi przepisami całego obiektu oraz terenu objętego zakresem -Opracowania szczegółowego harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego -Uporządkowania terenu objętego inwestycją po zakończeniu prac i doprowadzenie do stanu pierwotnego -Wykonania pomiarów, prób i sprawdzeń wszystkich wykonanych instalacji i urządzeń potwierdzonych przez inspektorów nadzoru inwestorskiego a)Przeprowadzenia wszystkich niezbędnych odbiorów i uzgodnień, w tym uzyskanie pozytywnego badania wody ( wykonywania badania aż do skutku), odbioru kotłowni przez Dozór Techniczny oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie ; b)Opracowania świadectwa energetycznego c)Opracowania dokumentacji powykonawczej w 3 egzemplarzach Symbol Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45 21 22 22 - 8 Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45 23 13 00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45 23 31 20 - 6 Roboty w zakresie budowy dróg 45 31 10 00 - 0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45 31 20 00 - 7 Instalowanie systemów alarmowych i anten 45 33 11 00 - 7 Instalowanie centralnego ogrzewania. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 z późn. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164). Zamieszczone w dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych lub innych dokumentach wymienione nazwy producentów użyto jedynie w celu przykładowym. Wszędzie gdzie są one wskazane , należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie -lub równoważne-. Przez pojęcie -lub równoważne- Zamawiający rozumie oferowanie materiałów gwarantujących realizację zadania w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewniających uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może prowadzić do pogorszenia właściwości przedmiotu zamówienia w stosunku do przewidzianych w pierwotnej dokumentacji technicznej, ani do zmiany ceny ani do naruszenia przepisów prawa. Jednocześnie wymogi muszą być spełnione w zakresie: - gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych); - charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcje); - parametrów bezpieczeństwa użytkowania; - standardów emisyjnych. W przypadku spełnienia powyższych warunków Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ciężar dowodu wykonania równoważności spoczywa na Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.22-8, 45.23.13.00-8, 45.23.31.20-6, 45.31.10.00-0, 45.31.20.00-7, 45.33.11.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacyjno-Budowlany Mateusz Maćkowiak, ul. Świętojańska 7, 64-310 Lwówek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12045079,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9899901,58

  • Oferta z najniższą ceną: 9600032,82 / Oferta z najwyższą ceną: 14573203,63

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.