Ogłoszenie z dnia 2007-07-27
Strumień: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania odwodnienia osiedla mieszkaniowego w Drogomyślu
Numer ogłoszenia: 128649 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Strumieniu, Rynek 4, 43-246 Strumień, woj. śląskie, tel. 0-33 8570142, fax 0-33 8570247.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zamowieniapubliczne.strumien.pl/index.php?id_ogloszenia=15&rok=2007&p=1
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania odwodnienia osiedla mieszkaniowego w Drogomyślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji deszczowej w Drogomyślu w rejonie ulic Konwaliowej, Stokrotek z materiałów powierzonych przez zamawiającego określonych w załączniku nr 9. Szczegółowy zakres prac określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia a także przedmiar robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. udokumentowanie wykonania (rozpoczęcia i zakończenia) w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. c) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynierskiej w zakresie sieci sanitarnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 a) niniejszej specyfikacji muszą być: a) oświadczenie zgodne z art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 b) niniejszej specyfikacji muszą być: a) wykaz min. dwóch wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych z zakresu budowy kanalizacji deszczowej w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji), b) dokumenty od zamawiających dla których wykonawca wykonał w ostatnich pięciu latach roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzające że roboty zostały wykonane należycie. c) wykaz osób z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, wodociągowych i kanalizacyjnych i aktualne zaświadczenie Izby Inżynierów Budownictwa, 3) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5 c) niniejszej specyfikacji muszą być: a) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane instalacyjno-inżynierskie, b) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do tej izby. 4) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa: 4.1) w punkcie 6.1) b) c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt 6.4.1) lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 6.4.1) lit b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej w punkcie 6.4.1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGI a) Wszystkie wymagane niniejszą specyfikacją dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przez Wykonawcę. Podpisy powinny być złożone zgodnie z reprezentacją podmiotu bądź przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, winno być dołączone do oferty (załącznik nr 5). Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. b) W przypadku składania oferty wspólnej przez Konsorcjum w ofercie należy wymienić wszystkie podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oraz wskazać Lidera. Konsorcjum jako całość musi spełniać 100% wymagań opisanych w niniejszej specyfikacji. Zarówno Lider jak i każdy z członków Konsorcjum składa dokumenty wymienione w pkt 6.1) lit. b,c niniejszej specyfikacji. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2) składa, w imieniu Konsorcjum, Lider. Każdy z członków Konsorcjum (oprócz Lidera) natomiast składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy (załącznik nr 4). Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowieniapubliczne.strumien.pl/index.php?id_ogloszenia=15&rok=2007&p=1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4 Pokój nr 5.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2007 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Strumieniu, ul. Rynek 4 Pokój nr 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI STRUMIEŃ
- Remont fragmentu drogi gminnej ul. Brzegowej w Zabłociu
- Budowa pompowni ścieków sanitarnych wraz z likwidacją budynku dotychczas eksploatowanej pompowni ścieków surowych na terenie oczyszczalni ścieków w Strumieniu przy ul. Pszczyńskiej 13
więcej: przetargi STRUMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja centrum Orchowa
- Przebudowa mostu i drogi dojazdowej do kolegiaty - ul. Staszica w Choczu
- Budowa drogi gminnej klasy L - ul. Zwierzynieckiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Rozbiórka oczyszczalni ścieków na MOP Knurów-Wschód i MOP Knurów-Zachód przy autostradzie A1 oraz na MOP Proboszczowice przy autostradzie A4 wraz z budową systemu zagospodarowania ścieków
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej na ul. Mostowej w Mogilnie
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Słonecznej i odcinka w ul. Mickiewicza w Pułtusku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.