eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świnoujście › WYKONANIE OBSŁUGI TECHNICZNEJ I KONSERWACJI ZBIORNIKÓW PRODUKTOWYCH PRZEZNACZONYCH DO MAGAZYNOWANIA MPS Z PEŁNYM OSPRZĘTEM I ARMATURĄ, SIECI INSTALACJI PALIWOWYCH ŁĄCZNIE Z WYPOSAŻENIEM, CZYSZCZENIE MAGAZYNOWYCH ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH WRAZ Z ODBIOREM ODPADÓW ORAZ NAPRAWA PALIWOWYCH AGREGATÓW POMPOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-03

Świnoujście: WYKONANIE OBSŁUGI TECHNICZNEJ I KONSERWACJI ZBIORNIKÓW PRODUKTOWYCH PRZEZNACZONYCH DO MAGAZYNOWANIA MPS Z PEŁNYM OSPRZĘTEM I ARMATURĄ, SIECI INSTALACJI PALIWOWYCH ŁĄCZNIE Z WYPOSAŻENIEM, CZYSZCZENIE MAGAZYNOWYCH ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH WRAZ Z ODBIOREM ODPADÓW ORAZ NAPRAWA PALIWOWYCH AGREGATÓW POMPOWYCH
Numer ogłoszenia: 128644 - 2013; data zamieszczenia: 03.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego , ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3242581, faks 91 3242309.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpws.mw.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona Narodowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE OBSŁUGI TECHNICZNEJ I KONSERWACJI ZBIORNIKÓW PRODUKTOWYCH PRZEZNACZONYCH DO MAGAZYNOWANIA MPS Z PEŁNYM OSPRZĘTEM I ARMATURĄ, SIECI INSTALACJI PALIWOWYCH ŁĄCZNIE Z WYPOSAŻENIEM, CZYSZCZENIE MAGAZYNOWYCH ZBIORNIKÓW PALIWOWYCH WRAZ Z ODBIOREM ODPADÓW ORAZ NAPRAWA PALIWOWYCH AGREGATÓW POMPOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie obsługi technicznej i konserwacji zbiorników produktowych z podziałem na zadania: Zadanie nr 1 - Wykonanie obsługi technicznej i konserwacji zbiorników produktowych przeznaczonych do magazynowania mps z pełnym osprzętem i armaturą zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ Zadanie nr 2 - Wykonanie obsługi technicznej i konserwacji sieci instalacji paliwowych łącznie z wyposażeniem zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ Zadanie nr 3 - Czyszczenie magazynowych zbiorników paliwowych wraz z odbiorem odpadów zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ Zadanie nr 4 - Naprawa paliwowych agregatów pompowych zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.41.00-2, 50.51.20.00-7, 74.73.20.00-9, 50.51.11.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: zadanie nr 1 - 1.138,21 zł (słownie: jeden tysiąc sto trzydzieści osiem złotych 21/100), zadanie nr 2 - 995,61 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt pięć złotych 61/100), zadanie nr 3 - 1.463,41 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta sześćdziesiąt trzy złote 41/100), zadanie nr 4 - 650,41 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych 41/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 )aktualną decyzję Wojskowego Dozoru Technicznego do wykonywania prac przy stałych zbiornikach bezciśnieniowych do magazynowania materiałów ciekłych zapalnych eksploatowanych w Siłach Zbrojnych RP, KONSORCJUM - w/w dokument składa każdy z członków; 2) aktualną decyzję Wojskowego Dozoru Technicznego do wykonywania prac przy rurociągach przesyłowych i technologicznych oraz polowych rurociągach do transportu paliw płynnych przeznaczonych dla Sił Zbrojnych RP, KONSORCJUM - w/w dokument składa każdy z członków; 3) aktualną decyzję Wojskowego Dozoru Technicznego do wykonywania prac przy przewodach elastycznych do napełniania i opróżniania zbiorników transportowych oraz przewodów elastycznych do napełniania uzbrojenia i sprzętu wojskowego, KONSORCJUM - w/w dokument składa każdy z członków; 4) świadectwo Wojskowego Dozoru Technicznego na wykonywanie prób szczelności zbiorników magazynowych bezciśnieniowych i niskociśnieniowych metodą gazową, KONSORCJUM - w/w dokument składa każdy z członków; 5) zezwolenie na wywóz odpadów ropopochodnych uzyskanych w czasie czyszczenia zbiorników magazynowych wydane przez właściwy organ samorządowy wraz z decyzją na unieszkodliwianie tych odpadów lub kserokopię umowy zawartej z firmą zajmującą się ich utylizacją, KONSORCJUM - w/w dokument składa każdy z członków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykaz wykonanych usług w zakresie zadania 1 - 4 w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. Wykaz prac na każde zadanie z osobna winien zawierać, co najmniej dwie o wartości minimum 50.000,00 zł każda (według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), Dowodem na potwierdzenie należycie wykonanych usług jest poświadczenie, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1) lub oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. KONSORCJUM - w/w dokument składa co najmniej jeden z członków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) certyfikat jakości ISO 9001 - 2008, KONSORCJUM - w/w dokument składa każdy z członków. 2) wypełniony Formularz ofertowy, o treści zgodnej ze wzorem określonym wg załącznika nr 1 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje), 4) pisemne zobowiązanie podmiotu biorącego udział w realizacji części zamówienia do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: 1) cena umowna może ulec zmianie tylko i wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, od terminu wprowadzenia tych zmian;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpws.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KOMENDANT PORTU WOJENNEGO, ul. Steyera 28, 72 - 600 ŚWINOUJŚCIE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2013 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego budynek Nr 34 - sztab KPW, pok. 13, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) W związku ze specyfiką funkcjonowania Zamawiającego i wymogami bezpieczeństwa czas, jaki Wykonawca musi poświęcić od momentu wypisania przepustki na Biurze Przepustek do miejsca złożenia oferty wynosi nie mniej niż 30 min. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert ani żadnych innych dokumentów związanych z niniejszym postępowaniem przetargowym. 2) Termin wykonania zamówienia a) Zadanie nr 1 - od 22.04.2013 r. do 10.05.2013 r. b) Zadanie nr 2 - od 13.05.2013 r. do 24.05.2013 r. c) Zadanie nr 3 - od 27.05.2013 r. do 07.06.2013 r. d) Zadanie nr 4 - od 10.06.2013 r. do 17.06.2013 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie obsługi technicznej i konserwacji zbiorników produktowych przeznaczonych do magazynowania mps z pełnym osprzętem i armaturą.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie obsługi technicznej i konserwacji zbiorników produktowych przeznaczonych do magazynowania mps z pełnym osprzętem i armaturą zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.41.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie obsługi technicznej i konserwacji sieci instalacji paliwowych łącznie z wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie obsługi technicznej i konserwacji sieci instalacji paliwowych łącznie z wyposażeniem zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.20.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.05.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Czyszczenie magazynowych zbiorników paliwowych wraz z odbiorem odpadów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czyszczenie magazynowych zbiorników paliwowych wraz z odbiorem odpadów zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 07.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa paliwowych agregatów pompowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa paliwowych agregatów pompowych zgodnie ze Specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.51.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.