eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa drogi krajowej nr 777 w ciągu ulicOpolska, Lublańska, Bora Komorowskiego w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-27

Kraków: Przebudowa drogi krajowej nr 777 w ciągu ulic: Opolska, Lublańska, Bora Komorowskiego w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 128640 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Zarząd Dróg, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 616-75-30, fax (012) 616-74-17.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzd.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi krajowej nr 777 w ciągu ulic: Opolska, Lublańska, Bora Komorowskiego w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano - montażowe objęte projektem budowlanym. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w następujących branżach: a. Przebudowa układu drogowego wraz z odwodnieniem, docelową organizacją ruchu i robotami w zakresie zieleni. 2. Zakres robót: Roboty wykonywane będą na odcinku: jezdnia południowa od km 1+103,20, jezdnia północna od km 1+ 450,00 do skrzyżowania z ulicami Wiślicka, Stelli Sawickiego. Roboty będą realizowane w oparciu o dokumentację projektową, przedmiary robót, specyfikacje techniczne oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7. Wadium w wysokości: 206.000,00 zł należy wnieść w terminie, który zostanie określony w zaproszeniu do składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu jest płatne przelewem na konto: Bank BPH PBK Nr 26 1060 0076 0000 3310 0003 5559 z dopiskiem Wpłata wadium. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy wnieść do kasy Krakowskiego Zarządu Dróg, ul. Centralna 53 (kasa jest czynna w poniedziałki od godz. 10.30 do 16.00 od wtorku-piątku od godz. 9.00 do 14.00)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji zamówień w zakresie robót drogowych nawierzchniowych. 3) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykonawca musi udokumentować, że dysponuje osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: a. wskazany kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej; wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. 4) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 6) Wykonawca wskaże we wniosku część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 7) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane roboty w zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich za szkody majątkowe i osobowe na sumę: 100.000,00 zł na zdarzenie, bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres od czasu rozpoczęcia robót do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII Kodeksu Postępowania Administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy ( nie jest wydaniem zaświadczenia). 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących zakres określony w warunkach udziału, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień oraz świadectw kwalifikacji w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Wykonawca musi udokumentować posiadanie uprawnień w zakresie określonym w warunkach udziału. 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Deklaracja zawarcia umowy ubezpieczenia na warunkach określonych w pkt. 7 warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Krakowski Zarząd Dróg, ul. Centralna 53, pok. 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wniosek winien spełniać następujące wymagania: w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie robót powierzonych mu do wykonania - we wniosku należy wskazać jaki zakres robót będzie realizował każdy z członków konsorcjum. podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie muszą udokumentować, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej łącznie zapewniającej wykonanie zamówienia, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione, upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, potwierdzonymi przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. Informacje o oświadczeniach, ppkt. 3-4, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokument, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. Informacje o oświadczeniach ppkt. 3-4 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.