eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Projekt budowlany i wykonawczy dla zadania inwestycyjnego Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego - Tucznawa w Dąbrowie Górniczej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-27

Dąbrowa Górnicza: Projekt budowlany i wykonawczy dla zadania inwestycyjnego Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego - Tucznawa w Dąbrowie Górniczej
Numer ogłoszenia: 128637 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Projekt budowlany i wykonawczy dla zadania inwestycyjnego Kompleksowe przygotowanie terenu inwestycyjnego - Tucznawa w Dąbrowie Górniczej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie musi być zrealizowane zgodnie: a. z wymogami niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i postanowieniami projektu umowy - Załącznik nr 1 do specyfikacji b. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz. U. Nr z 2004r , Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami c. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 d. art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane Dz.U.z 2003r, Nr 207, poz. 2016 z 2003 roku z późn. zmianami e. warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. Dz. U. z 1999r. Nr 43 poz. 430. 3.3 W zakres projektu wchodzi : Opracowanie dokumentacji technicznej dla kompleksowego uzbrojenie terenu inwestycyjnego w Dąbrowie Górniczej -Tucznawie w podstawowe media tj.; energię elektryczną , wodę oraz budowę układu komunikacyjnego umożliwiającego obsługę terenu inwestycyjnego i połączenie go z zewnętrznym układem komunikacyjnym miasta. Zakres opracowania Wykonawca jest zobowiązany: - wykonać mapy do celów projektowych, - wykonać pełną inwentaryzację drzew do pozwolenia na wycinkę, - projekt budowlany drogi łączącej DK-94 z drogą DW 796 umożliwiającej obsługę komunikacyjną terenu inwestycyjnego - Tucznawa w Dąbrowie Górniczej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym - odcinek I - od węzła drogowego DK-94 z DW -790 do skrzyżowania ul.Ząbkowickiej i Gołonowskiej - przebudowa drogi w celu uzyskania przekroju poprzecznego 2/2) ; odcinek II od skrzyżowania ul.Gołonowskiej z ul.Ząbkowicką do skrzyżowania DW - 796 z nowoprojektowanym odcinkiem drogi - budowa nowego odcinka drogi o przekroju poprzecznym 2/2. - projekt wykonawczy, drogi łączącej DK-94 z drogą DW 796 umożliwiającej obsługę komunikacyjną terenu inwestycyjnego - Tucznawa w Dąbrowie Górniczej wraz z odwodnieniem i oświetleniem ulicznym -odcinek I - od węzła drogowego DK-94 z DW -790 do skrzyżowania ul.Ząbkowickiej i Gołonowskiej -przebudowa drogi w celu uzyskania przekroju poprzecznego 2/2) ; odcinek II od skrzyżowania ul.Gołonowskiej z ul.Ząbkowicką do skrzyżowania DW - 796 z nowoprojektowanym odcinkiem drogi -budowa nowego odcinka drogi o przekroju poprzecznym 2/2, - opracowanie pełnej koncepcji nowej drogi na III odcinku o przekroju poprzecznym 2/2 - zgodnie z załącznikiem nr.6 SIWZ - projekt budowlany i wykonawczy przyłącza energetycznego i przyłącza wody, - przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - uzyskać decyzję na wycinkę i przesadzeniem drzew w imieniu inwestora, - uzyskać decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych - dokonać wszelkich uzgodnień i opracowań włącznie z decyzją o pozwoleniu na budowę - opracować Studium Wykonalności, - nowoprojektowane drogi realizować zgodnie z załącznikiem nr.6 SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.20 - Usługi projektowania rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.22.00 - Usługi projektowania rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 210.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie uprawnienia do projektowania w branży drogowej, elektroenergetycznej, sieci wod-kan (min. 1 osoba w każdej specjalności) oraz przynależą do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 3. w okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności, jeżeli była krótsza niż 3 lata, wykonali co najmniej pięć usług - a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również są w trakcie wykonywania- odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę polegające na sporządzeniu projektu drogi wraz z infrastrukturą , którego wartość (każdego odrębnie) wynosi minimum 70.000,00 zł brutto każda i których należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających - wymagane przedłożenie minimum 5 dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług jw.(min. 5 np. referencje). 4. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych)- wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty- według formuły; spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - z uwzględnieniem pkt. 2 uwag 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - Załącznik nr 3 - wskazana data podpisania oświadczenia . 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymogu pkt.8.2. SIWZ - Załącznik nr 4 - wskazana data podpisania wykazu 4. Dokumenty stwierdzające , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie projektowania w branży: drogowej, elektroenergetycznej, sieci wod-kan. Wymagane załączenie kserokopii uprawnień do projektowania w branży: drogowej, elektroenergetycznej, sieci wod-kan oraz -poświadczeń przynależności do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - min. 1 osoba w każdej specjalności. 5. Formularz ofertowy- Załącznik nr 2 do SIWZ zawierający wycenę oferty, sporządzoną w oparciu o Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych 2006, plus podatek VAT - zgodny z obowiązującymi przepisami - wskazana data podpisania oferty. Wycenę oferty sporządzić wg. następującego wzoru : L.p Zakres do wykonania wartość netto VAT Wartość brutto 1. Wykonanie mapy do celów projektowych 2. Uzgodnienia 3. Projekt budowlany 4. Projekt wykonawczy 5. Przedmiary robót, kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót 6. Inwentaryzacja drzew 7. Uzyskanie pozwolenia na wycinkę i przesadzenia drzew 8. Uzyskanie pozwolenia na budowę 9. Studium wykonalności 10. Uzyskanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych 11. Opracowanie pełnej koncepcji nowej drogi na III odcinku RAZEM : 6. Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługi polegające na sporządzeniu projektu drogi wraz z infrastrukturą którego wartość (każdego odrębnie) wynosi min. 70.000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z uwzględnieniem wymogu pkt. 8.3 SIWZ - załącznik nr 5. 7. Dokumenty potwierdzające że usługi o których mowa w pkt.6 zostały wykonane należycie-min.5 np. referencje wystawione przez poprzednich zamawiających.. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwagi: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby/osobę uprawnione do podpisywania oferty. 2. Upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych i występowania w postępowaniu przetargowym w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdziale 9. pkt. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) . Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.1 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - złożonym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 6. Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 p.z.p. spowoduje wykluczenie go z postępowania. 7. Oferty, opinie biegłych, oświadczenia, informacja z zebrania wykonawców, zawiadomienia, wnioski, inne dokumenty i informacje składane przez zamawiającego i wykonawców oraz umowa w sprawie zamówienia publicznego stanowią załączniki do protokołu. 8. Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty są jawne od chwili ich otwarcia, a wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po upływie terminu ich składania 9. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przed¬siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 p.z.p.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza Wydział prowadzący: Wydział Inwestycji Miejskich II piętro pokój nr 222.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21 41-300 Dąbrowa Górnicza Wydział prowadzący: Wydział Inwestycji Miejskich II piętro pokój nr 222.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.09.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.