eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobowa › Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-19

Bobowa: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa.
Numer ogłoszenia: 128625 - 2010; data zamieszczenia: 19.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , Rynek 21, 38-350 Bobowa, woj. małopolskie, tel. 18 35 14 456, faks 18 35 30 627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.efs.bobowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla uczestników projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa. Zamówienie publiczne obejmuje następujące części:
IV część zamówienia: KURS INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B, KURS PRAWA JAZDY KAT. C, KURS PRAWA JAZDY KAT. D
V część zamówienia: KURS KOMPUTEROWY AUTOCAD
VI część zamówienia: KURS PROFESJONALNEGO FRYZJERSTWA.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek oraz oświadczy, że jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Posiadanie przez instytucję szkoleniową wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych Zamawiający sprawdzi w centralnym rejestrze instytucji szkoleniowych, dostępnym na stronie internetowej www.ris.praca.gov.pl

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek i jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał przynajmniej 2 szkolenia odpowiadające przedmiotowi zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, a w szczególności:
      dla IV części zamówienia: min. jedną salą wykładową z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczbą miejsc odpowiednią do liczby uczestników, placem manewrowym odpowiednim do praktycznej nauki jazdy, min. jednym pojazdem o stanie technicznym pozwalającym na prawidłowe przeprowadzenie kursu;
      dla V części zamówienia: min. jedną salą wykładową wyposażoną w taką ilość stanowisk komputerowych z pełnym, legalnym oprzyrządowaniem i oprogramowaniem, by każdy uczestnik kursu miał do dyspozycji jedno stanowisko;
      dla VI części zamówienia: min. jedną salą szkoleniową do przeprowadzenia zajęć praktycznych, wyposażoną w stanowisko fryzjerskie, tak by każdy uczestnik kursu miał odrębne stanowisko, min. jedną salą szkoleniową, do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, z pełnym wyposażeniem niezbędnym do realizacji zamówienia oraz liczbą miejsc odpowiednią do liczby uczestników;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
      dla IV części zamówienia: min. jedną osobą legitymującą się min. wykształceniem średnim, posiadającą uprawnienia do prowadzenia kursu prawa jazdy określonej kategorii w zakresie teoretycznym, min. jedną osobą legitymującą się min. wykształceniem średnim, posiadającą uprawnienia do prowadzenia kursu prawa jazdy określonej kategorii w zakresie praktycznym
      dla V części zamówienia: min. jednym wykładowcą z min. rocznym doświadczeniem w przeprowadzaniu kursów komputerowych AUTOCAD
      dla VI części zamówienia: min. jedną osobą z wykształceniem kierunkowym, stylistą, fryzjerem, z dwuletnim doświadczeniem w przeprowadzaniu kursów fryzjerskich

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek będzie spełniony, jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust 1 będzie wynikało, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy (WUP) właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej - załącznik nr 10; 2) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 3) Parafowany przez wykonawcę Wzór umowy (każda strona) - załącznik nr 4; 4) program szkolenia - załącznik nr 13; 5) harmonogram szkolenia - załącznik nr 12; 6) preliminarz kosztów - załącznik nr 11

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmianę postanowień warunków umowy w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach:
1) zmiana liczby uczestników poszczególnych szkoleń - niespełniających wymogów zdrowotnych bądź rezygnujących dobrowolnie z uczestnictwa w projekcie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.efs.bobowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowej ul Rynek 21, 38-350 Bobowa pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2010 godzina 08:45, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej w Bobowej ul. Rynek 21, 38-350 Bobowa pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia będą realizowane w ramach projektu Decyduję o sobie - myślę o swojej przyszłości. Aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Bobowa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B
KURS PRAWA JAZDY KAT. C
KURS PRAWA JAZDY KAT. D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia i ich zakres przedmiotowy powinny być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów. Dz.U.Nr 217 poz.1834)
    KURS INSTRUKTOR NAUKI JAZDY KAT. B - 2 osoby
    KURS PRAWA JAZDY KAT. C - 5 osób
    KURS PRAWA JAZDY KAT. D - 3 osoby.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0, 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KURS KOMPUTEROWY AUTOCAD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmować będzie następującą tematykę (zakres minimalny):
    1) Podstawy - Filozofia pracy z programem AutoCAD, Wygląd głównego okna aplikacji, Dopasowanie programu do własnych potrzeb (zmiana wyglądu głównego okna aplikacji, dostosowanie pasków narzędzi, tworzenie własnych pasków narzędzi )
    2) Otwieramy pierwszy rysunek - Tworzenie rysunków (używanie standardu, szablony, kreatory), otwieranie rysunków istniejących w formacie DWG, zapisywanie rysunków w dowolnych formatach)
    3) Podstawowe narzędzia rysunkowe ( Pierwsze kreski ,rysowanie linii , rysowanie prostej, ultilinii, pollylinii, parę słów na temat oglądania rysunku, rysowanie okręgu, łuku, elipsy, wieloboku, prostokąta, splanuj)
    4) Narzędzia modyfikacyjne ( wymaż, kopiuj, przesuń, obrót, lustro, odsuń, szyk, utnij, wydłuż, przedłuż, rozciągnij, przerwij, omówienie uchwytów, skala, fazuj, zaokrąglij)
    5) Narzędzia rysowania precyzyjnego
    6) Narzędzia służące do oglądania rysunku (ZOOM, PAN)
    7) Warstwy
    8) Bloki rysunkowe ( omówienie rodzajów bloków rysunkowych stosowanych w AutoCADzie, tworzenie bloków wewnętrznych, tworzenie bloków zewnętrznych, wstawianie bloków do rysunku, wstawianie plików do rysunku jako blok, edycja bloków)
    9) Atrybuty ( definicja, edycja definicji , edycja atrybutu, ekstrakcja na zbiór, wczytanie do Excela i zewnętrzne zestawienia)
    10) Optymalizacja objętości rysunku
    11) Menu piktogramowe
    12) Menu rozwijalne
    13) Filtry współrzędnych ( filtrowanie pojedynczych współrzędnych, rzuty)
    14) Zbiory wskazań (metody tworzenia zbioru wskazań, operacje logiczne na zbiorach wskazań)
    15) Kalkulator geometryczny (omówienie funkcji programowych, przykłady zastosowań)
    16) Przestrzeń modelu i przestrzeń papieru (ustawienia, zależności, wydruki - wykonywanie próbnych wydruków
    17) Referencje - zagnieżdżanie wielopoziomowe obiektów (dołączanie referencji odłączanie referencji, bindowanie, odświeżanie).
    Szkoleniem zostanie objęta 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS PROFESJONALNEGO FRYZJERSTWA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin 120 i obejmować będzie zajęcia teoretyczne i praktyczne z następujących zagadnień tematycznych (zakres minimalny): technologie fryzjerskie , stylizacja fryzur ,higiena pracy fryzjera zajęcia praktyczne: mycie głowy , masaż głowy ,regeneracja włosów ,ondulacja wodna ,układanie fal grzebieniem , nawijanie włosów na wałki , przypinanie loków , modelowanie włosów za pomocą szczotki, suszarki, ondulacja trwała , spuszanie włosów , prostowanie włosów , farbowanie całej głowy , farbowanie odrostów , balayage, pasemka , kontrasty , cieniowanie włosów ,przerzedzanie (zdejmowanie objętości z końcówek włosów) , punktowanie , stopniowanie , strzyżenie damskie (podstawy) , strzyżenie męskie (podstawy) ,strzyżenie maszynką elektryczną. Szkoleniem zostanie objęta 1 osoba.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.