eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › SPORZĄDZENIE PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SKOCZÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-04

Skoczów: SPORZĄDZENIE PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SKOCZÓW
Numer ogłoszenia: 128607 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Skoczowa , ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 853 29 74, faks 33 853 29 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SKOCZÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoczów zgodnie z wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dna 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. nr 118, poz. 1233) oraz uchwałą nr IV/27/2011 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoczów (stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), a w tym: 1. opracowanie nowego studium z uwagi na prognozowane zmiany w zagospodarowaniu przestrzennym - zakres merytoryczny oraz czynności wynikające z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2. aktualizację terenów wyznaczonych w obowiązującym studium o tereny zainwestowane wyznaczone w obowiązujących planach miejscowych, 3. poszerzenie terenów do zainwestowania o tereny wynikające ze założonych wniosków do planów miejscowych (materiał pomocniczy - wykaz i lokalizacja wniosków do planu do uwzględnienia w projekcie studium - 250 wniosków) + wnioski instytucji oraz po ogłoszeniu do przystąpienia do sporządzenia studium, 4. bezpośrednie uczestnictwo w konsultacjach z pracownikiem wydziału przed przedstawieniem projektu studium do uzgodnienia, 5. udział w Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej - przedstawienie do zaopiniowania, 6. udział w dyskusji publicznej, 7. udział i przedstawienie projektu studium na sesji Rady Miejskiej celem uchwalenia. Charakterystyka obszaru przedmiotu zamówienia Podstawowe dane: 1. Podział administracyjny - 10 sołectw + miasto, 2. Ludność 25 858 osób ( w tym miasto 14 473 osób ), 3. Powierzchnia - 64,0 km2 ( w tym miasto 10,0 km2 ), 4. Funkcja wiodąca dla miasta - mieszkalnictwo i usługi, uzupełniająca - przemysł, 5. Funkcja wiodąca dla gminy - rolnictwo, mieszkalnictwo, uzupełniająca - usługi, rekreacja, 6. Użytkowanie gruntu: a) tereny mieszkaniowe i mieszkaniowo - usługowe - 22%, b) tereny przemysłowe i usługowe - 4%, c) tereny komunikacyjne - 6%, d) tereny zieleni, woda - 20%, e) tereny lasów - 16%, f) tereny rolne - 32%, 7. Elementy środowiska przyrodniczego: a) obszar specjalnej ochrony ptaków Natura 2000 Dolina Górnej Wisły, b) otulina Parku Krajobrazowego Beskidu Śląskiego, c) Zespół Przyrodniczo - Krajobrazowy Kaplicówka, d) rezerwat Wiślica, 8. Złoża surowców naturalnych: a) teren górniczy złoża gazu ziemnego, b) kilka stanowisk złóż kruszyw naturalnych - nieeksploatowane, 9. Zabytki: a) obiekty w rejestrze zabytków - 37, b) obiekty w ewidencji zabytków - 370, c) stanowiska archeologiczne - 16, 10. Inne: a) główny zbiornik wód podziemnych, b) tereny osuwiskowe. Zakres zamówienia 1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skoczów - część tekstowa i rysunek (rysunki) studium w skali 1:10 000 - 5 egzemplarzy, 2. Dokumentacja formalno prawna - 2 egzemplarze tj. oryginał i kopia, 3. Rysunek Studium... w skali 1:10 000 w wersji kolorowej, naklejony na trwałym podkładzie, 4. Rysunek studium pomniejszony do skali 1:25 000 - wydruk kolorowy 7 szt, 5. W postaci elektronicznej - tekst studium, część graficzna rysunek (rysunki) studium w skali 1:10 000 i rysunek studium pomniejszony do skali 1:25 000 w formacie umożliwiającym wydruk 2xA3, prognoza, bilans terenów. 6. W postaci elektronicznej - rysunek finalny w rozbiciu na poszczególne warstwy tematyczna, pozycjonowane do EWMAPY, (umożliwiający korzystanie odrębnie z każdej z warstw tematycznych). 7. Rysunki oraz tekst studium - wydruki kolorowe w wersji tradycyjnej jako materiały robocze do konsultacji z zamawiającym oraz odpowiednio jako załączniki do niektórych instytucji uzgadniających. Materiały wyjściowe 1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skoczów, zatwierdzone uchwałą nr XLIV/6562/2006 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 28 września 2006r, 2. Obowiązujące plany miejscowe (dla całej powierzchni gminy), 3. Gminny Program Opieki nad Zabytkami Miasta i Gminy Skoczów na lata 2008 - 2012r., 4. Mapa topograficzna na CD w postaci rastrowej, 5. Ekofizjografia, 6. Projekt granicy polno - leśnej, 7. Mapa terenów osuwiskowych. Zamawiający zastrzega realizację projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoczów przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie publiczne, z wyłączeniem analiz i prognoz specjalistycznych. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy udokumentują wykonanie (zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwóch uchwalonych studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, obejmujących powierzchnię nie mniejszą niż 30 km2 każdy. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzony wg załącznika nr 2 do specyfikacji) oraz załączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponowali minimum jedną osobą która będzie pełnić funkcję głównego projektanta oraz: - jest członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), - wykonała (lub kierowała pracami zespołu) minimum dwa równoważne do zamawianych studia, które weszły w życie. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony wg załącznika nr 5 do specyfikacji). Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w przypadku osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian przedmiotu lub terminu umowy w następującym zakresie: a) w przypadku wystąpienia usług dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w przypadku działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, a które to działania nie stanowią winy którejkolwiek ze stron, c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, d) w przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, e) w przypadku zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy. W takim przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, f) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Skoczów, ul. Mickiewicza 14, pokój nr 109 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.