Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-04
Skoczów: SPORZĄDZENIE PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SKOCZÓW
Numer ogłoszenia: 128607 - 2011; data zamieszczenia: 04.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Skoczowa , ul. Rynek 1, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 33 853 29 74, faks 33 853 29 74.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.skoczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZENIE PROJEKTU STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SKOCZÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoczów zgodnie z wymogami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003r. (Dz. U. nr 80, poz. 717 ze. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dna 28 kwietnia 2004r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. nr 118, poz. 1233) oraz uchwałą nr IV/27/2011 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 24 lutego 2011r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia projektu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoczów (stanowiącej załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), a w tym: 1. opracowanie nowego studium z uwagi na prognozowane zmiany w zagospodarowaniu przestrzennym - zakres merytoryczny oraz czynności wynikające z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, 2. aktualizację terenów wyznaczonych w obowiązującym studium o tereny zainwestowane wyznaczone w obowiązujących planach miejscowych, 3. poszerzenie terenów do zainwestowania o tereny wynikające ze założonych wniosków do planów miejscowych (materiał pomocniczy - wykaz i lokalizacja wniosków do planu do uwzględnienia w projekcie studium - 250 wniosków) + wnioski instytucji oraz po ogłoszeniu do przystąpienia do sporządzenia studium, 4. bezpośrednie uczestnictwo w konsultacjach z pracownikiem wydziału przed przedstawieniem projektu studium do uzgodnienia, 5. udział w Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej - przedstawienie do zaopiniowania, 6. udział w dyskusji publicznej, 7. udział i przedstawienie projektu studium na sesji Rady Miejskiej celem uchwalenia. Charakterystyka obszaru przedmiotu zamówienia Podstawowe dane: 1. Podział administracyjny - 10 sołectw + miasto, 2. Ludność 25 858 osób ( w tym miasto 14 473 osób ), 3. Powierzchnia - 64,0 km2 ( w tym miasto 10,0 km2 ), 4. Funkcja wiodąca dla miasta - mieszkalnictwo i usługi, uzupełniająca - przemysł, 5. Funkcja wiodąca dla gminy - rolnictwo, mieszkalnictwo, uzupełniająca - usługi, rekreacja, 6. Użytkowanie gruntu: a) tereny mieszkaniowe i mieszkaniowo - usługowe - 22%, b) tereny przemysłowe i usługowe - 4%, c) tereny komunikacyjne - 6%, d) tereny zieleni, woda - 20%, e) tereny lasów - 16%, f) tereny rolne - 32%, 7. Elementy środowiska przyrodniczego: a) obszar specjalnej ochrony ptaków Natura 2000 Dolina Górnej Wisły, b) otulina Parku Krajobrazowego Beskidu Śląskiego, c) Zespół Przyrodniczo - Krajobrazowy Kaplicówka, d) rezerwat Wiślica, 8. Złoża surowców naturalnych: a) teren górniczy złoża gazu ziemnego, b) kilka stanowisk złóż kruszyw naturalnych - nieeksploatowane, 9. Zabytki: a) obiekty w rejestrze zabytków - 37, b) obiekty w ewidencji zabytków - 370, c) stanowiska archeologiczne - 16, 10. Inne: a) główny zbiornik wód podziemnych, b) tereny osuwiskowe. Zakres zamówienia 1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skoczów - część tekstowa i rysunek (rysunki) studium w skali 1:10 000 - 5 egzemplarzy, 2. Dokumentacja formalno prawna - 2 egzemplarze tj. oryginał i kopia, 3. Rysunek Studium... w skali 1:10 000 w wersji kolorowej, naklejony na trwałym podkładzie, 4. Rysunek studium pomniejszony do skali 1:25 000 - wydruk kolorowy 7 szt, 5. W postaci elektronicznej - tekst studium, część graficzna rysunek (rysunki) studium w skali 1:10 000 i rysunek studium pomniejszony do skali 1:25 000 w formacie umożliwiającym wydruk 2xA3, prognoza, bilans terenów. 6. W postaci elektronicznej - rysunek finalny w rozbiciu na poszczególne warstwy tematyczna, pozycjonowane do EWMAPY, (umożliwiający korzystanie odrębnie z każdej z warstw tematycznych). 7. Rysunki oraz tekst studium - wydruki kolorowe w wersji tradycyjnej jako materiały robocze do konsultacji z zamawiającym oraz odpowiednio jako załączniki do niektórych instytucji uzgadniających. Materiały wyjściowe 1. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Skoczów, zatwierdzone uchwałą nr XLIV/6562/2006 Rady Miejskiej Skoczowa z dnia 28 września 2006r, 2. Obowiązujące plany miejscowe (dla całej powierzchni gminy), 3. Gminny Program Opieki nad Zabytkami Miasta i Gminy Skoczów na lata 2008 - 2012r., 4. Mapa topograficzna na CD w postaci rastrowej, 5. Ekofizjografia, 6. Projekt granicy polno - leśnej, 7. Mapa terenów osuwiskowych. Zamawiający zastrzega realizację projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Skoczów przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie publiczne, z wyłączeniem analiz i prognoz specjalistycznych. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy udokumentują wykonanie (zakończenie) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwóch uchwalonych studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, obejmujących powierzchnię nie mniejszą niż 30 km2 każdy. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (sporządzony wg załącznika nr 2 do specyfikacji) oraz załączyć dokument potwierdzający, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie publiczne mogą się ubiegać wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponowali minimum jedną osobą która będzie pełnić funkcję głównego projektanta oraz: - jest członkiem Izby Urbanistów, o której mowa w art. 5 ust. 3 ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 ze zm.), - wykonała (lub kierowała pracami zespołu) minimum dwa równoważne do zamawianych studia, które weszły w życie. Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzony wg załącznika nr 5 do specyfikacji). Do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do siwz), 2) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej celem identyfikacji osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, w przypadku osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian przedmiotu lub terminu umowy w następującym zakresie: a) w przypadku wystąpienia usług dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w przypadku działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, a które to działania nie stanowią winy którejkolwiek ze stron, c) w przypadku wystąpienia siły wyższej, d) w przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy, e) w przypadku zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy. W takim przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym, f) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.skoczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Skoczów, ul. Mickiewicza 14, pokój nr 109 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Skoczowie, Rynek 1, 43-430 Skoczów, pokój nr 2..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
- Dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części: Część 1 - Fotele biurowe, Część 2 - Meble biurowe
- Budowa ścianki wspinaczkowej na terenie rekreacyjnym przy ul. Mocko w Skoczowie w ramach zadania "Budowa ogólnodostępnej infrastruktury rekreacyjnej w Skoczowie przy ul. Ks. J. E. Mocko - etap III"
więcej: przetargi w Skoczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Sławków
- Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łabowa
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Wejherowo
- Sporządzenie planu ogólnego dla obszaru Gminy Miedźna - określenie stref planistycznych oraz gminnych standardów urbanistycznych na podstawie uwarunkowań rozwoju przestrzennego gminy.
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Miasta Tarnowa
- SPORZĄDZENIE DOKUMENTÓW STRATEGICZNYCH NA POTRZEBY GMINY MIELNIK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.