eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. BeneficjentUrząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Olsztyn: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Beneficjent: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego.
Numer ogłoszenia: 128564 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie , Al. Piłsudskiego 64 B, 10-450 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5372800, 5372823, faks 89 5372801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.uppo.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Usługi stanowią część całości, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Beneficjent: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I- Kierowca wózka jezdniowego. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 12 osób. Szkolenie realizowane w podziale na 2 grupy 6-osobowe, zajęcia dla I grupy zostaną zrealizowane w maju 2014 roku, a dla II grupy we wrześniu 2014 roku, termin wykonania zamówienia dla każdej grupy- maksymalnie 3 tygodnie. Liczba osób na szkoleniu ( w grupie) może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. Urząd dopuszcza możliwość zapłaty za zrealizowanie połowy zamówienia (tj. po przeszkoleniu I grupy) po złożeniu rozliczenia kosztów poprzez sprawozdanie finansowe do zrealizowanej części zamówienia. -termin wykonania całego zamówienia: maksymalnie 5 miesięcy, ( w okresie od maja do końca września 2014 roku) - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2014 roku. CZĘŚĆ II-Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 i MAG 135. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 14 osób, szkolenie realizowane w podziale na 2 grupy 7-osobowe, zajęcia dla I grupy zostaną zrealizowane w maju-czerwcu 2014 roku, a dla II grupy we wrześniu - październiku 2014 roku. Termin wykonania zamówienia dla każdej grupy- maksymalnie 2 miesiące. Liczba osób na szkoleniu ( w grupie) może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. Urząd dopuszcza możliwość zapłaty za zrealizowanie połowy zamówienia( tj. po przeszkoleniu I grupy) po złożeniu rozliczenia kosztów poprzez sprawozdanie finansowe do zrealizowanej części zamówienia.Termin wykonania całego zamówienia: maksymalnie 6 miesięcy ( w okresie od maja do końca października 2014 roku), pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2014 roku. CZĘŚĆ III- Kasjer kas fiskalnych z obsługą programu sprzedaży . Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 18 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1 miesiąc, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2014 roku.CZĘŚĆ IV- Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 i MAG 135. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. Termin wykonania całego zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2014 roku. CZĘŚĆ V- Magazynier z obsługą programu magazynowego i uprawnieniami operatora wózków jezdniowych. Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1,5 miesiąca, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : maj 2014 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.53.00.00-8, 80.53.00.00-8, 80.53.00.00-8, 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.). Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. wpisu (załącznik nr 5 do SIWZ). Ponadto Zamawiający zweryfikuje czy Wykonawca zaktualizował na 2014 rok wpis w Wojewódzkim Urzędzie Pracy właściwym dla siedziby Instytucji Szkoleniowej poprzez elektroniczną bazę udostępnioną przez Wojewódzki Urząd Pracy. Posiadanie uprawnień do realizacji szkoleń z zakresu obsługi wózków jezdniowych. Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. zgody - załącznik nr 5A do SIWZ- dotyczy CZĘŚCI I i V. Posiadanie uprawnień do realizacji szkolenia i egzaminowania spawaczy m.in. w zakresie TIG 141 i MAG 135 (posiadanie aktualnego atestu na 2014 rok uprawniającego wydawanego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach). Zamawiający sprawdzi, czy Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie o posiadaniu ww. uprawnień - załącznik nr 5 B do SIWZ - dotyczy CZĘŚCI II i IV.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny warunku w oparciu o oświadczenie Wykonawcy - wg załącznika nr 4 metodą warunku granicznego SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZ.I- KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO- Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Wykonawca musi zapewnić plac manewrowy, na którym odbywać się będą zajęcia praktyczne z jazdy wózkami, minimum 3 wózki jezdniowe z napędem silnikowym. CZ.II- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG 141 i MAG 135. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Zajęcia praktyczne muszą być realizowane w formie praktyki w przystosowanym do tego typu zajęć pomieszczeniu. Każdy uczestnik szkolenia na zajęciach praktycznych musi mieć zapewnione samodzielne stanowisko spawalnicze wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi do nauki spawania. CZ.III- KASJER KAS FISKALNYCH Z OBSŁUGĄ PROGRAMU SPRZEDAŻY. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Wykonawca musi zapewnić każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielne stanowisko z kasą fiskalną oraz samodzielne stanowisko komputerowe z komputerem stacjonarnym lub przenośnym i z dostępem do Internetu oraz programu do sprzedaży. CZ. IV- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG 141 i MAG 135. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Zajęcia praktyczne muszą być realizowane w formie praktyki w przystosowanym do tego typu zajęć pomieszczeniu. Każdy uczestnik szkolenia na zajęciach praktycznych musi mieć zapewnione samodzielne stanowisko spawalnicze wraz ze sprzętem i materiałami niezbędnymi do nauki spawania. CZ.V- MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ PROGRAMU MAGAZYNOWEGO I UPRAWNIENIAMI OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH. Lokal, w którym będzie prowadzone szkolenie musi być przestronny i przewiewny, posiadać pomieszczenia sanitarne, gwarantujący pracę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala dydaktyczna, w której realizowane będzie szkolenie oraz jej wyposażenie i pomoce dydaktyczne dostosowane muszą być do prowadzenia szkolenia będącego przedmiotem zamówienia w taki sposób, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska pracy i samodzielnie wykonywał wszystkie zadania wynikające z programu szkolenia. Każdy z uczestników szkolenia musi mieć stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu oraz programu magazynowego. Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia plac manewrowy, na którym odbywać się będą zajęcia praktyczne z jazdy wózkami. Wykonawca musi zapewnić minimum 2 wózki jezdniowe z napędem silnikowym, które będą do dyspozycji uczestników przez cały okres realizacji zajęć praktycznych, co oznacza, że uczestnicy szkolenia w trakcie zajęć praktycznych z ww. zakresu będą odbywać jazdę na 2 wózkach jezdniowych po placu manewrowym. Oceny spełniania tego warunku( w CZĘŚĆI I, II, III, IV,V zamówienia) Zamawiający dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 7 do SIWZ uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. W załączniku nr 7 do SIWZ również należy wykazać podstawę dysponowania zasobami (np. własność, umowa najmu, dzierżawa, umowa użyczenia itp.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • CZ.I- KIEROWCA WÓZKA JEZDNIOWEGO . Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: - obsługi wózka jezdniowego ( wskazać zajęcia teoretyczne lub/i praktyczne), - umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). CZ.II- SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG 141 i MAG 135. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: -spawania metodą TIG 141 ,- spawania metodą MAG 135,- umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). CZ.III- KASJER KAS FISKALNYCH Z OBSŁUGĄ PROGRAMU SPRZEDAŻY. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: - obsługi kas fiskalnych,- obsługi komputera ( podstawowe programy komputerowe), - obsługi programu komputerowego do sprzedaży,- umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). CZ.IV - SPAWANIE BLACH I RUR SPOINAMI PACHWINOWYMI METODĄ TIG 141 i MAG 135. Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: -spawania metodą TIG 141 ,- spawania metodą MAG 135,- umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). CZ.V- MAGAZYNIER Z OBSŁUGĄ PROGRAMU MAGAZYNOWEGO I UPRAWNIENIAMI OPERATORA WÓZKÓW JEZDNIOWYCH . Wymaga się, aby Wykonawca dysponował wykładowcami na zajęcia teoretyczne i praktyczne, którzy posiadają doświadczenie i przeprowadzili co najmniej dwa szkolenia z zakresu: - obsługi magazynu, - obsługi wózka jezdniowego (zajęcia teoretyczne i praktyczne), - obsługi programów komputerowych,- obsługi komputerowego programu magazynowego,- umiejętności poszukiwania pracy (wymóg dla wykładowcy/ów prowadzącego/ych zajęcia z zakresu aktywizacji zawodowej). Należy wskazać ( w części I, II, III, IV, V) kadrę szkolącą i jej kwalifikacje oraz przyporządkować każdemu wykładowcy tematykę, z której będzie prowadził zajęcia w ww. zakresie/ach. Wykonawca wskaże wykładowców w załączniku nr 6 do SIWZ. Jeżeli wykazując doświadczenie wykładowcy, Wykonawca wskaże nazwę szkolenia, z którego nie będzie wynikać, że szkolenie dotyczyło wymaganej tematyki należy zaznaczyć pisemnie, że w wykazanym szkoleniu były przeprowadzone zajęcia (moduł) ze wskazanego tematu przez wykazanego wykładowcę. W załączniku nr 6 do SIWZ również należy wykazać podstawę dysponowania osobą (np. umowa o pracę, umowa o dzieło, umowa zlecenia itp.). Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokonana w oparciu o informacje zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ uwzględniając kompletność złożonej oferty oraz poprawność złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w niniejszej SIWZ metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - metodą warunku granicznego SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Formularz ofertowy -załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, -listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik nr 3,- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 Ustawy - załącznik nr 4, - Oświadczenie o posiadaniu zaktualizowanego wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych - prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę Instytucji Szkoleniowej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. (Dz. U. Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.)-załącznik nr 5, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na niezbędnych zasobach tych podmiotów, -Program szkolenia (załącznik nr 8),- Kalkulacja kosztów-( załącznik nr 9), - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik (ma być ono przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii potwierdzonej notarialnie) -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że - posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia, - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu,-listy referencyjne z podaniem nazwy szkoleń, wystawione przez Zamawiających, na których zlecenie realizowane były usługi, potwierdzające należyte wykonanie szkoleń z zakresu:- kierowcy/operatora wózka jezdniowego (CZĘŚĆ I),- spawania z metod TIG 141 i MAG 135 (CZĘŚĆ II i CZĘŚĆ IV),- kasjera kas fiskalnych z obsługą komputerowego programu do sprzedaży (CZĘŚĆ III)- magazyniera z obsługą wózka jezdniowego ( CZĘŚĆ V).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

CZĘŚĆI: III- V- Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. CZĘŚĆI I i II - Liczba osób na szkoleniu ( w grupie) może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. Urząd dopuszcza możliwość zapłaty za zrealizowanie połowy zamówienia( tj. po przeszkoleniu I grupy) po złożeniu rozliczenia kosztów poprzez sprawozdanie finansowe do zrealizowanej części zamówienia. W przypadku, gdy nastąpią okoliczności(cz. I, II, III, IV, V), których nie można było wcześniej przewidzieć (zdarzenia losowe lub inne, np. choroba wykładowcy), powodujące konieczność ustalenia nowego terminu, zmiana zostanie uwzględniona przy założeniu, że zajęcia zostaną odpracowane w nowym terminie. Ustalenia będą wymagały formy pisemnej, nie później niż w dniu zaistnieniem zdarzenia. W przypadku wystąpienia innych zmian (np. harmonogramu, materiałów szkoleniowych lub miejsca odbywania szkolenia) wynikających z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, fakt wprowadzenia zmian musi być poprzedzony pisemną zgodą Zamawiającego, tj. Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Warunkiem jest, aby wprowadzane zmiany były zgodne z SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, że osoby uwzględnione w tym wykazie będą posiadać co najmniej równorzędne kwalifikacje i doświadczenie, a zmiana nie wpłynie na jakość oraz koszt szkolenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uppo.olsztyn.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn pokój 31, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 08:30, miejsce: Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Olsztynie, Al. Piłsudskiego 64B, 10-450 Olsztyn pokój 25, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługi szkoleniowe zostaną przeprowadzone w ramach Projektu Czas na pracę współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. Beneficjent - Urząd Pracy Powiatu Olsztyńskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kierowca wózka jezdniowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 12 osób. Szkolenie realizowane w podziale na 2 grupy 6-osobowe, zajęcia dla I grupy zostaną zrealizowane w maju 2014 roku, a dla II grupy we wrześniu 2014 roku, termin wykonania zamówienia dla każdej grupy- maksymalnie 3 tygodnie. Liczba osób na szkoleniu ( w grupie) może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. Urząd dopuszcza możliwość zapłaty za zrealizowanie połowy zamówienia (tj. po przeszkoleniu I grupy) po złożeniu rozliczenia kosztów poprzez sprawozdanie finansowe do zrealizowanej części zamówienia. -termin wykonania całego zamówienia: maksymalnie 5 miesięcy, ( w okresie od maja do końca września 2014 roku) - pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 i MAG 135.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 14 osób, szkolenie realizowane w podziale na 2 grupy 7-osobowe, zajęcia dla I grupy zostaną zrealizowane w maju-czerwcu 2014 roku, a dla II grupy we wrześniu - październiku 2014 roku. Termin wykonania zamówienia dla każdej grupy- maksymalnie 2 miesiące. Liczba osób na szkoleniu ( w grupie) może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. Urząd dopuszcza możliwość zapłaty za zrealizowanie połowy zamówienia ( tj. po przeszkoleniu I grupy) po złożeniu rozliczenia kosztów poprzez sprawozdanie finansowe do zrealizowanej części zamówienia.Termin wykonania całego zamówienia: maksymalnie 6 miesięcy ( w okresie od maja do końca października 2014 roku), pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kasjer kas fiskalnych z obsługą programu sprzedaży.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Olsztyńskiego. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 18 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1 miesiąc, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwaliikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 i MAG 135.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 8 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może się zmniejszyć). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych po zrealizowaniu całości zamówienia. Termin wykonania całego zamówienia: maksymalnie 2 miesiące, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia: maj 2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Magazynier z obsługą programu magazynowego i uprawnieniami operatora wózków jezdniowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Filii Urzędu Pracy Powiatu Olsztyńskiego w Biskupcu. Ilość osób przewidziana do uczestniczenia w szkoleniu - 10 osób. Liczba osób na szkoleniu może ulec zmianie (może zmniejszyć się). W takim przypadku Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z prośbą o przedstawienie kalkulacji kosztów uwzględniającą faktyczną ilość osób uczestniczących w szkoleniu (pomniejszy koszt szkolenia proporcjonalnie do ilości osób uczestniczących w szkoleniu). Rozliczenie kosztów nastąpi poprzez przedstawienie sprawozdania finansowego - kosztów planowanych i rzeczywistych. Termin wykonania zamówienia: maksymalnie 1,5 miesiąca, pożądany miesiąc rozpoczęcia szkolenia : maj 2014 roku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Kryterium Kwalifikacji Instytucji Szkoleniowej - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.