eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lutowiska › Dostawa do Nadleśnictwa Lutowiska środka (repelentu) do zabezpieczania upraw leśnych przed zgryzaniem przez zwierzynę w ilości 11 280 kg. ZG - 2710 - 04/13

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-01

Lutowiska: Dostawa do Nadleśnictwa Lutowiska środka (repelentu) do zabezpieczania upraw leśnych przed zgryzaniem przez zwierzynę w ilości 11 280 kg. ZG - 2710 - 04/13
Numer ogłoszenia: 128563 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lutowiska , Lutowiska 4, 38-713 Lutowiska, woj. podkarpackie, tel. 013 4610168 w. 43, faks 013 4610168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl/, e-mail: lutowiska@krosno.lasy.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: tel.: +48 13 461 01 68, fax.: +48 13 461 03 88

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lutowiska.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do Nadleśnictwa Lutowiska środka (repelentu) do zabezpieczania upraw leśnych przed zgryzaniem przez zwierzynę w ilości 11 280 kg. ZG - 2710 - 04/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Nadleśnictwa Lutowiska środka (repelentu) w ilości 11 280,00 kg do zabezpieczania upraw leśnych przed zgryzaniem Cervacol Extra z etykietą, na której widnieje aktualny numer zezwolenia lub innego równoważnego środka, zarejestrowanego w rejestrze środków ochrony roślin dopuszczonych do obrotu i stosowania zezwoleniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z wpisanym na etykiecie zakresem stosowania w leśnictwie. 2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące wymagania: a) preparat dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie RP - posiadające ważne zezwolenie wydane przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, dopuszczające go do obrotu i stosowania, b) preparat znajduje się w wykazie środków ochrony roślin zalecanych do stosowania w leśnictwie w roku 2013 opracowanym na przez Instytut Badawczy Leśnictwa i wprowadzonym do użytku służbowego w Lasach Państwowych, c) preparat posiadający rozpuszczalnik alkoholowy gwarantujący szybkie wysychanie preparatu w warunkach dużej wilgotności powietrza - maksymalny czas wysychania w tych warunkach - do trzech godzin, d) preparat musi posiadać dobrą przyczepność na częściach roślin pokrytych woskiem (igły jodłowe), e) preparat dostosowany do nanoszenia na rośliny przez smarowanie, f) preparat w opakowaniach jednostkowe o pojemności nie mniej niż 5 kg, g) okres ważności - minimum 2 lata, data produkcji - nie wcześniej niż styczeń 2013 r. 3. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do: a) transportu przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, b) ubezpieczenia przedmiotu zamówienia na czas transportu, c) rozładunku i zmagazynowania przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, d) odbioru opakowań po dostarczonych i zużytych środkach ochrony roślin w terminie i z miejsca uzgodnionego z Zamawiającym.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP, polegających na powtórzeniu dostaw będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.20.00.00 - Barwniki i pigmenty .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży aktualne zezwolenie, licencję lub koncesję na wykonywanie działalności, związanej z obrotem środkami ochrony roślin.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna oferta winna zawierać dodatkowo: a) wypełnioną ofertę - wzór stanowi załączniki nr 1 do SIWZ, b) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, jeżeli nie wynika to z dokumentów wymienionych w punkcie V SIWZ, c) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum), jeżeli dotyczy, d) celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym wymaganiom należy przedłożyć: dokument potwierdzający, że oferowany przedmiot zamówienia dopuszczony jest do obrotu i stosowania na terenie RP - ważne zezwolenie wydane przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, dopuszczający go do obrotu i stosowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego. 1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy wg wzoru załączonego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli wystąpi co najmniej jedna z wymienionych niżej okoliczności oraz zostaną uwzględnione, opisane poniżej warunki wprowadzenia tych zmian. 3. Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić: a) w wyniku okoliczności, będących następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji przedmiotu umowy, b) w przypadku przedłużenia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez środki ochrony prawnej, wykorzystywane przez oferentów lub inne podmioty, a termin zakończenia przedmiotu umowy określony został datą, c) jeżeli wystąpią okoliczności, których Strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności, termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. 5. Pozostałe zmiany: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); ceny netto określone w ofercie i umowie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto, bez konieczności zmiany umowy. b) zmiany wynikłe z rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie w sprawie niniejszego zamówienia, których nie można było usunąć w inny sposób a zmiana taka będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego). b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia innych zmian w postanowieniach umowy, które nie prowadzą do rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 140 ust. 1 ustawy PZP ani nie skutkują koniecznością zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli konieczność wprowadzenia tych zmian pojawi się dopiero w trakcie realizacji umowy i wynika z przyczyn niemożliwych do przewidzenia w momencie jej zawierania. 8. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. 9. Zmiany umowy są skuteczne, jeżeli zostaną wprowadzone z zachowaniem formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lutowiska/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Lutowiska 38-713 Lutowiska 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Lutowiska 38-713 Lutowiska 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Tryb zamówienia: Postępowanie przetargowe będzie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 39 - 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych w oparciu o przypisy dotyczące zamówień których szacunkowa wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 11 ust. 8 tej ustawy. Ustawa z dnia 29 stycznia 2004r (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078 i Nr 182, poz. 1228, z 2011 r. Nr 5, poz. 13, Nr 28, poz 143, Nr 87, poz. 484, Nr 234, poz. 1386, Nr 240, poz. 1429, z 2012 r. poz. 769, 951, 1101 i 1529) zwana dalej ustawą PZP oraz akty wykonawcze do tej ustawy, a w sprawach nieuregulowanych ustawą, obowiązywać będą przepisy ustawy - Kodeks cywilny. 2. Informacje o ofercie wariantowej, umowie ramowej i aukcji elektronicznej: - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, - Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej ani utworzenia dynamicznego systemu zakupów, - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.Inne postanowienia SIWZ - Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP, polegających na powtórzeniu dostaw będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy). - Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w walucie polskiej. - Zamawijący żąda wskazania przez Wykonawcę o ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom 4.Przed podpisaniem umowy Zamawiający żąda przedstawienia; - kartę charakterystyki środka. - w przypadku udzielenia zamówienia wykonawcy, o którym mowa w art. 23 ustawy PZP, Zamawiający przed podpisaniem umowy żądać będzie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą w swej treści co najmniej następujące postanowienia: a) wyszczególnienie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, b) określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta (celem tym musi być, co najmniej, zrealizowanie niniejszego zamówienia), c) oznaczenie czasu trwania, co najmniej, okres realizacji przedmiotu zamówienia, d) podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców należących do konsorcjum, e) określenie pełnomocnika, f) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie realizujących do czasu wykonania zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.