eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remont dachu budynku bunkra - rotundy przy pl. Strzegomskim 2 we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-27

Wrocław: Remont dachu budynku bunkra - rotundy przy pl. Strzegomskim 2 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 128540 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław, Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, fax 071 7779229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu budynku bunkra - rotundy przy pl. Strzegomskim 2 we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu budynku bunkra - rotundy przy pl. Strzegomskim 2 we Wrocławiu Zakres robót obejmuje: a)wymianę pokrycia dachowego wraz z remontem i uszczelnieniem warstw podkładowych, b)renowację ścian - nadbudówki, attyk , zakończeń trzonów kominów wentylacyjnych, c)remont pokrycia - wymiana rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie, d)zdemontowanie i usunięcie z dachu nośnika reklamowego Coca Cola. Przedmiot umowy ma być wykonany zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacją projektową, ofertą oraz w oparciu o przeprowadzoną wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego p. Andrzejem Pawlakiem , tel. 071 777 79 11, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 14.00. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez Usługi Projektowe Budownictwa PB ADA BUD Adam Gierczak, ul. Komandorska 27/1, 53-342 Wrocław. Dokumentacja obejmuje: a)Projekt budowlany remontu dachu budynku bunkra - rotundy b)Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru robót budowlanych dachu budynku bunkra - rotundy c)Ekspertyzę mykologiczno -budowlaną dachu budynku bunkra -rotundy d)Przedmiar robót Warunki realizacji zamówienia są zawarte w projekcie umowy stanowiącym zał. 5 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od daty odbioru końcowego. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do przedłożenia najpóźniej w dniu podpisania umowy : a)kosztorysu ofertowego wykonanego metodą szczegółową, b)Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji inwestycji Remont dachu budynku bunkra - rotundy przy pl. Strzegomskim 2 we Wrocławiu oraz Tabeli scalonych elementów rozliczeniowych. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z Prawem Budowlanym i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. Wykonawca ma obowiązek sprawdzenia dokumentacji dotyczącej przedmiotu zamówienia,w tym przedmiarów robót. Roboty, które nie zostały ujęte w przedmiarze robót, a konieczne do prawidłowego wykonania zamówienia, należy zgłosić do Zamawiającego. Zamawiający pisemnie poinformuje, które z tych robót należy ująć. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w obmiarze robót obciążają Wykonawcę, w związku z tym musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w obiekcie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania części zamówienia, którą zamierza zlecić podwykonawcom.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwie roboty budowlane polegające na remoncie dachu w obiektach zabytkowych, o wartości minimum 150.000,00 zł brutto każda oraz udokumentują, że zamówienia te zostały wykonane należycie, 3.dysponują kierownikiem budowy, który: a)posiada uprawnienia budowlane do kierowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b)przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego 4.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust.1 ustawy Pzp). Za podmioty występujące wspólnie uważa się spółki cywilne oraz konsorcja. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełniania wymaganych warunków udziału w postępowaniu do formularza oferty, Wykonawcy muszą dołączyć: w formie oryginału: 1.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: 2.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na remoncie dachu w obiektach zabytkowych o wartości minimum 150.000,00 zł. każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających, 3.dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wykazanych Wykazie wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat ..., 4.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 5.dokument potwierdzający posiadanie przez kierownika budowy uprawnień budowlanych do kierowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 6.aktualne zaświadczenie potwierdzające przynależność kierownika budowy do właściwej izby samorządu zawodowego, 7.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8.polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 zł. Odpis (zaświadczenie), o którym mowa w pkt. 7, musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złożyli wnioski do Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie podmiotów uprawnionych do ich reprezentowania lub przedmiotu działalności, winni złożyć potwierdzoną kserokopię takiegoż wniosku. A)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 7, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. B) Dokument, o którym mowa w pkt. A) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt A), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt B) stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 240 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 240 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.