eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2016
Numer ogłoszenia: 128537 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91563 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Al. Armii Ludowej 16, 00-637 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 234 50 95, 234 65 62, faks 022 234 50 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2016: Część I Komputery przenośne (CPV 30213100-6) Komputer przenośny nr 1 - 3 szt., Komputer przenośny nr 2 - 1 szt., Komputer przenośny nr 3 - 1 szt., Komputer przenośny nr 4 - 4 szt., Komputer przenośny nr 5 - 2 szt. ,Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 - 1 szt.,Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 3, 4 - 3 szt., Zestaw: oryginalny adapter z portami VGA oraz Ethernet RJ45 + oryginalny zasilacz do komputera przenośnego nr 1 - 2 szt. Część II Komputery stacjonarne (CPV 30213000-5) Komputer 1 - 2 szt., Komputer 2 - 1 szt., Komputer 3 - 1 szt. Część III AiO Komputer AiO 23cale - 1 szt. Część IV Monitory (CPV 30231300-0) Monitor nr 1 - 2 szt., Monitor nr 2 - 2 szt., Część V Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki (CPV 30232110-8, 30125110-5) Urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka, faks) A4 kolorowe laserowe - 1 szt., Zestaw tonerów do urządzenia wielofunkcyjnego nr 1 (czarny + 3 kolory) - 1 szt., Drukarka A4 kolorowa laserowa - 1 szt., Drukarka A4 mono laserowa - 1 szt., Toner czarny do drukarki nr 3 - 1 szt. Część VI Skanery (CPV 30216110-0) Skaner biurowy - 1 szt. Część VII Dyski przenośne (CPV 30234000-8) Dysk przenośny 1 TB -1 szt., Dysk przenośny 2 TB - 2 szt., Dysk przenośny 3 TB - 11 szt. Część VIII Pendrive (CPV 30234000-8) Pendrive 32 GB - 20 szt., Pendrive 64 GB - 22 szt., Pendrive 128 GB - 5 szt., Pendrive256 GB - 1 szt. Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część II, część III, część IV, część V (drukarki), część VI niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. 3.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.3 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.21.61.00 - Czytniki optyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część zamówienia będzie realizowana na potrzeby realizacji projektów: Nowoczesne metody rozpoznania podłoża gruntowego w drogownictwie - umowa nr DZP/RID-I-32/3/NCBR/2016 Zasady prognozowania ruchu drogowego z uwzględnieniem innych środków transportu - umowa nr DZP/RID-I-62/11 /NCBR/2016 Nowoczesne metody obliczania przepustowości i oceny warunków ruchu dla dróg poza aglomeracjami miejskimi, w tym dla dróg szybkiego ruchu - umowa DZP/RID-I-50/9/NCBR/2016.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Komputery przenośne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helica Sp. z o. o., ul. Raszyńska 25, 02-033 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68090,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81162,78

  • Oferta z najniższą ceną: 81162,78 / Oferta z najwyższą ceną: 81162,78

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Komputery stacjonarne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helica Sp. z o. o., ul. Raszyńska 25, 02-033 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26304,78

  • Oferta z najniższą ceną: 26304,78 / Oferta z najwyższą ceną: 26304,78

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Komputer AiO.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helica Sp. z o. o., ul. Raszyńska 25, 02-033 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3918,78

  • Oferta z najniższą ceną: 3918,78 / Oferta z najwyższą ceną: 3918,78

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Monitory

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helica Sp. z o. o., ul. Raszyńska 25, 02-033 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4360,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4772,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4772,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4772,40

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Urządzenia wielofunkcyjne oraz drukarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Helica Sp. z o. o., ul. Raszyńska 25, 02-033 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5185,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6534,99

  • Oferta z najniższą ceną: 6534,99 / Oferta z najwyższą ceną: 6534,99

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Dyski przenośne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Microsystem Group Andrzej Synejko, Joanna Synejko Sp.J, ul Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6010,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9307,41

  • Oferta z najniższą ceną: 9307,41 / Oferta z najwyższą ceną: 9501,75

  • Waluta: PLN .


Część NR: 8   

Nazwa: Pendrive

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Microsystem Group Andrzej Synejko, Joanna Synejko Sp. J., ul. Górczewska 69/73, 01-401 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5565,75

  • Oferta z najniższą ceną: 5567,75 / Oferta z najwyższą ceną: 7626,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.