eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu osiemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Szczecin: Wykonanie remontu osiemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
Numer ogłoszenia: 128484 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu osiemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu osiemnastu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części: 1) Część 1 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Bandurskiego 2/8, Dubois 11/10, Sławomira 15/22, Strzałowska 3/2; 2) Część 2 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Chmielewskiego 18c/11, Jackowskiego 2/6, Monte Cassino 12/9a, Monte Cassino 12/10; 3) Część 3 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Przybysławy 2/9, Małkowskiego 19/16, Małkowskiego 25/27; 4) Część 4 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Jagiełły 8/21, Kopernika 2/22, Stoisława 1/14; 5) Część 5 - remont lokali mieszkalnych przy ul. Łokietka 2/21, Łokietka 31/7, Wyszyńskiego 10/4B; 6) Część 6 - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Kordeckiego 8/1; 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ 1 ul. Bandurskiego 2/8 (powierzchnia użytkowa lokalu - 25,49 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż nawiewników okiennych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, umywalki, baterii, ustępu, bojlera elektrycznego, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, ul. Dubois 11/10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 32,28 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, montaż nawiewników okiennych, naprawa posadzki, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejników konwektorowych, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, baterii, ustępu, bojlera elektrycznego, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej, ul. Sławomira 15/22 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,75 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, montaż czujnika czadu, przestawienie pieca kaflowego, naprawa posadzki, remont WC poza lokalem, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, WLZ, tablicy, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, ustępu, montaż wodomierza, baterii, próba instalacji gazowej, ul. Strzałowska 3/2 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,98 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa posadzki, montaż czujnika czadu, przestawienie pieca kaflowego, protokół kominiarski, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika konwektorowego, instalacja domofonowa, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, ustępu, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej. CZĘŚĆ 2 ul. Chmielewskiego 18c/11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,75 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wymiana stolarki drzwiowej, montaż nawiewników okiennych, przestawienie pieców kaflowych, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż pieca akumulacyjnego, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana baterii, kuchni gazowej, ustępu, zlewozmywaka, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej. ul. Jackowskiego 2/6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 52,36m2) remont w branży elektrycznej: a) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika elektrycznego łazienkowego, pomiary, ul. Monte Cassino 12/9a (powierzchnia użytkowa lokalu - 11,64 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - wymiana okna, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, montaż czujnika czadu, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, roboty uzupełniające, pomiary, c) branża sanitarna - montaż zlewozmywaka, wodomierza, remont WC poza lokalem. ul. Monte Cassino 12/10 (powierzchnia użytkowa lokalu - 38,06 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, roboty w zakresie stolarki okiennej, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, remont WC poza lokalem opinia kominiarska, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika konwektorowego, grzejnika akumulacyjnego, roboty uzupełniające, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana baterii, kuchni gazowej, ustępu, próba instalacji gazowej. CZĘŚĆ 3 ul. Przybysławy 2/9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,99 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, montaż nawiewników okiennych, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, licowanie ścian płytkami ceramicznymi, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż pieca akumulacyjnego, grzałek elektrycznych w piecach kaflowych, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, podgrzewacza wody, baterii, wodomierza, zlewozmywaka, ustępu, wanny, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej. ul. Małkowskiego 19/16 (powierzchnia użytkowa lokalu - 28,52 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, baterii, ustępu, umywalki, montaż wodomierza, opinia kominiarska, montaż kotła gazowego, próba instalacji gazowej. ul. Małkowskiego 25/27 (powierzchnia użytkowa lokalu - 44,51 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, montaż nawiewników okiennych, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana baterii, zlewozmywaka, ustępu, umywalki, montaż wodomierza, wanny, kuchni gazowej, montaż kotła gazowego, opinia kominiarska, próba instalacji gazowej. CZĘŚĆ 4 ul. Jagiełły 8/21 (powierzchnia użytkowa lokalu - 26,77 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż kuchenki elektrycznej, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana zlewozmywaka, ustępu, montaż wodomierza, montaż czujnika czadu, ul. Kopernika 2/22 (powierzchnia użytkowa lokalu - 25,51 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana zlewozmywaka, ustępu, montaż czujnika czadu, próba instalacji gazowej. ul. Stoisława 1/14 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,96 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej, przestawienie pieca kaflowego, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - montaż czujnika czadu, wymiana baterii, zlewozmywaka, ustępu poza lokalem, montaż wodomierza, próba instalacji gazowej. CZĘŚĆ 5 ul. Łokietka 2/21 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,59 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej, przestawienie pieca kaflowego, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa tynków, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż pieca akumulacyjnego, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, ustępu, montaż wodomierza, montaż czujnika czadu, próba instalacji gazowej. ul. Łokietka 31/7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,77 m2) remont w branży elektrycznej: a) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary. ul. Wyszyńskiego 10/4B (powierzchnia użytkowa lokalu - 70,86 m2) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej, malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie, wywóz gruzu b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana baterii, zlewozmywaka, wanny, umywalki, kuchni gazowej, montaż wodomierza, wkładu kominowego, montaż czujnika czadu, próba instalacji gazowej. CZĘŚĆ 6 ul. Kordeckiego 8/1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 88,66) remont w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej: a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, wykonanie ścianek działowych z płyt GK na rusztach metalowych, wykonanie nadproży, mycie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, wykonanie instalacji uziemienia, pomiary, c) branża sanitarna - demontaż urządzeń i rurociągów, montaż rurociągów i podejść wod.-kan., próba instalacji gazowej. Dokumentacja projektowa dotycząca części 6 zamówienia zawiera oprócz robót koniecznych do wykonania w ramach niniejszego przetargu także elementy robót, które zostały wyłączone z niniejszego postępowania. W związku z powyższym zakres robót został uszczegółowiony w załączonych przedmiarach robót, które stanowią podstawę do wykonania kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych i przepisami p.poż. 4. Podane w załącznikach do siwz nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry takie same lub lepsze niż wskazane przykładowo w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. W takim przypadku, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, o którym mowa w Rozdziale V ust. 8 siwz. 5. Wykonawca jest wytwarzającym odpady w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21). Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami (utylizacja, wywóz gruzu itp.) jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 80.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia - (ul. Bandurskiego 2/8, Dubois 11/10, Sławomira 15/22, Strzałowska 3/2) - 1.575,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset siedemdziesiąt pięć złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Chmielewskiego 18c/11, Jackowskiego 2/6, Monte Cassino 12/9a, Monte Cassino 12/10) - 1.008,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiem złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Przybysławy 2/9, Małkowskiego 19/16, Małkowskiego 25/27) - 1.325,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta dwadzieścia pięć złotych), 4) dla Części 4 zamówienia (ul. Jagiełły 8/21, Kopernika 2/22, Stoisława 1/14) - 930,00 zł (słownie: dziewięćset trzydzieści złotych), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Łokietka 2/21, Łokietka 31/7, Wyszyńskiego 10/4B) - 1.047,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterdzieści siedem złotych), 6) dla Części 6 zamówienia (ul. Kordeckiego 8/1) - 1.172,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt dwa złote), w terminie do dnia 03.06.2016 do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 12 przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie minimum jednego remontu lokalu mieszkalnego lub użytkowego we wszystkich branżach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    - opis produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w Rozdz. XV ust. 4).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdej z branż oddzielnie, dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania zamówienia a) w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, b) w przypadku wystąpienia okoliczności leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, c) w przypadku warunków pogodowych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane, d) w przypadku wystąpienia robót zamiennych, przez które rozumie się roboty, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, wprowadzające jedynie zmiany ulepszające, zapewniające osiągniecie celu procesu budowlanego, rozwiązanie zamienne w zakresie rodzaju zastosowanych materiałów w technologii wykonywanych robót, zmiana technologii wykonania robót, a ich wystąpienie będzie miało istotny wpływ na przesunięcie terminu zakończenia robót, e) w przypadku wystąpienia przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód. 2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 12 ust. 1 pkt 5 wzoru umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 12 (po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 50 zł na konto 91 1020 4795 0000 9202 0292 7580).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.