eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana automatyki węzła cieplnego, prace remontowe na instalacji c.o. i c.w. węzła.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-27

Warszawa: Wymiana automatyki węzła cieplnego, prace remontowe na instalacji c.o. i c.w. węzła.
Numer ogłoszenia: 128468 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych nr 1, ul. Hoża 88, 00-682 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6282261 do 4 w. 66, fax 0-22 6282261 do 4 w. 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zssamoch.internetdsl.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZSSiL Nr1.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana automatyki węzła cieplnego, prace remontowe na instalacji c.o. i c.w. węzła..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana automatyki węzła cieplnego, prace remontowe na instalacji c.o. i c.w. węzła, polegające w szczególności na: Wymiana automatyki węzła: a) demontaż układów regulacji temperatury, b) montaż cyfrowego, elektronicznego regulatora temperatury, c) montaż skrzynek dla regulatora, d) montaż zaworów regulowanych siłownikiem elektrycznym, wraz z wykonaniem połączeń kołnierzowych, e) montaż termostatów i czujników temperatury, f) płukanie instalacji węzła, g) próby i uruchomienie węzła. Prace remontowe na instalacji węzła c.o. i c.w.: h) wymiana 2 szt wymienników c.o. na wymienniki typu Jas X.9/88, i) wymiana 3 szt wymienników c.w. na wymienniki typu Jad 6/50 (Zamawiający posiada nieużywane wymienniki do zamontowania), j) wymiana 1 szt wymiennika c.w. na wymiennik typu Jad 6/50 (wymiennik Wykonawcy), k) płukanie chemiczne pozostałych wymienników wraz z transportem, l) wykonanie otulin termoizolacyjnych i izolacji wymienników, m) wymiana pojedynczych zaworów kołnierzowych, n) wymiana rozdzielacza ze stali nierdzewnej, o) wymiana odcinków rurociągów przy urządzeniach wraz z wyminą otulin, oraz pozostałe drobne roboty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i opisane w przedmiarze robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niniejszej SIWZ i nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy. Wykonawcą może być podmiot gospodarczy utworzony przez osobę fizyczną, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty powyższe występujące wspólnie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składając ofertę wykazał zrealizowanie w ciągu ostatnich pięciu lat minimum dwóch podobnych co do rodzaju i wartości robót budowlanych. Za roboty podobne co do rodzaju Zamawiający będzie traktował roboty budowlane polegające między innymi na wymianie, modernizacji bądź remoncie instalacji centralnego ogrzewania. Za roboty podobne co do wartości Zamawiający uzna wyżej określone roboty budowlane, o wartości nie mniejszej niż 60 % ceny ofertowej (brutto). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy wymaganych dokumentów i oświadczeń metodą zero - jedynkową. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca składa oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy (formularz oświadczenia do wykorzystania stanowi załącznik A1) - w oryginale. 1.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy: 1) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: 1) Wykazu odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych (minimum dwóch), wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, w postaci określonej w załączniku A2 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. 1.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2. SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 1.5. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię jakiegoś dokumentu z pkt. 1.2. i (lub) 1.4., to kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 1.6. Dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt. 1.2., 1.4. sporządzone w języku obcym, należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu wyjściowego wraz z jego tłumaczeniem w postaci kserokopii z potwierdzeniem za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 1.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), wymogi dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wymogi dotyczące dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. 1.1 i 1.2. (lub odpowiednio 1.4.) odnoszą się do każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 1.8. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (np. Spółka Cywilna), Wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawców. 1.9. W przypadku gdyby oferta została podpisana przez inną osobę niż wskazują na to dokumenty dopuszczające do obrotu prawnego, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) do występowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zssamoch.internetdsl.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 1 00-682 Warszawa, ul. Hoża 88 pokój 146.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Samochodowych i Licealnych Nr 1 00-682 Warszawa, ul. Hoża 88 pokój 155.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.