eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Termomodernizacja budynku w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym. Remont systemu ogrzewania polegający na wymianie kotłów i instalacji wraz z grzejnikami w salach lekcyjnych szkolnych i dla oddziałów zero w Szkole Podstawowej im. Marii Konop

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-13

Łomianki: Termomodernizacja budynku w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym. Remont systemu ogrzewania polegający na wymianie kotłów i instalacji wraz z grzejnikami w salach lekcyjnych szkolnych i dla oddziałów zero w Szkole Podstawowej im. Marii Konop
Numer ogłoszenia: 128464 - 2008; data zamieszczenia: 13.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 93626 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Łomianki, ul. Warszawska, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7686302, fax 0-22 7686302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku w Szkole Podstawowej w Dziekanowie Leśnym. Remont systemu ogrzewania polegający na wymianie kotłów i instalacji wraz z grzejnikami w salach lekcyjnych szkolnych i dla oddziałów zero w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Dziekanowie Leśnym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Remont systemu ogrzewania polegający na wymianie kotłów i instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami w salach lekcyjnych szkolnych i dla oddziałów zero w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Dziekanowie Leśnym na podstawie wykonanego projektu technicznego. 1.1.1 Projekt techniczny należy wykonać na podstawie inwentaryzacji i wizji w terenie, dostarczyć w pięciu egzemplarzach w wersji papierowej oraz 1 szt. na nośniku elektronicznym. 1.1.2 Projekt musi być zatwierdzony do realizacji przez Zamawiającego. 1.1.3 Termin wykonania projektu -3 tygodnie od daty zawarcia umowy. Wymianę kotłów, instalacji centralnego ogrzewania i grzejników wraz z robotami poinstalacyjnymi należy wykonać zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego projektem 1.1.4 Odbiór robót nastąpi w terminie 2 dni roboczych od dnia zawiadomienia o ich wykonaniu. 1.1.5 Termin wykonania robót- nie później niż do dnia 15.08.2008 r. 2. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do obowiązkowego dokonania wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia, która posłuży mu do kompletnego przygotowania oferty. Dokument potwierdzający wizję należy dołączyć do formularza oferty. 3. Termin płatności wynagrodzenia- 14 dni od daty otrzymania faktury VAT. Warunki gwarancji: 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru robót. 4. Pozostałe warunki zamówienia zawarte są w Specyfikacji Technicznej, przedmiarze robót oraz we wzorze umowy stanowiącym integralną część SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 375114,71 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTAL-GAZ Pawlak Konrad, PŁock ul. Miedziana 4, 09-308 Płock, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 375114.71
  • Oferta z najniższą ceną: 375114.71 / oferta z najwyższą ceną: 495040.35
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.