eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotlin › budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Kotlin, ulica Buchalińska i ulica Powstańców Wielkopolskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-14

POZYCJA 12845

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kotlin: budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Kotlin, ulica Buchalińska i ulica Powstańców Wielkopolskich Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Kotlin, do kontaktów: Wójt Gminy - Walenty Kwaśniewski, w zakresie zagadnień formalno - prawnych Zdzisława Kasprzak, ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, fax 062 7405481, e-mail: inwestycje@kotlin.com. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kotlin.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Kotlin, ulica Buchalińska i ulica Powstańców Wielkopolskich. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kotlin. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Kotlin, ulica Buchalińska i ulica Powstańców Wielkopolskich Zakres prac obejmuje : - kolektor grawitacyjny PP-b -200 - 1199 mb, - przykanaliki PP-b -160 - 117 mb/11 szt., - rurociąg tłoczny PEHD 90 - 620 mb, - przepompownie ścieków - 2 kpl, - studnie rozprężne bet.1200 - 2 szt., - studnie rewizyjne bet. 1000 - 2 szt., - studnie rewizyjne PVC 400 - 23 szt., - studnie przyłączeniowe PVC 400 - 11 szt., Ponadto szczegółowy zakres prac ujęto w : dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót ( dokumenty te stanowią załączniki do SIWZ ) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oferta na formularzu oferty , o treści zgodnej z okresloną w wzorze stanowiącycm załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzaiłalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz co najmniej dwóch ( 2 ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pieciu ( 5 ) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 7. Informacja banku prowadzacego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiace przed upływem terminu składania ofert, 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu, kierowcy itp. ) , którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia- co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami.Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie. 9. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwiedzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10. Wykaz sprzetu, ktorym bedzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, 11. Dowód wniesienia wadium - 7.000 PLN 12. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiacym załącznik nr 5 do SIWZ, 13. Informacja o ewentualnych podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ, 14. Kosztorys ofertowy, 15. Parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków w/g wzoru załącznika, 16. Harmonogram rzeczowo - finansowy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Kotlin, ul. Buchalińska i ulica Powstańców Wielkoplskich. Wartość tego zamówienia przekarcza równowartość kwoty 60.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 6

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości : 7.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ; 5. wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie; 6. udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali , co najmniej dwa ( 2 ) zamówienia obejmujace roboty w zakresie będącym przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500.000 PLN brutto każda, podając nazwy, adresy inwestorów obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień. W przypadku składania oferty przez podmioty wspólne warunek musi spełnić , co najmniej jeden podmiot; 7. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów, inzynierów budownictwa oraz urbanistów. 9. Wykonawca musi dysponować niżej wymienionym potencjałem technicznym : koparka 0,6 m3 - 1 szt, spycharka 75 KM - 1 szt, koparko - ładowarka 0,15 m3 - 1 szt, żuraw samochodowy 5-6t - 1 szt; samochód samowyładowczy 5-10 t - 1 szt, sprężarka pow.spalinowa z młotem do przecisków - 1 szt, agregat igłofiltrowy - 1 szt, spawarka - 1 szt,zagęszczarki spalinowe - 2 szt, zgrzewarka do rur PEHD - 1 szt, agregat prądotwórczy - 1 szt, ubijak spalinowy - 1 szt. 10. Kazdy z wykonawców zobowiązany jest do udzielenia zamawiającemu gwarancji jakości na okres 5 lat licząc od dnia odbioru końcowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjął następujące kryterium - przypisując mu odpowiednio wagę procentową CENA - 100 %.Przyjmuje się, że 100 % = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w kryterium cena. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. Oświadczenie o treści określonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oragnu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. Wykaz, co najmniej dwóch ( 2 ) robót wykonanych i zakończonych w ciągu ostatnich pięciu ( 5 ) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w zakresie będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty wykonania i odbiorów wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w/g wzoru stanowiacego załącznik nr 2 do SIWZ; 6. Informacja banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy,w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami i aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Pracownicy produkcyjni ( operatorzy sprzętu, kierowcy itp,), którzy zostaną wytypowani do realizacji zadania muszą posiadać odpowiednie uprawnienia - co należy potwierdzić odpowiednimi dokumentami.Wszyscy pracownicy produkcyjni winni posiadać aktualne badania lekarskie oraz być przeszkoleni w zakresie BHP, co wykonawca poświadczy składając na tą okoliczność oświadczenie; 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 9.Wykaz sprzetu,którym będzie dysponował wykonawca przy realizacji niniejszego zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; 10. Dowód wniesienia wadium; 11. Oświadczenie o udzielonej gwarancji na przedmiot umowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 12. Informacja o ewentualnych podwykonawcach - załącznik nr 6 do SIWZ; 13. Kosztorys ofertowy; 14. Parafowany wzór umowy jako akceptację jej treści i warunków wg wzoru załącznika; 15. Harmonogram rzeczowo - finansowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu Gminy w Kotlinie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.03.2007, godzina 10:15, Urząd Gminy w Kotlinie, ulica Powstańców Wielkopolskich 1, pokój nr 2 - sala posiedzeń.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 12.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.