eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Sporządzenie projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, o ustaleniu warunków zabudowy, oraz o ustaleniu warunków zabudowy do podziału nieruchomości II



Ogłoszenie z dnia 2007-07-27

Orzesze: Sporządzenie projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, o ustaleniu warunków zabudowy, oraz o ustaleniu warunków zabudowy do podziału nieruchomości II
Numer ogłoszenia: 128360 - 2007; data zamieszczenia: 27.07.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 109424 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, fax 032 3248826.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektów decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, o ustaleniu warunków zabudowy, oraz o ustaleniu warunków zabudowy do podziału nieruchomości II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektów decyzji : -o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, -o ustaleniu warunków zabudowy. -o ustaleniu warunków zabudowy do podziału nieruchomości liczba wszystkich projektów decyzji nie przekroczy 140 szt. Sporządzenie wyżej wymienionych projektów decyzji następuje w związku z art. 59 ust. 1 i 2, art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 27 marca 2003r o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003r. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) oraz w związku z art. 94 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2004r Nr 261 poz. 2603 z późniejszymi zmianami). Projekty przedmiotowych decyzji będą sporządzane wyłącznie dla przedsięwzięć których lokalizacja będzie następowała na terenach nie posiadających miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto udział Wykonawcy w spotkaniach z Zamawiającym i stroną składającą wniosek Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia takiej konieczności do udziału w spotkaniach z Zamawiającym i stroną składającą wniosek. Konieczność udziału w spotkaniach będzie każdorazowo uzgadniana z Wykonawcą. Spotkania odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego, o terminie spotkania Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie/faxem najpóźniej na 5 dni przed ustalonym terminem. Spotkania organizowane będą w celu wyjaśnienia zagadnień związanych z przygotowanym bądź przygotowywanym projektem decyzji. Udział w spotkaniach nie będzie skutkował zmianą wynagrodzenia za opracowywany projekt decyzji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego Oryginalny kod CPV: 74.25.20.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 42000 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTORSKA PRACOWNIA PROJEKTOWA ANPOL mgr inż. arch. Anna Poloczek, ul. Filarowa 30, 40-565 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 34860.00
  • Oferta z najniższą ceną: 34860.00 / oferta z najwyższą ceną: 34860.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.