eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszyna › PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH O NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ, DŁUGOŚCI 2,044 KM - OBRĘB KAŁUŻNA W GMINIE OLSZYNA



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Olszyna: PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH O NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ, DŁUGOŚCI 2,044 KM - OBRĘB KAŁUŻNA W GMINIE OLSZYNA
Numer ogłoszenia: 128352 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszyna, ul. Wolności 6, 59-830 Olszyna, woj. dolnośląskie, tel. 075 7212368, fax 075 7212050.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.olszyna.tensoft.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH O NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ, DŁUGOŚCI 2,044 KM - OBRĘB KAŁUŻNA W GMINIE OLSZYNA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty drogowe polegające na przebudowie odcinków drogi dojazdowej do gruntów rolnych o łącznej długości 2,044 km, wyrównanie i stabilizowanie podbudowy tłuczniowej mieszanką mineralno-asfaltową - warstwa wyrównawczo - wiążąca gr. 3 cm oraz warstwa ścieralna grubości 3 cm, wykonanie przepustów ze ściankami betonowymi, konserwację rowów odwadniających w miejscowości Kałużna na działkach oznaczonych nr geodezyjnym nr 109, 98, 53, 56, 209, 98, 65, 68, 73, 178, 158, obręb Kałużna. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu. Powierzchnia zabudowy projektowanych elementów: - powierzchnia jezdni bitumicznej: 5780 m2, - zjazdy drogowe: 486 m2, - mijanki drogowe: 240 m2, - rowy: 2895 m2 - powierzchnia poboczy, przy średniej szerokości 0,5 m: 2044 m2. Łączna długość drogi objętej opracowaniem: 2044 mb, w tym: - odcinek 1 - 1103 mb - odcinek 2 - 200 mb - odcinek 3 - 461 mb - odcinek 4 - 280 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca - oferent zobowiązany będzie zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące PLN)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - dalej Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Pzp oraz warunki określone w niniejszym ogłoszeniu w zakresie: - Warunek Nr 1 (W1): Doświadczenie - waga 80 % Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych, tj. wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zadania o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotowym zamówieniem, o wartości całkowitej nie mniejszej niż 500.000 zł. każde - za porównywalne z przedmiotowym zamówieniem uważa się należycie zrealizowanie zadanie o podobnym charakterze co przedmiot niniejszego zamówienia, mającego w swoim zakresie przebudowę drogi dojazdowej do gruntów rolnych - co należy wykazać w Załącznik nr 3 do Formularza wniosku oraz potwierdzić dokumentami stanowiącymi Załączniki nr 3.(1-n). Załączone dokumenty - Załączniki nr 3(1-n) - muszą być podpisane przez inwestora, opatrzone datą i zawierać informacje, że zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca był podwykonawcą zamówień należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia zawierające w/w dane, podpisane przez zleceniodawcę i potwierdzone przez inwestora. Warunek Nr 2 (W2): Suma obrotów - waga 10% Wykonawca osiągnął sumę obrotów w ciągu ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - minimum 1.500.000,00 PLN (łącznie za 3 lata), co należy potwierdzić Załącznikiem nr 4 do Formularza wniosku. Warunek Nr 3 (W3): Dostęp do środków finansowych - waga 10% Wykonawca posiada dostęp do środków finansowych (potwierdzony w formie informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w niniejszym postępowaniu) - Załącznik nr 5 do Formularza wniosku) w kwocie co najmniej 500.000 PLN. Spośród wykonawców, którzy spełniają w/w warunki zamawiający wybierze 5 wykonawców spełniających powyższe warunki wartościowe w największym stopniu, tj. tych, którzy otrzymają największą ilość punktów wg następującego wzoru: W (1-n) = W1+ Wn gdzie: W(1-n) = B/A x 100 punktów x waga(%) A - wartość największa w danym kryterium podmiotowym B - wartość kryterium badanego wniosku 100 punktów w danym kryterium podmiotowym W(1-n) otrzyma wykonawca, który spełnia to kryterium w największym stopniu. W przypadku gdy 2 wykonawców otrzyma taką samą ilość punktów kwalifikującą wykonawcę na piąte miejsce, wówczas zamawiający zaprosi do złożenia ofert sześciu wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagania stawiane w Warunku Nr 1 (W1) muszą być spełnione odrębnie przez każdego z wykonawców występujących wspólnie, natomiast w Warunkach Nr 2 i 3 (W2 i W3) powinny być spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zawierającego m.in.. dane wykonawcy - przykładowy wzór formularza wniosku oraz oświadczeń i wykazów, dostępny jest w siedzibie zamawiającego) na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Wniosku; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków - Załącznik nr 2 do Wniosku; 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, z wyszczególnieniem robót stanowiących spełnienie warunku uczestnictwa Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu W1 - Załącznik nr 3 do Wniosku; 4. Dokumenty potwierdzające że roboty przedstawione w w/w wykazie - stanowiące dowód spełniania warunku uczestnictwa w przedmiotowym postępowaniu W1 - zostały wykonane należycie. Załączone dokumenty muszą być podpisane przez inwestora, opatrzone datą i zawierać informacje, że zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku, gdy Wykonawca był podwykonawcą robót należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia zawierające w/w dane, podpisane przez zleceniodawcę i potwierdzone przez inwestora - Załączniki nr 3.(1-n) do Wniosku; 5. Sprawozdanie finansowe, albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - Załącznik nr 4 do Wniosku; 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - dokumentująca spełnianie warunku uczestniczenia Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu W3 - Załącznik nr 5 do Wniosku; Dokumenty, o których mowa w pkt. od 1 do 6, należy przedstawić w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy z wykonawców z osobna musi przedstawić oświadczenia i dokumenty wymienione powyżej. W takim przypadku muszą oni także ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa wymagana jest forma i rodzaj pełnomocnictwa do poszczególnych czynności. Pełnomocnictwo musi być załączone do wniosku w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Olszyna, ul. Wolności 6; 59-830 Olszyna.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Olszyna, ul. Wolności 6; 59-830 Olszyna - w Sekretariacie Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.