eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Terespol › Budowa kompleksu boisk sportowych w Terespolu ul. Sienkiewicza 27 w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Terespol: Budowa kompleksu boisk sportowych w Terespolu ul. Sienkiewicza 27 w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 128333 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Terespol, ul. Wojska Polskiego 130, 21-550 Terespol, woj. lubelskie, tel. 083 3752036, fax 083 3752327.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.terespol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk sportowych w Terespolu ul. Sienkiewicza 27 w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zespołu boisk sportowych wraz z zagospodarowaniem terenu, drenazem do studni chłonnych , ogrodzeniem , oświetleniem i zapleczem technicznym w postaci pokoju trenera , szatni, i toalet realizowana w ramach programu Moje boisko - Orlik 2012 obejmująca 1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow. całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m) wraz z drenażem z sączków PVC - podbudowa przepuszczalna z kruszywa kamiennego - obrzeża betonowe na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji technicznej. - Nawierzchnia do piłki nożnej nawierzchnia syntetyczna typu (sztuczna trawa) o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST - Wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m) wraz z drenażem - Podbudowa przepuszczalna z kruszywa kamiennego Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej i SST . - Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej i SST. - Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 sztuki - Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 3. Budowa budynku zaplecza boisk. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego. Adaptacja sześciu modułów w układzie jednorzędowym, zawierające pomieszczenie trenera, magazynek, dwie szatnie i dwa pomieszczenia WC. Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST 4. Budowa ciągu komunikacyjnego, chodniki Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) - Kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm, na podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem, na podsypce cementowo - piaskowej, zamknięta obrzeżem betonowym. 5. Budowa oświetlenia boisk z naświetlaczami, instalacja odgromowa i przyłącze energetyczne Oświetlenie obiektu będą stanowiły naświetlacze metalo-halogenowe zainstalowane na słupach stalowych, stożkowych o wysokości 10 m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST . 6. Budowa ogrodzenia terenu z bramą wjazdową i furtką wyjściową Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST . 7. Budowa przyłącza wod.-kan. do budynku zaplecza Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST . 8. Przebudowa kabla telefonicznego Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej oraz SST .

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Oryginalny kod CPV: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu Oryginalny kod CPV: 36.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Kod CPV wg słownika 2008: 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10.000 zł w formach przewidzianych w art 45 ust. 6 ustawy PZP. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Miasta Terespol w Banku Spółdzielczym nr 84 8037 1021 0000 0185 2000 0004.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 12.06.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). b) dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową, na realizację zadania - w wysokości minimum 100.000,00 PLN; posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 12.06.2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (budowa obiektów sportowych), w tym jedno boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, wraz z informacjami nt. kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5I do SIWZ oraz następujące dokumenty: a) dokumenty poświadczające posiadanie stosownych uprawnień budowlanych dla wskazanych w Załączniku nr 5I: Kierownika budowy, Kierownika robót sanitarnych, Kierownika robót elektrycznych i Kierownika robót budowlanych, zgodne z ustawą Prawo Budowlane; b) aktualne na dzień składania ofert świadectwa przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych w pkt 1 powyżej; III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1 000 000 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. IV. W celu potwierdzenia, że oferowane materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, wymagane są następujące dokumenty: 1. Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) lub wynik badań laboratoryjnych potwierdzający zgodność parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA Wykonawca jest zobowiązany przedstawić certyfikat FIFA lub wynik badań laboratoryjnych, potwierdzający zgodność z wymogami FIFA oferowaneego systemu nawierzchni. 2. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć autoryzację producenta, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem 60-cio miesięcznej gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. 3. Autoryzacja producenta trawy syntetycznej Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć autoryzację producenta, wystawioną dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem 60-cio miesięcznej gwarancji udzielonej przez producenta na trawę syntetyczną. 4. Karty techniczne oferowanych nawierzchni Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć karty techniczne oferowanych nawierzchni, potwierdzone przez producentów. 5. Atest PZH Wykonawca jest zobowiazany przedstawić atest PZH dla oferowanych nawierzchni 6. PRÓBKI Dla możliwości weryfikacji oferowanych nawierzchni należy przedstawić ich próbki z metryką producenta: - dla nawierzchni boiska do piłki nożnej o minimalnych wymiarach 15x15cm - dla nawierzchni boiska do koszykówki o minimalnych wymiarach 10x10cm

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 0,8
  • 2. termin wykonania zamówienia - 0,2

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. terespol-m.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Terespolu ul. Wojska Polskiego 130 21-550 Terespol pok nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Terespol ul. Wojska Polskiego 130 pok. nr 7 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Urzędu Marszałkowskiego i budżetu państwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.