eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawyZP- 271/10/2009



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kraków: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/10/2009
Numer ogłoszenia: 128302 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego, ul. Mazowiecka 21, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2997425, 012 6237480, faks 012 6325215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania o cenę na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP- 271/10/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, wolnych od wad materiałów biurowych szczegółowo opisanych w załącznikach nr 1a, 1b i 1c do SIWZ o parametrach zgodnych z wymogami zamawiającego. Przedmiot zamówienia został rozpisany na trzy części - załączniki nr 1a, 1b i 1c do SIWZ - ze względu na różne źródła finansowania dostawy. W związku z powyższym Zamawiający będzie oczekiwał, że Wykonawca, wystawiając faktury do każdej dostawy, na jednej fakturze umieści asortymenty wyszczególnione na załączniku nr 1a, na drugiej fakturze umieści asortymenty widniejące na załączniku nr 1b, oraz na trzeciej fakturze umieści asortymenty wyszczególnione na załączniku nr 1c. Okres przydatności do użycia zamawianych materiałów biurowych musi wynosić minimum 12 miesięcy od daty dostawy. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający zastrzega sobie, prawo do ewentualnej zmiany ilości zakupionych materiałów biurowych stosownie do jego potrzeb. Zmiana dotyczyć może tylko materiałów biurowych określonych w specyfikacji technicznej np. zamawiający w okresie obowiązywania umowy zamówi więcej ryz papieru a mniej segregatorów. Zmiany nie mogą dotyczyć materiałów biurowych, które nie zostały wyszczególnione w załącznikach nr 1a, 1b, 1c. Dostawy, będą następować systematycznie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym zamówieniu określonych asortymentów. Zamówienie to Zamawiający przekaże Wykonawcy faxem, elektronicznie lub pisemnie w postaci zapotrzebowania. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia zamówionych materiałów biurowych w terminie do 3 dni od daty otrzymania zamówienia. Wykonawca dostarczy każdorazowo zamówione przez Zamawiającego materiały biurowe do siedziby Zamawiającego tj. ul. Mazowiecka 21, 30 - 019 Kraków. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, winien udokumentować, że oferowane przez niego materiały biurowe są zgodne z wymogami ustalonymi przez Zamawiającego a wskazanymi w załącznikach nr 1a, 1b i 1c. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia zgodności oferowanych materiałów biurowych z opisanymi w załącznikach nr 1a, 1b i 1c przy każdej dostawie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 40955.55 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ABC Jacek Kofin, Andrzej Kuliński, Zofia Kulińska Sp. J., ul. Zabłocie 20, 30-701 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 40955.55
  • Oferta z najniższą ceną: 40955.55 oferta z najwyższą ceną: 44683.14
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.