eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o. o. w Ząbkowicach Śląskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Ząbkowice Śląskie: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o. o. w Ząbkowicach Śląskich
Numer ogłoszenia: 128244 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o.o. , ul. Rzeczna 2, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 74 8151608, faks 74 8154449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://www.pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o. o. w Ząbkowicach Śląskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z wyposażeniem 1 Maszyna fabrycznie nowa (rok produkcji 2014) 2 Masa robocza 7000 - 7500 kg 3 Silnik: Wysokoprężny, 4-ro cylindrowy, turbodoładowany, umieszczony poprzecznie 4 Moc silnika : co najmniej 65 kW 5 Automatyczna skrzynia biegów, prędkość maszyny co najmniej 30 km na godz. 6 Przednia oś sztywna, tylna wahliwa. Mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu na obu osiach. 7 Stały napęd 4x4. 8 4 równe koła o rozmiarze co najmniej 20 cali 9 Maksymalny promień skrętu kół: 4500 mm 10 Prześwit między podwoziem maszyny a powierzchnią gruntu:co najmniej 350 mm. 11 Maksymalne wymiary transportowe: długość 5600 mm, szerokość 2200 mm (z łyżką), wysokość 3300 mm. 12 Układ hydrauliczny wyposażony w dwie pompy: pompę jazdy i pompę roboczą o wydajności co najmniej 110 l na min i ciśnieniu roboczym 230 bar 13 Układ hydrauliczny osprzętu z przodu maszyny o wydajności co najmniej 100 l na min obsługujący co najmniej 4 funkcje robocze osprzętu. 14 Hamulce robocze: mokre, olejowe, pracujące na wszystkich kołach. Hamulec postojowy: mechaniczny 15 Filtr powietrza umieszczony na zewnątrz maszyny. Wydmuch spalin na wysokości kabiny. 16 Sterowanie ładowarką i koparką za pomocą joysticków. 17 Ramię kopiące teleskopowe. Ramię wyposażone w instalację hydrauliczną np. pod młot hydrauliczny. 18 Głębokość kopania co najmniej 5100 mm. 19 Wysokość podnoszenia do sworznia obrotu co najmniej 3300 mm. 20 Udźwig na maksymalną wysokość co najmniej: - 4500 kg na łyżce, - 3500 kg na widłach. 21 Maszyna wyposażona w funkcję tzw. pływania łyżki ładowarkowej. 22 Łyżka ładowarkowa otwierana typu 4w1. 23 Szybkozłącze hydrauliczne z przodu maszyny sterowane z kabiny. 24 Szybkozłącze mechaniczne na wysięgniku kopiącym. 25 Gumowe podkładki pod stabilizatory. 26 Przystosowanie pod koparkę łańcuchową-trencher, frezarkę (wysokowydajna hydraulika) 27 Koparka łańcuchowa tzw. TRENCHER o głębokości kopania min. 1500 mm i szerokości min. 300 mm 27 Układ elektryczny: napięcie 12 V, akumulator o pojemności co najmniej 100 Ah. 28 1. Łyżka kopiąca o szerokości roboczej 400 mm, 2. Łyżka kopiąca o szerokości roboczej 600 mm, 3. Łyżka skarpowa o szerokości roboczej 1200 mm, 4. Widły do palet. 29 Hak holowniczy. 30 Zbiornik paliwa zamykany na kluczyk. 31 Kabina: - spełniająca normy ROPS - FOPS, - zamknięta, - zamykana na kluczyk, - fotel operatora, amortyzowany z pełną regulacją, wyposażony w pasy bezpieczeństwa - fotel wyposażony w podłokietniki - ogrzewana z wentylacją, - nawiewy powietrza na szyby, - wycieraczka ze spryskiwaczem na przedniej i tylnej szybie, - klimatyzacja, - radio, - 2 lusterka zewnętrzne, wsteczne 32 Światła - drogowe - do jazdy - robocze zamontowane na wysokości dachu kabiny z przodu i z tyłu 33 Lampa błyskowa ostrzegawcza LED (pomarańczowa) 34 Sygnał jazdy do tyłu 35 Podstawowy zestaw narzędzi naprawczych w tym smarownica 36 Apteczka pierwszej pomocy 37 Gaśnica II. Maszyna musi spełniać wymagania do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz inne normy i certyfikaty przewidziane polskim prawem. III. Instrukcja obsługi i eksploatacji pojazdu winna być w języku polskim. IV.Katalog części zamiennych (dopuszczalna wersja elektroniczna). V. Wszystkie pozycje stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe. VI. Koszty dostawy przedmiotu zamówienia loco PWiK DELFIN Sp. z o.o. w Ząbkowicach Śląskich, ul. Rzeczna 2 ponosi Wykonawca. VII. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na dostarczoną maszynę w okresie 24 miesięcy lub pracy 2 000 mth. VIII. W czasie obowiązywania gwarancji przeglądy (dojazd, filtry, płyny) oraz naprawy gwarancyjne wykonywane będą nieodpłatnie. Naprawy, przeglądy gwarancyjne wykonywane będą przez autoryzowanego przedstawiciela producenta koparko - ładowarki. IX. Czas reakcji serwisowej do 24 godzin. Czas usuwania awarii do 4 dni od zgłoszenie, a powyżej tego czasu - udostępnienie maszyny zastępczej. X. Dostawca zapewni szkolenie operatorów Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanego sprzętu umożliwiającej prawidłową eksploatację maszyny oraz związanych z tym przepisów BHP - szkolenie dla jednej grupy pracowników wytypowanych przez Zamawiającego bezpośrednio po dostarczeniu sprzętu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 43.26.11.00 - Ładowarki mechaniczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. - załącznik Nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. - załącznik Nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1. - załącznik Nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o.o. ul. Rzeczna 2 57-200 Ząbkowice Śl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o.o. ul. Rzeczna 2 57-200 Ząbkowice Śl..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.