eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Organizacja i przeprowadzenie kursów-szkoleń w ramach projektu pn. Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-29

Giżycko: Organizacja i przeprowadzenie kursów-szkoleń w ramach projektu pn. Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego
Numer ogłoszenia: 12821 - 2015; data zamieszczenia: 29.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 258025 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych, ul. Smętka 7, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 429 9434, faks 87 428 4565.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów-szkoleń w ramach projektu pn. Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów-szkoleń obsługi gastronomicznej i hotelarskiej dla uczniów Technikum Nr 3 w Zespole Szkół Zawodowych w ramach projektu Podniesienie kompetencji uczniów Technikum Nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Wykonawca odpowiada za osiągnięcie rezultatów określonych w projekcie. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się z zapisami projektu, w szczególności dotyczącymi grupy docelowej, rezultatów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich CZĘŚCI zamówienia. 1. Wykonawca w ramach promocji przedmiotu umowy powinien odpowiednio poinformować uczestników, że uczestniczą w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. Informacje o źródle finansowania projektu oraz logotypy Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki powinny zostać umieszczone: 1) w miejscach przeprowadzania zajęć - oznakowanie sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2) stosowania na wszystkich dokumentach znaków zgodnie z Wytycznymi POKL (materiały szkoleniowe, harmonogram zajęć, listy obecności i zaświadczenia ) 3) na zaświadczeniach ukończenia kursów-szkoleń lub innych dokumentach potwierdzających ukończenie kursów-szkoleń i uzyskanie kwalifikacji wystawianych przez Wykonawcę. 2. Kursy-szkolenia Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby uczniów we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych przy czym poprzez 1 godzinę trwania kursu-szkolenia Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną - po 45 minut . 3. W ramach umowy Wykonawca oprócz prowadzenia kursów-szkoleń jest zobowiązany do: 1) opracowania harmonogramu zajęć w ramach kursów-szkoleń w uzgodnieniu ze szkolnym koordynatorem projektu. Dostarczenia opracowanego harmonogramu zajęć najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem pierwszych zajęć. Harmonogram zajęć wymaga zatwierdzenia przez szkolnego koordynatora projektu. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez szkolnego koordynatora projektu. 2) ustalania wszelkich zmian harmonogramu zajęć ze szkolnym koordynatorem projektu. 3) przypadku odwołania zajęć z przyczyn niezależnych od Wykonawcy informowania o tym fakcie najpóźniej w dniu zaistnienia okoliczności, 4) zapewnienia uczestnikom kursu materiałów szkoleniowych na własność (tj. np. kserokopie prezentacji multimedialnych, teczki, płyty CD z materiałami ćwiczeniowymi) oraz 1 egzemplarz do dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego, 5) opracowania i realizacji zajęć zgodnie z opracowanym programem kursów-szkoleń dostosowanych do wymagań określonych przez Zamawiającego. Program kursu-szkolenia określający szczegółową tematykę winien być opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012r., Nr 34, poz. 186 ze zm.). Program przedstawiony Zamawiającemu powinien zawierać w szczególności: a) nazwę i zakres szkolenia-kursu b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia-kursu c) wymagania wstępne dla uczestników szkolenia-kursu d) cele szkolenia-kursu e) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i praktycznej, treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, f) sposób sprawdzania efektów szkolenia-kursu 6) zapewnia warunków zgodnych z przepisami BHP i P-POŻ 7) przeprowadzenia egzaminu 8) bieżącego informowania szkolnego koordynatora o każdej nieobecności uczestnika na kursie-szkoleniu 9) zawiadomienia szkolnego koordynatora na trzy dni wcześniej o terminie i godzinie egzaminu - dotyczy części I i II, 10) zgłaszania ewentualnych problemów, nieprawidłowości niezwłocznie po zaobserwowaniu ich wystąpienia. 11) prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu, tj.: a) program kursu-szkolenia, b) dziennik zajęć zawierającego wymiar godzin zajęć, tematy zajęć, c) imienną listę obecności (z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu-szkolenia w każdym dniu zajęć), 12) utrzymania udostępnionych bezpłatnie pomieszczeń w należytej czystości, zastanym stanie technicznym i wyposażeniu. 13) Wykonawca w celu rozliczenia przebiegu kursu-szkolenia przekaże dla Zamawiającego dokumentację o której mowa w pkt. 3.12 w oryginale oraz dodatkowo: a) protokołu z egzaminu, b) potwierdzenia odbioru zaświadczeń, c) potwierdzenia odbioru certyfikatów, d) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, e) potwierdzenia odbioru posiłków, f) ksero zaświadczeń potwierdzających udział w kursie-szkoleniu, potwierdzone za zgodność z oryginałem, g) ksero certyfikatów potwierdzone za zgodność z oryginałem, h) dokumentację fotograficzną z zajęć praktycznych (min. 20 zdjęć - do części I i II i min. 5 zdjęć do części III i IV) - w formie elektronicznej (na płycie CD) 14) przeprowadzenia po zakończeniu każdego kursu-szkolenia anonimowych ankiet ogólnych oceniających kurs oraz osoby prowadzące kurs. 15) trenerów legitymujących się wiedzą i doświadczeniem pozwalającym na przeprowadzenie kursu na odpowiednim poziomie. 4. Kursy-szkolenia winny zakończyć się egzaminem sprawdzającym nabytą przez uczestników wiedzą oraz wydaniem stosownych dokumentów świadczących o ukończeniu kursu np. zaświadczenia, świadectwa, certyfikaty opatrzone flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (nie dotyczy certyfikatów, zaświadczeń, których wzory zostały określone odpowiednimi przepisami). 5. Egzamin potwierdzający nabycie umiejętności w zakresie zagadnień objętych programem kursu/szkolenia odbywa się po jego zakończeniu, tzn. po zrealizowaniu 30 godzin przewidzianych na kurs - dotyczy części I i II, jak i po zrealizowaniu 8 godzin szkolenia w przypadku części III i IV. 6. Wykonawca zobowiązany jest wydać każdemu uczestnikowi kursu, który uczestniczył w 90 % zajęć (dotyczy części I i II) i 100 % uczestnictwa w szkoleniu (w przypadku części III i IV) zaświadczenie o ukończeniu kursu-szkolenia, natomiast uczestnikom, którzy zdali egzamin - odpowiedni certyfikat. Dokumenty ponadto będą zawierać następujące informacje: nazwę kursu, ilość godzin, zakres tematyczny, termin realizacji, a w przypadku zaświadczenia również informację o pozytywnym wyniku egzaminu. 7. Zamawiający przekaże Wykonawcy nie później niż 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia-kursu imienny wykaz osób objętych kursem-szkoleniem 8. Z rekrutację uczestników na zajęcia odpowiedzialny jest Zamawiający. 9. Zamawiający wymaga, aby kurs zrealizowany był na terenie miasta Giżycka. Zamawiający może udostępnić wykonawcy nieodpłatnie sale lub pomieszczenia szkoleniowe na terenie Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku na podstawie umowy użyczenia pomieszczenia. (Wzór umowy zawierającej warunki użyczania pomieszczeń do przeprowadzania kursów i szkoleń zawiera załącznik nr 5). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, i który zamierza skorzystać z pomieszczeń Zespołu Szkół Zawodowych w Giżycku najpóźniej w dniu podpisania umowy na realizację tej części zamówienia podpisze umowę użyczenia pomieszczeń do przeprowadzenia kursu-szkolenia. 10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników projektu, na każdym jego etapie wraz z udziałem w ocenach częściowych i ocenie końcowej uczestników szkolenia oraz kontroli frekwencji kierowanych przez Zamawiającego uczestników szkolenia na zajęciach. 11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia cateringu podczas zajęć, składającego się z co najmniej: 1) Kawy i herbaty w termosach, cukru podanego w cukiernicy, śmietanki do kawy, cytryny, ciastek różnych (min. 15 dag na 1 osobę) dostępnych bez ograniczeń podczas każdej z przerw 2) ciepłego posiłku składającego się z co najmniej drugiego dania (danie mięsne), gramatura każdego posiłku min. 500 g, w przypadku części I i II co najmniej 2 razy musi być serwowane danie mięsne. 3) wody mineralnej niegazowanej i gazowanej - w ilości po 0,33 l na osobę dziennie, Sposób podania - estetycznie, w formie stołu szwedzkiego z zapewnieniem filiżanek, talerzyków, szklanek, łyżeczek i serwetek w czasie trwania szkolenia. Posiłki powinny posiadać odpowiednie walory smakowe i zapachowe oraz estetyczny wygląd. Wykonawca przy oferowaniu obiadów uwzględniać będzie świeże produkty. Wyżywienie powinno spełniać wymogi aktualnych wytycznych Instytutu Żywności i Żywienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Podniesienie kompetencji uczniów Technikum nr 3 drogą do ich sukcesu zawodowego współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Kurs barmana I stopnia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • THE HoReCa Business Consulting Konrad Talaga, Tarnawa Dolna 397, 34-210 Zembrzyce, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6098,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8394,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17890,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Kurs kelnera na poziomie podstawowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALL-IN Waldemar Mucha, ul. Strażacka 54 D/2, 35-312 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5854,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14890,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Szkolenie Savoir vivre

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Edukacyjna Szansa AZIRO Luiza Włoch, ul. Kołobrzeska 13 pok. 204, 10-444 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3539,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2656,16

  • Oferta z najniższą ceną: 2656,16 / Oferta z najwyższą ceną: 4134,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.