eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Modernizację dźwigu osobowego wraz z montażem platformy przyschodowej w budynku nr 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-30

Kudowa-Zdrój: Modernizację dźwigu osobowego wraz z montażem platformy przyschodowej w budynku nr 1
Numer ogłoszenia: 128200 - 2009; data zamieszczenia: 30.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zdrojowa 34, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661404, faks 074 8661404 w. 371.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wszur.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.24wszur.pl/przet.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację dźwigu osobowego wraz z montażem platformy przyschodowej w budynku nr 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę i montaż z robotami towarzyszącymi dźwigu osobowego i platformy przyschodowej dla osób niepełnosprawnych w budynku nr 1 Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1,2,3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie na podstawie art. 22 oraz art.24 - ustawy. Ponad powyższe w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w powyższych artykułach należy przedłożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie, że oferent wykona przedmiot zamówienia w terminie, Kosztorys ofertowy Formularz ofertowy z ceną ryczałtową zawierającą podatek od towarów i usług /VAT/ Szczegółowy harmonogram robót. Oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez 30 dni od dnia otwarcia ofert i że zobowiązuje się, do zawarcia umowy w przypadku gdy wygra przetarg. Oświadczenie o akceptacji warunków zamówienia . Oświadczenie o udzieleniu minimum 3 letniej gwarancji na wykonane roboty. Dokumenty złożone zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 2006 r.),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wszur.pl/przet.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Kudowie Zdroju ul.Zdrojowa 34 budynek B pok nr 24.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2009 godzina 09:00, miejsce: 24 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Kudowie Zdroju ul.Zdrojowa 34 w budynku A - sekretariat pok.nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.