eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Henryków › Przeciwdziałanie skutkom odpływu wód opadowych na terenach górskich. Zwiększenie retencji i utrzymanie potoków oraz związanej z nimi infrastruktury w dobrym stanie.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-29

Numer ogłoszenia: 128195 - 2013; data zamieszczenia: 29.06.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 113403 - 2013 data 15.06.2013 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Henryków, ul. Polna 5, 57-210 Henryków, woj. dolnośląskie, tel. 074 8105033, fax. 074 8105189.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: przed I.
  • W ogłoszeniu jest: Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1.
  • W ogłoszeniu jest: Przeciwdziałanie skutkom odpływu wód opadowych na terenach górskich. Zwiększenie retencji i utrzymanie potoków oraz związanej z nimi infrastruktury w dobrym stanie..
  • W ogłoszeniu powinno być: Odtworzenie kompleksu polderów zalewowych w oddziałach 20, 21, 22, 23, leśnictwo Krzywina w ramach projektu :Przeciwdziałanie skutkom odpływu wód opadowych na terenach górskich. Zwiększenie retencji i utrzymanie potoków oraz związanej z nimi infrastruktury w dobrym stanie: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.6.
  • W ogłoszeniu jest: 71.32.00.00-7, 50.51.41.00-2.
  • W ogłoszeniu powinno być: 71.32.00.00-7, 50.51.41.00-2 , 45.22.11.00-3, 45.24.00.00-1, 45.23.31.42-6.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
  • W ogłoszeniu jest: Zakończenie: 15.06.2014.
  • W ogłoszeniu powinno być: Zakończenie: 30.06.2014.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy pięćset złotych). 11.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych lub gwarancjach bankowych, d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000 r. ze zm.) 11.3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BGŻ Oddział w Ząbkowicach Śląskich nr 85 2030 0045 1110 0000 0229 6020 Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 11.4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Henryków, przy ul. Polnej 5, Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt. 11.5. 11.5. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w osobnej kopercie oznaczonej :oryginał dowodu wniesienia wadium: i dołączyć do oferty. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy PZP. 11.7. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11.9. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.6., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.11. Wykonawca, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz d. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w_w Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie..
  • W ogłoszeniu powinno być: 11.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 11.2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych lub gwarancjach bankowych, d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz niektórych ustaw (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z 2000 r. ze zm.) 11.3. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu, wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego BGŻ Oddział w Ząbkowicach Śląskich nr 85 2030 0045 1110 0000 0229 6020 Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 11.4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Henryków, przy ul. Polnej 5 lub umieścić w osobnej kopercie oznaczonej :oryginał dowodu wniesienia wadium: i dołączyć do oferty. 11.5. Kopię wadium wnoszonego w formie nie pieniężnej, należy dołączyć do oferty. 11.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy PZP. 11.7. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 11.9. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.6., jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.11. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz d. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w_w Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.1.
  • W ogłoszeniu jest: 2. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW. 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 2.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, 2.1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.1.4. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, 2.1.5. Wykonawca winien oświadczyć, że: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, b) oraz że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przedmiotowego postępowania. 2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 2.1. dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) minimum 1 osobą, która posiada minimum 1 rok doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych w tym doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy przy minimum 1 zadaniu o wartości 500.000,00 posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji - budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) min. 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, i posiadającą min. roczne doświadczenie zawodowe. 3) min. 1 osobą na stanowisku Kierownika robót mostowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającą min. roczne doświadczenie zawodowe. 4) minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania w specjalizacji - budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który wykonał minimum 1 projekt w zakres którego wchodziło zaprojektowanie zbiornika o pojemności min 3000 m3 . 5) min. 1 osobą która posiada uprawnienia projektowe w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wykonała min 1 projekt budowlany o wartości 10.000,00 zł 6) min. 1 osobą która posiada uprawnienia projektowe w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wykonała min 1 projekt budowlany o wartości 10.000,00 zł. Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę jednocześnie kilku funkcji pod warunkiem, że posiada wymagane uprawnienia. 2.2. potwierdzą, że osoba:osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień. 4. KRYTERIA OCENY OFERT I ZASADY ICH OCENY 4.1.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: Cena - 100 % Cena -A(x) a) przyjmuje się, że najwyższą ilość punktów tj. 100, otrzyma cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach (od każdego członka komisji), b) pozostałe oferty zostaną przeliczone proporcjonalnie do najtańszej, punktowane będą w oparciu o następujący wzór: gdzie: A(x) - ilość punktów przyznana ofercie :x: za kryterium cena brutto C - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach - cena oferty najkorzystniejszej C x - cena brutto zawarta w ofercie :x: Wartość podstawiana do wzoru punktacyjnego, to wartość brutto w okresie trwania umowy, określona przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ oraz w punkcie 4 oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)..
  • W ogłoszeniu powinno być: 2. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCÓW. 2.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 2.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie, 2.1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 2.1.4. Spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej,.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: 1) Wiedza i doświadczenie a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa i/lub przebudowa budowli hydrotechnicznych hydrologicznych i/lub obiektów budowlanych melioracji wodnych o wartości min 500.000,00 zł każde zadanie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min 2 zadania - dokumentację projektową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa i/lub przebudowa budowli hydrotechnicznych hydrologicznych i/lub obiektów budowlanych melioracji wodnych o pojemności zbiorników min 1000 m3 każde zadanie. Dopuszcza się łączne spełnienie ww. warunków w ramach jednego zadania...
  • W ogłoszeniu powinno być: 1) Wiedza i doświadczenie a) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali minimum 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa i/lub przebudowa budowli hydrotechnicznych obiektów budowlanych melioracji wodnych o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każde zadanie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonywania wraz z załączeniem dowodów, dotyczących najważniejszych robót określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz prawidłowo ukończone, b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 zadania - dokumentację projektową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa i/lub przebudowa budowli hydrotechnicznych i/lub obiektów budowlanych melioracji wodnych o pojemności zbiorników minimum 3000 m3 każde zadanie. Dopuszcza się łączne spełnienie ww. warunków w ramach jednego zadania..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.4.
  • W ogłoszeniu jest: 2) Osoby zdolne do wykonania zamówienia 2.1. dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) minimum 1 osobą, która posiada minimum 1 rok doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych w tym doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy przy minimum 1 zadaniu o wartości 500.000,00 posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji - budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) min. 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, i posiadającą min. roczne doświadczenie zawodowe. 3) min. 1 osobą na stanowisku Kierownika robót mostowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającą min. roczne doświadczenie zawodowe. 4) minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania w specjalizacji - budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który wykonał minimum 1 projekt w zakres którego wchodziło zaprojektowanie zbiornika o pojemności min 3000 m3 . 5) min. 1 osobą która posiada uprawnienia projektowe w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wykonała min 1 projekt budowlany o wartości 10.000,00 zł 6) min. 1 osobą która posiada uprawnienia projektowe w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wykonała min 1 projekt budowlany o wartości 10.000,00 zł. Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę jednocześnie kilku funkcji pod warunkiem, że posiada wymagane uprawnienia. 2.2. potwierdzą, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień..
  • W ogłoszeniu powinno być: Osoby zdolne do wykonania zamówienia 2.1. dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: 1) minimum 1 osobą, która posiada minimum 1 rok doświadczenia w kierowaniu robotami z zakresu budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych w tym doświadczenie na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy przy minimum 1 zadaniu o wartości 500.000,00 zł brutto posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi w specjalizacji - budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2) minimum 1 osobą na stanowisku Kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, i posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe. 3) minimum 1 osobą na stanowisku Kierownika robót mostowych, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i posiadającą minimum roczne doświadczenie zawodowe. 4) minimum 1 osobą, która posiada uprawnienia projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do projektowania w specjalizacji - budowle hydrotechniczne lub obiekty budowlane melioracji wodnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, który wykonał minimum 1 projekt w zakres którego wchodziło zaprojektowanie zbiornika wodnego o pojemności minimum 3000 m3 . 5) minimum 1 osobą która posiada uprawnienia projektowe w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wykonała minimum 1 projekt budowlany o wartości 10.000,00 zł brutto 6) minimum 1 osobą która posiada uprawnienia projektowe w specjalności mostowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i wykonała minimum 1 projekt budowlany o wartości 10.000,00 zł brutto. Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę jednocześnie kilku funkcji pod warunkiem, że posiada wymagane uprawnienia. 2.2. potwierdzą, że osoba/osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.5.
  • W ogłoszeniu jest: 3) sytuacja finansowa są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000,00 złotych. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Doświadczenie stanowi indywidualny dorobek przedsiębiorstwa, na który składa się ogół wiadomości oraz umiejętności zdobytych w toku prowadzonej działalności gospodarczej. W tej sytuacji doświadczenie dzieli zawsze byt prawny przedsiębiorstwa. Stąd też, dla wykazania dysponowania odpowiednimi zasobami podmiotu trzeciego przy ocenie spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, niezbędne jest powołanie się na udział podmiotu trzeciego w wykonywaniu części udzielanego zamówienia..
  • W ogłoszeniu powinno być: 3) sytuacja finansowa są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1.000.000,00 złotych. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Doświadczenie stanowi indywidualny dorobek przedsiębiorstwa, na który składa się ogół wiadomości oraz umiejętności zdobytych w toku prowadzonej działalności gospodarczej. W tej sytuacji doświadczenie dzieli zawsze byt prawny przedsiębiorstwa. Stąd też, dla wykazania dysponowania odpowiednimi zasobami podmiotu trzeciego przy ocenie spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia, niezbędne jest powołanie się na udział podmiotu trzeciego w wykonywaniu części udzielanego zamówienia..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.1.
  • W ogłoszeniu jest: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_henrykow/zamowienia_publiczne/.
  • W ogłoszeniu powinno być: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_henrykow/.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.1.
  • W ogłoszeniu jest: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_henrykow/zamowienia_publiczne/pg_201306140385745335654.
  • W ogłoszeniu powinno być: http://bip.lasy.gov.pl/editor-mode/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_henrykow/zamowienia_publiczne/.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 25.07.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Henryków, ul. Polna 5, 57-210 Henryków..
  • W ogłoszeniu powinno być: 26.07.2013 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Henryków, ul. Polna 5, 57-210 Henryków..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.