eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa systemu IT-GIS OKI dla Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-06

Warszawa: Rozbudowa systemu IT-GIS OKI dla Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej
Numer ogłoszenia: 128193 - 2009; data zamieszczenia: 06.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej , ul. Świętokrzyska 36/kl. IV, 00-116 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (22) 37 20 210, faks (22) 37 20 290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu IT-GIS OKI dla Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje rozbudowę istniejącego systemu IT-GIS OKI, umożliwiającą połączenie baz danych regionalnych w bazę centralną dla potrzeb Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej (KZGW) oraz aktualizację i modernizację systemu w tych Ośrodkach Koordynacyjno-Informacyjnych Ochrony Przeciwpowodziowej (OKI) regionalnych zarządów gospodarki wodnej (RZGW), które nim dysponują..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustalonych szczegółowo przez Zamawiającego: 1)Posiadają uprawienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to jest: a)zapewnią, że w skład zespołu realizującego zamówienie wchodzić będą: 1.Kierownik Projektu - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe z zakresu zarządzania projektami, posiadająca certyfikat PMP lub równoważny. Posiadane doświadczenie musi być potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej 2 projektów informatycznych na stanowisku Kierownika Projektu, w tym minimum jednego projektu z zakresu ochrony przeciwpowodziowej, 2.Projektant/Programista Aplikacji - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i programowania w środowisku Microsoft.net i GeoMedia Framework, potwierdzone udziałem realizacji co najmniej 2 projektów budowy systemów GIS, których przedmiotem było zaprojektowanie i wdrożenie systemu na platformie GeoMedia Professional 6.0, GeoIntegrator 3.2 oraz GeoMedia Grid 6.0, 3.Projektant/Programista Baz Danych - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i programowania w środowisku RDBMS Oracle, potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej 2 projektów budowy systemów GIS, których przedmiotem było zaprojektowanie i wdrożenie systemu na platformie GeoMedia Professional 6.0, GeoIntegrator 3.2 oraz RDBMS Oracle, 4.Analityk/Konsultant - minimum 1 osoba posiadająca kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie budowy i wdrażania systemów GIS potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej 2 projektów budowy systemów GIS, których przedmiotem było zaprojektowanie i wdrożenie lub utrzymanie systemu związanego z ochroną przeciwpowodziową na platformie GeoMedia Professional 6.0, GeoIntegrator 3.2, GeoMedia Grid 6.0 oraz RDBMS Oracle, Jedna osoba może pełnić tylko jedną funkcję w zespole. b)wykażą się wykonaniem projektów odpowiadających swym rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 1.1 projektu, którego przedmiotem było opracowanie, instalacja, konfiguracja i wdrożenie systemu GIS na platformie GeoMedia i GeoIntegrator lub świadczenie usług utrzymania systemu GIS na platformie GeoMedia i GeoIntegrator, obejmującego środowisko zarządzania relacyjną bazą danych w oparciu o platformę RDBMS Oracle, zawierającego dedykowaną aplikację do administrowania systemem, umożliwiającą zarządzanie uprawnieniami użytkowników; 2.1 projektu, którego przedmiotem było wdrożenie systemu GIS lub świadczenie usług utrzymania systemu GIS związanego z tematyką gospodarki wodnej i ochrony przeciwpowodziowej. Łączna kwota wynagrodzenia Wykonawcy za realizację wskazanych projektów nie powinna być mniejsza niż 100.000 zł brutto każdy; W każdym z ww. wymagań wdrożenie jest rozumiane jako ciąg następujących po sobie czynności takich jak: instalacja, konfiguracja, szkolenie użytkowników, opcjonalnie migracja i ładowanie danych oraz inne konieczne działania Wykonawcy mające na celu uruchomienie normalnej, prawidłowej eksploatacji systemu. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1)Ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera pkt 7 niniejszej specyfikacji. 2)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie; wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi spełnić warunek niewykluczenia z postępowania, opisany w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielanie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa. 5)Brak jakiegokolwiek oświadczenia lub dokumentu wymienionego w pkt 7 niniejszej specyfikacji lub złożenie w niewłaściwej formie (np. kopia dokumentu niepoświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6)Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty następujące dokumenty: a)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 4 do specyfikacji). b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Wykaz osób, wchodzących w skład zespołu, który będzie wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (Załącznik nr 5 do specyfikacji). d)Wykaz projektów odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający minimum określone w pkt. 5.2.b) niniejszej specyfikacji, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że projekt taki został wykonany należycie (Załącznik nr 6 do specyfikacji). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. b) składa dokument lub dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii. Kserokopia musi być poświadczona zapisem o treści -za zgodność z oryginałem -na każdej stronie oraz podpisana przez wykonawcę lub przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Dokument sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Okres udzielenia gwarancji na poprawne funkcjonowanie Systemu - 10
  • 3 - Termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej ul. Świętokrzyska 36, kl. IV 00-116 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej ul. Świętokrzyska 36, kl. IV 00-116 Warszawa piętro III, Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.