eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › Wykonanie planu miasta Żywca, standów informacyjnych oraz tablic informacyjnych w ramach planowanych systemów oznaczeń na terenie gminŻywiec, Czernichów, Lipowa, Łodygowice, Wilkowice, jak również ulotek informacyjnych i map obejmujących obszar realizacji projektu p.n. Poprawa jakości i dostępności informacji turystycznej na terenie powiatówbielskiego i żywieckiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-02

Żywiec: Wykonanie planu miasta Żywca, standów informacyjnych oraz tablic informacyjnych w ramach planowanych systemów oznaczeń na terenie gmin: Żywiec, Czernichów, Lipowa, Łodygowice, Wilkowice, jak również ulotek informacyjnych i map obejmujących obszar realizacji projektu p.n. Poprawa jakości i dostępności informacji turystycznej na terenie powiatów: bielskiego i żywieckiego
Numer ogłoszenia: 128165 - 2011; data zamieszczenia: 02.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Żywiec , ul. Rynek 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 4754200, faks 033 4754202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zywiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie planu miasta Żywca, standów informacyjnych oraz tablic informacyjnych w ramach planowanych systemów oznaczeń na terenie gmin: Żywiec, Czernichów, Lipowa, Łodygowice, Wilkowice, jak również ulotek informacyjnych i map obejmujących obszar realizacji projektu p.n. Poprawa jakości i dostępności informacji turystycznej na terenie powiatów: bielskiego i żywieckiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) opracowanie merytoryczne, tekstowe i graficzne wraz korektą edytorską i językową oraz z drukiem i dostarczeniem do miejsc wskazanych przez Zamawiającego kompletu materiałów tj. ulotek i mapy obszaru do bezpłatnego kolportażu w punktach informacji turystycznej na terenie objętym projektem, 2) opracowanie i wykonanie planu miasta Żywca, 3) standów informacyjnych w ramach planowanych systemów oznaczeń na terenie gmin: Żywiec, Czernichów, Lipowa, Wilkowice i Łodygowice, 4) tablic informacyjnych w ramach planowanych systemów oznaczeń na terenie gmin: Żywiec, Czernichów, Lipowa, Wilkowice i Łodygowice, w związku z realizacją projektu p.n. Poprawa jakości i dostępności informacji turystycznej na terenie powiatów: bielskiego i żywieckiego finansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 3.1. Szczegółowa charakterystyka: a) wykonanie ulotek tematycznych: - ulotki turystyka aktywna-nakład 20000 szt., w tym 15000 szt. w języku polskim, 5000 szt. w języku angielskim (obie wersje tekstu mają być tożsame, w ofercie należy uwzględnić koszty tłumaczenia), format A4 składane na 3, kreda 170g, lakier UV, - ulotki turystyka weekendowa -nakład 20000 szt., w tym 15000 szt. w języku polskim, 5000 szt. w języku angielskim, (obie wersje tekstu mają być tożsame, w ofercie należy uwzględnić koszty tłumaczenia), format A4 składane na 3, kreda 170g, lakier UV, - ulotki turystyka sakralna -nakład 20000 szt., w tym 15000 szt. w języku polskim, 5000 szt. w języku angielskim, (obie wersje tekstu mają być tożsame, w ofercie należy uwzględnić koszty tłumaczenia), format A4 składane na 3, kreda 170g, lakier UV, - ulotki turystyka górska -nakład 20000 szt., w tym 15000 szt. w języku polskim, 5000 szt. w języku angielskim, (obie wersje tekstu mają być tożsame, w ofercie należy uwzględnić koszty tłumaczenia), format A4 składane na 3, kreda 170g, lakier UV, - ulotki turystyka miejska -nakład 20000 szt., w tym 15000 szt. w języku polskim, 5000 szt. w języku angielskim, (obie wersje tekstu mają być tożsame, w ofercie należy uwzględnić koszty tłumaczenia), format A4 składane na 3, kreda 170g, lakier UV, - ulotki turystyka kulturowa -nakład 10000 szt., w tym 7000 szt. w języku polskim, 3000 szt. w języku angielskim, (obie wersje tekstu mają być tożsame, w ofercie należy uwzględnić koszty tłumaczenia), format A4 składane na 3, kreda 170g, lakier UV, - ulotki Promocja Pucharu Magórki w biegach narciarskich-nakład 10000 szt., w tym 7000 szt. w języku polskim, 3000 szt. w języku angielskim, (obie wersje tekstu mają być tożsame, w ofercie należy uwzględnić koszty tłumaczenia), format A4 składane na 3, kreda 170g, lakier UV, - ulotki śladami arcyksiężnej Marii Teresy -nakład 10000 szt., w tym 7000 szt. w języku polskim, 3000 szt. w języku angielskim, (obie wersje tekstu mają być tożsame, w ofercie należy uwzględnić koszty tłumaczenia), format A4 składane na 3, kreda 170g, lakier UV. b) wykonanie mapy obszaru objętego projektem tj. pięciu gmin (Żywiec, Czernichów, Lipowa, Łodygowice i Wilkowice): - mapa obszaru w skali 1:30000, nakład 15000 szt., w tym 10000 szt. w języku polskim, 5000 szt. w języku angielskim, (obie wersje tekstu mają być tożsame, w ofercie należy uwzględnić koszty tłumaczenia), format B1, pełny kolor, papier 170g kreda. c) wykonanie standów informacyjnych: - wykonanie 28 sztuk standów informacyjnych do umieszczenia w miejscach o wyjątkowym natężeniu ruchu turystycznego: podstawa stalowa lakierowana proszkowo, kolor szary strukturalny o wymiarach 365 x 470 mm, noga stojaka profil aluminiowy, kieszenie metalowe A3 kolor szary strukturalny (w zestawie 4 kieszenie), wysokość standu 170 cm, które zostaną dostarczone do miejsc wskazanych przez Zamawiającego, d) wykonanie tablic: - 3 sztuki tablic zawierających plan miasta Żywca o wymiarach 200 x 150 cm wykonanych z aluminium na stalowych słupach instalowanych zgodnie z załączonym przedmiarem robót i wzorem konstrukcji tablicy (załącznik nr 8 i 9 do SIWZ) wraz z jego produkcją i montażem w 3 punktach miasta Żywca, które przed montażem wskaże Zamawiający, - 17 sztuk tablic informacyjnych przeznaczonych do umieszczenia przy głównych trasach tranzytowych o wymiarach 300 x 200 cm instalowanych zgodnie z załączonym Projektem organizacji ruchu (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz przedmiarem robót i wzorem konstrukcji tablicy (załącznik nr 8 i 11 do SIWZ) wraz z jego produkcją i montażem na obszarze realizacji projektu w punktach, które przed montażem wskaże Zamawiający, - 58 sztuk (w tym 8 sztuk wiatraczków z czterema strzałkami o wymiarach 50 x 15 cm) tablic kierunkowych przeznaczonych do umieszczenia w miejscach obsługi ruchu turystycznego i atrakcji turystycznych o wymiarach 50 x 30 cm wykonanych z aluminium o podstawie zgodnej z przedmiarem robót i wzorem konstrukcji tablicy (załącznik nr 8, 12 i 12a do SIWZ) wraz z jego produkcją i montażem na obszarze realizacji projektu w punktach, które przed montażem wskaże Zamawiający, - 18 sztuk tablic informacyjnych dotyczących wybranych atrakcji turystycznych zawierające podstawowe informacje o prezentowanych miejscach i obiektach o wymiarach 80 x 60 cm wykonanych z aluminium o podstawie zgodnej z przedmiarem robót i wzorem konstrukcji tablicy (załącznik nr 8 i 13 do SIWZ) wraz z jego produkcją i montażem na obszarze realizacji projektu, które przed montażem wskaże Zamawiający, - 221 sztuk tablic informacyjnych oznaczających dojazd do wybranych szlaków turystycznych ścieżek rowerowych ścieżek edukacyjnych o wymiarach 50 x 35 cm wykonanych z aluminium o podstawie zgodnej z przedmiarem robót i wzorem konstrukcji tablicy (załącznik nr 8 i 14 do SIWZ) wraz z ich produkcją i montażem na obszarze realizacji projektu, który przed montażem wskaże Zamawiający..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 92.31.20.00 - Usługi artystyczne 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000,00 zł. Wadium winno być wniesione najpóźniej do dnia 10 maja 2011r. do godz. 10.30.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga spełnienia tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością, a) co najmniej dwa zamówienia polegające na zaprojektowaniu i wykonaniu materiałów informacyjnych (np. ulotek, broszur, folderów, map) o wartości co najmniej 30 000 (trzydzieści tysięcy) PLN każde, b) co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu i montażu tablic informacyjnych o wartości co najmniej 10 000 (dziesięć tysięcy) PLN każde, c) kampanię informacyjno - promocyjną (w tym koncepcję kampanii, projekty, druki, emisje materiałów w mediach) o wartości co najmniej 150 000 (sto pięćdziesiąt tysięcy) PLN;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.1 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1.1. oraz wykaże się dysponowaniem zespołem osób, w skład którego wejdą co najmniej: a) kierownik zespołu (co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji działań informacyjno - promocyjnych) , b) ekspert (co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie opracowywania i wdrażania instrumentów promocji), c) grafik (co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie przygotowania projektów graficznych instrumentów promocji),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000 (pięćdziesiąt tysięcy) PLN. 2) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 PLN (sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca polegający na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do: oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zrealizowania części zamówienia, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, Ponadto Wykonawca wraz z ofertą winien przedłożyć: Dwie wersje propozycji komputerowego projektu graficznego mapy obszaru, planu miasta Żywca, standu informacyjnego i tablic informacyjnych (określonych w rozdz. III pkt. 3.1,lit. b,c,d). Dwie wersje propozycji projektu graficznego ulotki tematycznej turystyka aktywna - format A4 składane na 3 (kreda170g, lakier UV) wraz z propozycjami tekstu przygotowane na podstawie ogólnodostępnych źródeł internetowych i drukowanych - wykonane dokładnie z założoną specyfikacją.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - ocena propozycji projektów graficznych - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zywiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żywcu, 34-300 Żywiec, Rynek 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Żywcu, 34-300 Żywiec, Rynek 2 - biuro podawcze, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 w ramach działania 3.3. systemy informacji turystycznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.