eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Zaprojektowanie, wykonanie rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego z rejestracją obrazu na Pływalni Sportowej MOSiR w Białymstoku przy ul. Włókienniczej 4 i w Zespole Obiektów Sportowych w Białymstoku przy ul. 11 Listopada 28

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-12

Białystok: Zaprojektowanie, wykonanie rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego z rejestracją obrazu na Pływalni Sportowej MOSiR w Białymstoku przy ul. Włókienniczej 4 i w Zespole Obiektów Sportowych w Białymstoku przy ul. 11 Listopada 28
Numer ogłoszenia: 128164 - 2010; data zamieszczenia: 12.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6652870, faks 085 6652871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład budzetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego z rejestracją obrazu na Pływalni Sportowej MOSiR w Białymstoku przy ul. Włókienniczej 4 i w Zespole Obiektów Sportowych w Białymstoku przy ul. 11 Listopada 28.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zaprojektowanie, wykonanie rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego z rejestracją obrazu na Pływalni Sportowej MOSiR w Białymstoku przy ul. Włókienniczej 4 2) zaprojektowanie, wykonanie rozbudowy i modernizacji systemu monitoringu wizyjnego z rejestracją obrazu w Zespole Obiektów Sportowych w Białymstoku przy ul. 11 Listopada 28. 2. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie, montaż, instalację, konfigurację i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego zgodnie z programami funkcjonalno-użytkowymi stanowiącymi załączniki nr 1 i nr 2 do SIWZ. 3. W momencie zakończenia usługi Wykonawca winien uruchomić i przetestować system a następnie przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego z zakresu funkcjonowania, obsługi systemu i sprzętu w wymiarze czasowym niezbędnym do samodzielnego obsługiwania. 4. Wszelkie instrukcje obsługi, naprawy, montażu (w języku polskim) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu dostawy. 5. Zamawiający nie przewiduje przedpłat na poczet wydatków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 6. Należność za wykonanie dostawy zostanie opłacona zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot umowy. 8. Sprzęt wchodzący w skład systemu i wszystkie dodatkowe elementy powinny być fabrycznie nowe. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. 10. Wykonawca podpisując umowę gwarantuje 24 miesięczny bezpłatny serwis na wykonaną usługę i dostarczony sprzęt. W razie awarii sprzętu Wykonawca w ciągu 24 godzin (rejestrator) oraz 7 dni kalendarzowych (pozostały sprzęt) od zgłoszenia dostarczy sprzęt zastępczy na okres do chwili usunięcia awarii. 11. Dzień oraz godzina dostawy winna być wcześniej ustalona drogą telefoniczną lub faksem przynajmniej z dwudniowym wyprzedzeniem z Kierownikiem Pływalni Sportowej P. Krystyną Kapanajko oraz z Kierownikiem Hotelu MOSiR P. Ireną Gontar..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 32.33.31.00 - Rejestratory obrazu wideo .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na projektowaniu systemu i montażu urządzeń do monitoringu o wartości nie mniejszej niż 40. tys.,- zł netto lub co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20. tys.,- zł netto każde (z podaniem wartości, terminu i rodzaju dostawy - udokumentowane referencjami),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki własne lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 60.000,- zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    1) formularz ofertowy (wg załączonego formularza ofertowego - załącznik nr 3). 2) Kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie programów funkcjonalno-użytkowych (wg załączonych formularzy - załączniki 1a, 2a). 3) opisy, fotografie (ew. karty katalogowe), potwierdzające, że oferowany sprzęt i materiały odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i w programach funkcjonalno-użytkowych. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Białymstoku ul. Włókiennicza 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Białymstoku ul. Włókiennicza 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.