eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów biurowych i papieru

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Wrocław: Dostawa materiałów biurowych i papieru
Numer ogłoszenia: 128135 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137000 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i papieru.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i papieru. Asortyment stanowiący przedmiot dostawy oraz zamawiane ilości wskazano w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a - 1c) do SIWZ. b) Oferty częściowe: Przedmiot zamówienia podzielono na trzy niżej wskazanych części: Część 1: dostawa papieru ksero, nici lnianych, sznurka pakowego, bloczków samoprzylepnych, bloczków fluorescencyjnych, teczek kartonowych, kopert aktowych i workowych, kopert białych, notatników akademickich, zeszytów, tuszów uniwersalnych, kleju biurowego, taśmy klejącej, taśmy pakowej, koszulek na dokumenty, skoroszytów plastikowych, spinaczy, pinezek, zszywek, zszywaczy, wąsów metalowych, dziurkaczy, nożyczek, długopisów, cienkopisów, wkładów do długopisów, plasteliny, klipsów archiwizacyjnych, poduszek do stempli, datowników, zakreślaczy, foli opisów i kleju termotopliwego. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1a do SIWZ. Część 2: dostawa papieru ksero, nici lnianych, bloczków samoprzylepnych, bloczków fluorescencyjnych, teczek kartonowych, skoroszytów kartonowych, papieru pakowego, kopert aktowych i kopert białych, notatników akademickich, skorowidzów, zeszytów, bloków listowych, tuszu uniwersalnego, kleju biurowego, taśmy klejącej, taśmy pakowej, koszulek na dokumenty, plastikowych szufladek na biurko, segregatorów, obwoluty sztywnej, skoroszytów plastikowych, spinaczy, pinezek, zszywek biurowych, rozszywa czy, temperówek, magnesów kolorowych, zszywaczy, dziurkaczy, nożyczek biurowych, noży do rozcinania korespondencji, nożyków do przecinania kartonu, długopisów, ołówków, cienkopisów, wkładów do długopisów, korektorów, gumek, plasteliny, nawilżacza biurowego, poduszek do stempli, datowników, zakreślaczy, flamastrów, markerów, karteczek samoprzylepnych, teczek kartonowych, kopert samoprzylepnych, zakreślaczy fluorescencyjnych, linijek, folii do laminowania i folii samoprzylepnej. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1b do SIWZ. Część 3: dostawa papieru ksero, teczek kartonowych, skoroszytów plastikowych, kopert, długopisów, zeszytów, tuszu uniwersalnego, kleju biurowego, taśmy klejącej, taśmy pakowej, zszywek biurowych, temperówek, zszywaczy, dziurkaczy, nożyczek, ołówków, cienkopisów, gumek, datowników, flamastrów, zakreślaczy fluorescencyjnych, kalki maszynowej, korektorów, papieru ksero. Parametry i zamawiane ilości wskazano w załączniku numer 1c do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w jednej, dwóch lub trzech częściach postępowania. Wymaga się złożenia oferty obejmującej cały asortyment przypisany do danej części postępowania wskazany w załącznikach asortymentowych (załączniki numer 1a - 1c do SIWZ) - odpowiednio do części postępowania, w której wykonawca składa ofertę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHURT Sp. z o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5528,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2817,46

  • Oferta z najniższą ceną: 2817,46 / Oferta z najwyższą ceną: 4469,28

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus - Kitta i Spółka Sp.j., ul. Królowej Korony Polskiej 25, 70-485 szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7627,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7412,90

  • Oferta z najniższą ceną: 7412,90 / Oferta z najwyższą ceną: 10405,24

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INTERHURT Sp. z o.o., ul. Podwale 15, 59-900 Zgorzelec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2019,63

  • Oferta z najniższą ceną: 2019,63 / Oferta z najwyższą ceną: 23656,79

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.