eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › 1.REMONT GARAŻU, OPASKA BETONOWA WOKÓŁ BUDYNKU SĄDU, REMONT KANALIZACJI DESZCZOWEJ, REMONT COKOŁU OGRODZENIA PRZY BUDYNKU SĄDU - ULICA WOJSKA POLSKIEGO 8. 2.ZAGOSPODAROWANIE TERENU DZIAŁEK, NA KTÓRYCH ZNAJDUJE SIĘ BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO W SŁAWNIE - UL. W

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Sławno: 1.REMONT GARAŻU, OPASKA BETONOWA WOKÓŁ BUDYNKU SĄDU, REMONT KANALIZACJI DESZCZOWEJ, REMONT COKOŁU OGRODZENIA PRZY BUDYNKU SĄDU - ULICA WOJSKA POLSKIEGO 8. 2.ZAGOSPODAROWANIE TERENU DZIAŁEK, NA KTÓRYCH ZNAJDUJE SIĘ BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO W SŁAWNIE - UL. WOJSKA POLSKIEGO 8.
Numer ogłoszenia: 128109 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy, ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 059 8107096, fax 059 8107096.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.koszalin.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.REMONT GARAŻU, OPASKA BETONOWA WOKÓŁ BUDYNKU SĄDU, REMONT KANALIZACJI DESZCZOWEJ, REMONT COKOŁU OGRODZENIA PRZY BUDYNKU SĄDU - ULICA WOJSKA POLSKIEGO 8. 2.ZAGOSPODAROWANIE TERENU DZIAŁEK, NA KTÓRYCH ZNAJDUJE SIĘ BUDYNEK SĄDU REJONOWEGO W SŁAWNIE - UL. WOJSKA POLSKIEGO 8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1.Remont garażu, opaska betonowa wokół budynku Sądu, remont kanalizacji deszczowej, remont cokołu ogrodzenia przy budynku Sądu - ul. Wojska Polskiego 8. Opis obiektów objętych robotami budowlanymi: a) garaż - budynek parterowy z dobudowaną osłoną śmietnikową. Rok budowy ok. 1940. Dach budynku kryty papą na deskowaniu. Nachylenie połaci 5°. Fundamenty budynku betonowe i murowane z cegły. Mury z cegły ceramicznej spajanej zaprawą cementowo - wapienną Tynki ścian i sufitów cementowo - wapienne, wymalowanie emulsyjne i wapienne. Posadzki cementowe. Budynek posiada instalację elektryczną. b) ogrodzenie terenu - nieruchomość na której zlokalizowany jest budynek Sądu oraz garaż ogrodzone są ogrodzeniem z prętów i profili stalowych na betonowym cokole. W ogrodzeniu znajdują się dwie bramy z furtkami. Cokół wykonany jest z betonu i posiada wymiary ponad terenem: szerokość - 25 cm, wysokość - 40 cm. Zakres robót. a) Remont garażu: -rozbiórka dachu i pokrycia, -wymiana konstrukcji drewnianej dachu, -wykucie otworu drzwiowego w murze śmietnika od strony ulicy, -wykucie z muru okna drewnianego i wrót do garażu, -rozbiórka posadzki betonowej w garażu i w śmietniku, -skucie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, -rozbiórka i odtworzenie betonowej czapki na murze obok garażu, -ułożenie nadproży stalowych w otworze bramowym w garażu i otworze drzwiowym w śmietniku, -podniesienie murów zewnętrznych garażu - ujednolicenie poziomu murów i dachu, -zamurowanie otworu okiennego w garażu, -odtworzenie tynków zewnętrznych i wewnętrznych, -odtworzenie posadzek betonowych, -odtworzenie konstrukcji dachu, deskowania i pokrycia z dachówki bitumicznej ) papodachówki), -wykonanie wypraw tynkarskich, okładzin z klinkieru i wymalowań ścian, -montaż bramy uchylnej segmentowej w garażu, -montaż kraty prętowej w otworze drzwiowym w śmietniku, -wywiezienie gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych na wysypisko komunalne b) opaska betonowa, elementy kanalizacji deszczowej, cokół ogrodzenia: -wykonanie opaski betonowej wokół budynku Sądu, -wymiana odcinków rur kanalizacji deszczowej budynku Sądu wraz z czyszczakami (elementy podrynnowe), -licowanie powierzchni cokołu betonowego ogrodzenia płytkami klinkierowymi wraz z wykonaniem czapek klinkierowych na górnej powierzchni cokołu -wywiezienie ziemi z wykopów i gruzu pochodzącego z robót rozbiórkowych na wysypisko komunalne. 2.Zagospodarowanie terenu działek, na których znajduje się budynek Sądu Rejonowego w Sławnie przy ul. Wojska Polskiego 8. Ogólny zakres robót: - wycinka drzew, krzewów i wykarczowanie pni, - usunięcie drewna i gałęzi na wysypisko na odległość do 5,0 km, - zdjęcie humusu z powierzchni trawników na działkach, - niwelacja terenu działek, orka - spulchnienie gruntu, - rozścielenie humusu, - wykonanie trawnika darniowego z niezbędnymi zabiegami agrotechnicznymi.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.12 - Sądy Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.22.10 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem postępowania, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Zrealizowali w ciągu trzech lat zadanie podobne co do przedmiotu i wielkości o których mowa w niniejszym zamówieniu, 5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, 6. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 200 tys. PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ OFERENCI W CELU POTWIERDZENIA SPEŁENIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU 1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert). 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Wykaz podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. 9.Kosztorys ofertowy wykonany zgodnie z przedmiarem robót. 10.Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Oświadczenie o zapoznaniu się i zaakceptowaniu warunków zawartych w SIWZ i przyjęcie ich bez zastrzeżeń. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.koszalin.so.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Sławnie ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno, pokój nr 6, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Sławnie ul. I Pułku Ułanów 20, 76-100 Sławno, pokój nr 6, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.