To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-15
Suwałki: Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku
Numer ogłoszenia: 128104 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70910 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach, ul. Wigierska 32, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 563 50 00, faks 87 563 50 79.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku. 2. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ 3. Przed zawarciem umowy, powierzchnie objęte zamówieniem zostaną przez Zamawiającego określone w terenie. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. CZEŚĆ I - REJON I - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku. DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Powierzchnia terenu przeznaczonego do sprzątania na zewnątrz wynosi : 97 695,50 m2 w tym : 1) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali mieszkalnych wynosi: 76 494,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 14 702,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 32 678,00 m2 2) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali użytkowych wynosi: 21 201,50 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 10 372,50 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 3 412,00 m2 Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków objęta zamówieniem ( pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne) wynosi : 2 334,00 m2 CZEŚĆ II - REJON II - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku. DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Powierzchnia terenu przeznaczonego do sprzątania na zewnątrz wynosi : 71 918,00 m2 w tym : 1) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali mieszkalnych wynosi: 51 470,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 15 483,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 19 446,00 m2 2) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali użytkowych wynosi: 20 448,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 11 083,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 3 530,00 m2 Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków objęta zamówieniem ( windy, pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne) wynosi : 2 544,00 m2 CZEŚĆ III - REJON III - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku. DANE CHARAKTERYZUJĄCE PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Powierzchnia terenu przeznaczonego do sprzątania na zewnątrz wynosi : 89 736,00 m2 w tym : 1) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali mieszkalnych wynosi: 78 204,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 21 882,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 35 405,00 m2 2) Powierzchnia terenu do sprzątania niezbędnego do właściwej eksploatacji lokali użytkowych wynosi: 11 532,00 m2 w tym między innymi: a) powierzchnia terenu do odśnieżania i usuwania oblodzeń : 5 714,00 m2 b) powierzchnia terenów zielonych : 2 196,00 m2 Powierzchnia do sprzątania wewnątrz budynków objęta zamówieniem ( windy, pierwsze podesty klatek schodowych, wejścia do piwnic i korytarze piwniczne) wynosi : 6 568,70 m2.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: REJON I - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PORZĄDKOWE - 4 PORY ROKU KUCEWICZ ŁUKASZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PORZĄDKOWE - 4 PORY ROKU KUCEWICZ ŁUKASZ
- Łukasza Kucewicz - Usługi Porządkowe - 4 Pory Roku, ul. Północna 22, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267818,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 236423,11
Oferta z najniższą ceną: 236423,11 / Oferta z najwyższą ceną: 283381,97
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: REJON II - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PERSPEKTYWA"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "PERSPEKTYWA"
- Spółdzielnia Socjalna PERSPEKTYWA, ul. Kościuszki 110/3, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 205220,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150000,00
Oferta z najniższą ceną: 150000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 261498,22
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: REJON III - wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach przez okres jednego roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Handlowo - Produkcyjno - Usługowy WRZOS Janusz Chmielewski, ul. Jałowcowa 5, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289220,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 207894,00
Oferta z najniższą ceną: 207894,00 / Oferta z najwyższą ceną: 321198,36
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Wykonanie docieplenia części elewacji budynku A od strony zachodniej - nad przestrzenią patio w budynku PUZ w Suwałkach przy ul. Noniewicza 10
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu ładu i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
- Budowa budynku garażowego, stacji transformatorowej wewnętrznej wraz z przyłączem średniego napięcia, oraz towarzyszącej infrastruktury technicznej
- Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych na terenie stanowiącym własność Gminy Miasta Suwałki, położonym przy budynkach nr 21 i 22 na Osiedlu II w Suwałkach
- Opracowanie dokumentacji technicznej rozbudowy infrastruktury w budynku dydaktycznym nr 2 Zespołu Szkół nr 4 przy ul. Sejneńskiej 14 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków w Kielcach oraz w budynku biurowym Miejskiego Zarządu Budynków w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.