eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pełczyce › Remont i modernizacja filii bibliotecznej w Przekolnie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Pełczyce: Remont i modernizacja filii bibliotecznej w Przekolnie
Numer ogłoszenia: 128081 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74367 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna, Ul. Starogrodzka 12, 73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 768 50 57, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja filii bibliotecznej w Przekolnie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont i modernizacja filii bibliotecznej w Przekolnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiary robót budowlanych. Zakres robót: W ramach zadania inwestycyjnego planuje się:rozebranie niepotrzebnych ścianek działowych ,wykonanie wzmocnienia stropu w miejscu gromadzenia książek,zamurowanie niepotrzebnych otworów oraz wykonanie nowych ścianek działowych,montaż nowych schodów wewnętrznych,wykonanie nowych tynków,montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,malowanie ścian i sufitów,naprawa i impregnacja elementów drewnianych dachu, wymianę nawierzchni chodników i naprawa schodów zewnętrznych,montaż nowych instalacji wewnętrznych.zakup i dostawa elementów wyposażenia:Regał na stelażu metalowym - wymiary w przybliżeniu: 80x180x32 cm. -15 sztuk,Lada biblioteczna 1 szafkowa, 9 przegródek - wymiary w przybliżeniu: 73x120x60 cm. -1 sztuka,Stoliki świetlicowe- wymiary w przybliżeniu: 800x760 mm. Stelaż wykonany z rury stalowej fi 20x1,5 mm., malowany farbą proszkową. Blat wykonany z płyty wiórowej laminowanej 18 mm oklejony obrzeżem PCV 2 mm.- 10 sztuk,Krzesła świetlicowe - 10 sztuk : wymiary w przybliżeniu: 474x500x800 mm Stelaż wykonany z rury stalowej fi 20x1,5 mm. Malowany farbą proszkową. Siedzisko i oparcie wykonane ze skelejki 8 mm tapicerowane Krzesło biurkowe - 1 sztuka : wymiary w przybliżeniu: szerokość 63 cm., wysokość podłokietników 22 cm., wysokość siedziska regulowana 42,5 cm. - 55,5 cm.,wysokość oparcia regulowana 52,5 cm. - 59 cm.,wysokość całego krzesła: 95 cm. - 114,5 cm.,Opis krzeseł: blokada oparcia w wybranej pozycji, regulowana wysokość oparcia, regulowana wysokość siedziska, amortyzacja siedziska, podstawa krzeseł o stabilnej i nowoczesnej podstawie jezdnej, podłokietniki krzesła wykonane z twardego tworzywa.Szafka kartotekowa 20- skrytkowa- wymiary w przybliżeniu: 104x110x40 cm.- 1 sztuka,Regał biblioteczny ze skośnymi półkami - wymiary w przybliżeniu: 80x180x36 cm. - 1 sztuka.Wszystkie elementy wyposażenia muszą odpowiadać parametrom przedstawionym powyżej. Wykonawca musi przedstawić do zaakceptowania Zamawiającemu wszystkie elementy wyposażenia wraz z akceptacją kolorystyki poszczególnych elementów w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy w formie wizualizacji i opisu technicznego ( zawierającego min. parametry mebli, wyposażenia meblowego, rodzaj zastosowanego materiału, dostępnej kolorystyki itp.). Forma wizualizacji i opisu technicznego musi zostać dostarczona przez Wykonawcę w formie papierowej w ilości 1 egzemplarza-druk kolorowy dla Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu konkretnego terminu spotkania i przekazania dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zaakceptowane przez Zamawiającego gotowe elementy wyposażenia lub dokonać ich montażu w miejscu dostawy. Elementy wyposażenia muszą spełniać obowiązujące normy i wymogi dotyczące parametrów funkcjonalno-jakościowych dopuszczających do użytkowania w szczególności takich jak: bezpieczeństwo, odporność na ścieranie, wytrzymałość na rozciąganie, odporność na światło, wytrzymałość na tarcie, odkształcanie przez ściskanie, ergonomia oraz zgodnie z celem któremu maja służyć.Elementy wyposażenia muszą spełniać wszystkie odpowiednie przepisy dotyczące użytkowania mebli biurowych w tym przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracy biurowej. Wszystkie w/w elementy wyposażenia muszą być nowe , nieużywane, nie powystawowe, pełnowartościowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Do zadań Wykonawcy będzie należało usunięcie wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi. Elementy wyposażenia muszą spełniać wszelkie określone prawem wymagania w zakresie atestów, certyfikatów i innych dokumentów stwierdzających ich jakość o ile to wynika z odpowiednich przepisów prawa.Wykonawca ponosi pełną i całkowitą odpowiedzialność za dostarczenie elementów wyposażenia podczas transportu aż do chwili zakończenia prac i dokonania odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.Zamawiający dopuszcza możliwość niewielkiego odstępstwa od wskazanych rozmiarów elementów wyposażenia, przy jednoczesnym zachowaniu ogólnego charakteru mebla, jego zarysu. Wszelkie zmiany i odstępstwa nie mogą powodować zmian jakościowych, funkcjonalnych oraz ich trwałości. Dopuszczenie możliwości odstępstwa na warunkach określonych powyżej wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego. Opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane stanowi: przedmiar robót. O ile w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót zostaną użyte przez Zamawiającego oznaczenia czy parametry wskazujące konkretnego producenta (dostawcę) lub konkretny produkt, zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do opisanego w opisie przedmiotu zamówienia oraz przedmiarach robót. Przez produkt równoważny należy rozumieć produkt o takich samych parametrach lub zbliżonych do tych, jakie zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Powyższe zamówienie jest współfinansowane w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa Priorytet 2 Infrastruktura Bibliotek 2016-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlanych Mirosław Bartosiewicz,, ul. Św. Bonifacego 21, 74-320 Barlinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 187153,66 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179766,23

  • Oferta z najniższą ceną: 179766,23 / Oferta z najwyższą ceną: 179766,23

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.