eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › dostawa środków czystości na potrzeby Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-09

Tuchola: dostawa środków czystości na potrzeby Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi
Numer ogłoszenia: 12804 - 2013; data zamieszczenia: 09.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Leśnych , ul. Nowodworskiego 9, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3348661, faks 52 3348665.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zespół szkół.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa środków czystości na potrzeby Zespołu Szkół Leśnych w Tucholi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa środków czystości wg asortymentu i w ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje sukcesywne dostawy środków czystości według bieżących potrzeb i zamówień składanych przez Zamawiającego, do magazynu technicznego w siedzibie Zamawiającego, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie według bieżących potrzeb w różnych dniach tygodnia w godzinach między 8:00 a 14:00, na podstawie zamówień telefonicznych składanych w dniu poprzednim. Dostarczane środki czystości muszą posiadać wszystkie wymagane prawem zezwolenia i certyfikaty dopuszczające produkt do obrotu na terenie Unii Europejskiej oraz spełniać Polskie Normy. Zamawiający żąda załączenia do oferty kart charakterystyki wszystkich produktów chemicznych zamieszczonych w ofercie. Dostarczane artykuły muszą mieć odpowiednio długi termin przydatności do użycia. Dostawa i rozładunek na podstawione wózki do magazynu technicznego siłami i na koszt Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy na etapie rozpatrywania ofert do dostarczenia próbek oferowanych towarów celem potwierdzenia jakości i zgodności ze SIWZ. Użyte w SIWZ nazwy, znaki towarowe mają za zadanie sprecyzować przedmiot zamówienia i są wyznacznikiem jakości produktu. Za równoważne uważa się produkty o tych samych parametrach użytkowych, nie niższej jakości i wydajności. Jednocześnie zaproponowane produkty muszą być kompatybilne do posiadanych przez Zamawiającego urządzeń dozujących (równoważne). W przypadku 2 nieterminowych dostaw z winy Wykonawcy lub dwukrotnego dostarczenia przez Wykonawcę towaru złej jakości, Zamawiający rozwiąże umowę dostawy ze skutkiem natychmiastowym, a Wykonawcy nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji w części zamówienia jak również jego rozszerzenie zgodnie z art. 67) ustawy pzp w zakresie 20 % wartości co może wynikać ze zmiany ilości uczniów w szkole i żywionych w stołówce, a co zatem idzie mniejszej lub większa ilości naczyń do zmywania, mniejsza lub większa częstotliwość sprzątania czego nie można przewidzieć w chwili przygotowania oferty.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.22.40.00 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju 39.52.58.00 - Ściereczki do czyszczenia 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.71.19.00 - Mydło 39.81.11.00 - Odświeżacze powietrza 18.93.00.00 - Worki i torby 39.83.12.00 - Detergenty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymmagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa minimalnych standardów. Ocena spełniania warunku zostanie sprawdzona na podstawie złożonego oświadczenia w formie weryfikacji ww. dokumentu, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Wypełniony formularz oferty cenowej stanowiący załącznik nr 1 oraz wypełniony formularz asortymentowo-cenowy będący załącznikiem nr 2 do SIWZ. b) Parafowany wzór umowy (załącznik nr 5). c) Karty charakterystyki wszystkich art. chemicznych zamieszczonych w ofercie wraz ze spisem-listą dołączonych kart charakterystyki.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji w części zamówienia jak również jego rozszerzenie zgodnie z art. 67) ustawy pzp w zakresie 20 % wartości co może wynikać ze zmiany ilości uczniów w szkole i żywionych w stołówce, a co zatem idzie mniejszej lub większa ilości naczyń do zmywania, mniejsza lub większa częstotliwość sprzątania czego nie można przewidzieć w chwili przygotowania oferty.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany ceny w okresie trwania umowy za wyjątkiem zmian cen w wyniku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsltuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Leśnych ul. Nowodworskiego 9, 89-500 Tuchola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Leśnych ul. Nowodworskiego 9, 89-500 Tuchola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.