eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Remont ulic Łaszczyńskiego, Granicznej i Przejazd wraz z budową odwodnienia w ul. Przejazd i Zielnej w Blizne Łaszczyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-12

Stare Babice: Remont ulic Łaszczyńskiego, Granicznej i Przejazd wraz z budową odwodnienia w ul. Przejazd i Zielnej w Blizne Łaszczyńskiego
Numer ogłoszenia: 128024 - 2008; data zamieszczenia: 12.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice, Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, fax 0-22 722 95 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babice-stare.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ulic Łaszczyńskiego, Granicznej i Przejazd wraz z budową odwodnienia w ul. Przejazd i Zielnej w Blizne Łaszczyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ul. Łaszczyńskiego, Granicznej i Przejazd w Blizne Łaszczyńskiego o łącznej długości 894 m tj. wykonanie nowej nawierzchni jezdni i chodników, wykonanie nowej podbudowy jezdni i chodników oraz wymiana krawężników i obrzeży. Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Przejazd i Zielnej w Blizne Łaszczyńskiego z rur PCV o długości 332,5 m i średnicy 315 mm wraz z uzbrojeniem w postaci studzienek z tworzywa o średnicy 425 mm oraz przykanalikami zakończonymi wpustami deszczowymi. Całkowita obsługa geodezyjna zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferent obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w formie przewidzianej w siwz..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: 1) uprawnieni do występowania jako podmioty gospodarcze, 2) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści siwz, 3) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie jako wykonawcy podobnych zadań (co najmniej: dwa zadania polegające na wykonaniu dróg z asfaltobetonu wraz z chodnikami i odwodnieniem z tym że za spełnienie warunku uznane będzie wybudowanie dwóch dróg z asfaltobetonu o długości co najmniej 800 m lub powierzchni co najmniej 4800 m2 każda wraz z chodnikami i dwóch odcinków kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości co najmniej 300 m i średnicy co najmniej 0,2 m każdy) zrealizowanych w ciągu pięciu ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów, 4) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć zał. 3 - Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca (co najmniej: koparko ładowarka, koparka, równiarka, rozściełacz mas bitumicznych, walec stalowy wibracyjny 10t., walec gumowy wibracyjny, zagęszczarki, samochody ciężarowe samowyładowawcze), zał. 4 - Potencjał kadrowy jakim dysponuje Wykonawca (co najmniej: jedna osoba z uprawnieniami drogowymi, sanitarnymi (w przypadku kiedy jedna osoba posiada uprawnienia drogowe i sanitarne to uważa się to za spełnienie warunku) oraz 10 pracowników fizycznych jakimi dysponuje Wykonawca, którzy będą realizować roboty będące przedmiotem zamówienia) oraz pozostałe załączniki wymienione w siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 1 Oferta wykonawcy. Zał. nr 2 Wykaz sprzętu (co najmniej: koparko ładowarka, koparka, równiarka, rozściełacz mas bitumicznych, walec stalowy wibracyjny 10t., walec gumowy wibracyjny, zagęszczarki, samochody ciężarowe samowyładowawcze). Zał. nr 3 Potencjał kadrowy jakim dysponuje Wykonawca (co najmniej: jedna osoba z uprawnieniami drogowymi, sanitarnymi (w przypadku kiedy jedna osoba posiada uprawnienia drogowe i sanitarne to uważa się to za spełnienie warunku) oraz 10 pracowników fizycznych jakimi dysponuje Wykonawca, którzy będą realizować roboty będące przedmiotem zamówienia). Zał. nr 4 Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (co najmniej: dwa zadania polegające na wykonaniu dróg z asfaltobetonu wraz z chodnikami i odwodnieniem z tym że za spełnienie warunku uznane będzie wybudowanie dwóch dróg z asfaltobetonu o długości co najmniej 800 m lub powierzchni co najmniej 4800 m2 każda wraz z chodnikami i dwóch odcinków kanalizacji deszczowej lub sanitarnej o długości co najmniej 300 m i średnicy co najmniej 0,2 m każdy) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu pięciu ostatnich lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Zał. nr 5 Wypis z rejestru firmy lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zał. nr 6 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. nr 7 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. nr 8 Polisa OC Wykonawcy w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 1 000 000 zł. Zał. nr 9 Opinia z banku o posiadaniu środków lub o zdolności kredytowej w kwocie co najmniej siedmiocyfrowej, Zał. nr 10 Listy referencyjne od Inwestorów. Zał. nr 11 Harmonogram rzeczowo - finansowy (wzór własny). Parafowany na każdej stronie wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice, tel/fax (22)7229536, inwestycje@babice-stare.waw.pl w cenie 50 zl za komplet po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w pokoju nr 18 - sekretariat Urzędu Gminy w Starych Babicach, 05-082 Stare Babice, ul. Rynek 32 w terminie do 03.07.2008 r. do godziny: 1200..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.