eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Roboty dodatkowe dotyczące wykonania remontu elewacji dwóch obiektów Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Szczecin: Roboty dodatkowe dotyczące wykonania remontu elewacji dwóch obiektów Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 12798 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii, ul. Strzałowska 22, 71-730 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4251410, faks 091 4251406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe dotyczące wykonania remontu elewacji dwóch obiektów Zachodniopomorskiego Centrum Onkologii w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe polegające na ociepleniu cokołu wraz z montażem listew kapinosowych oraz przełożeniu chodnika od strony ul. Rolnej, zgodnie z Protokołem Konieczności nr 1, dotyczącym Pakietu nr 1 - budynku Oddziału Radioterapii Klinicznej oraz roboty dodatkowe polegające na uszczelnieniu styku ocieplenia z elementami drewnianymi oraz naprawy kosza dachowego na połaci NW, od strony północnej wraz z wymianą obróbek blacharskich połaci dachowej wzdłuż ściany lukarny, zgodnie z Protokołem Konieczności nr 2, dotyczącym Pakietu nr 2 - budynku Hotelu Radioterapii.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet 1: ocieplenie cokołu wraz z montażem listew kapinosowych oraz przełożeniu chodnika od strony ul. Rolnej - dotyczy budynku Oddziału Radioterapii Klinicznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TARAN sp. z o.o., ul. Bociania 40, 71-696 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28757,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25249,81

  • Oferta z najniższą ceną: 25249,81 / Oferta z najwyższą ceną: 25249,81

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet 2: roboty dodatkowe polegające na uszczelnieniu styku ocieplenia z elementami drewnianymi oraz naprawy kosza dachowego na połaci NW, od strony północnej wraz z wymianą obróbek blacharskich połaci dachowej wzdłuż ściany lukarny - dotyczy budynku Hotelu Radioterapii

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Taran sp. z o.o., ul. Bociania 40, 71-696 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4803,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3477,54

  • Oferta z najniższą ceną: 3477,54 / Oferta z najwyższą ceną: 3477,54

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie zostało udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót podstawowych - firmie Taran sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie - wykonanie zamówienia podstawowego uzależnione jest od wykonania zamówienia podstawowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.