eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pakość › Przebudowa drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko - Wielowieś oraz nr 150436C relacji Rybitwy - Tuczno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-11

Pakość: Przebudowa drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko - Wielowieś oraz nr 150436C relacji Rybitwy - Tuczno
Numer ogłoszenia: 127979 - 2016; data zamieszczenia: 11.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67857 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pakość, ul. Rynek 4, 88-170 Pakość, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5666073 (74), 5666089, faks 052 5666075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko - Wielowieś oraz nr 150436C relacji Rybitwy - Tuczno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest:1.Przebudowa drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko - Wielowieś oraz 2.Przebudowa drogi gminnej nr 150436C relacji Rybitwy - Tuczno. 2.1.1 ZAKRES I SPOSÓB WYKONYWANIA PRAC BUDOWLANYCH DLA ZADANIA NR 1: Zakresem opracowania objęto przebudowę drogi gminnej nr 150435C relacji Łącko-Wielowieś w km 0+824-1+490. Do planu sytuacyjnego przyjęto km pomiarową, początek opracowania 0+000 koniec 0+666. Długość 0,666. Na podstawie pomiarów terenowych obliczono długości i powierzchnie zagospodarowania drogowego: Nawierzchnia od km 0+824-1+490:-warstwa ścieralna gr 3 cm z z betonu asfaltowego AC11S- 2997,0 m2, -warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W- 3063,6 m2, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm- 3330,0 m2, -pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm - 53,28 m3. 1.Stan projektowany Plan sytuacyjny. Do planu sytuacyjnego przyjęto km pomiarową, początek opracowania 0+000 koniec 0+666. Długość 0,666. W ciągu drogi gminnej 150435C relacji Łącko-Wielowieś zaprojektowano km 0+824-1+490: -warstwa ścieralna gr 3 cm z betonu asfaltowego AC11S, -warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm. Projektowana szerokość 4,5m ze spadkiem daszkowym 2%. Profil podłużny drogi:Rzędne projektowanej nawierzchni nawiązano do istniejącej jezdni oraz terenu przyległego. Nie planuje się zmian w przebiegu osi drogi ani przebiegu niwelety.Konstrukcja nawierzchni dróg: Szczegóły konstrukcyjne przedstawiono na rysunkach przekrojów konstrukcyjnych. Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni: Nawierzchnia od km 0+824-1+490: -warstwa ścieralna gr 3 cm z z betonu asfaltowego AC11S, -warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm , -pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm, Odwodnienie. Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren.Urządzenia obce. Nie występują kolizje z mediami (wodociągi, energetyka, telekomunikacja).2.Stan istniejący. Droga gminna nr 150435C Łącko-Wielowieś stanowi element sieci komunikacyjnej gminy Pakość. Droga na długości tj. 0+824-1+490 posiada nawierzchnię z kamienia wapiennego. Posiada liczne ubytki oraz nierówności co stwarza duże niebezpieczeństwo dla uczestników ruchu drogowego.2.1.2 ZAKRES I SPOSÓB WYKONYWANIA PRAC BUDOWLANYCH DLA ZADANIA NR 2:Zakresem opracowania objęto przebudowę drogi gminnej nr 150436C relacji Rybitwy-Tuczno w km 1+696-2+130. Do planu sytuacyjnego przyjęto km pomiarową, początek opracowania 0+000 koniec 0+434. Długość 0,434. Na podstawie pomiarów terenowych obliczono długości i powierzchnie zagospodarowania drogowego:Nawierzchnia od km 1+696-2+130:-warstwa ścieralna gr 3 cm z betonu asfaltowego AC11S- 1953,0 m2,-warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W- 1996,4 m2, warstwa podbudowy górna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm- 2170 m2, -warstwa podbudowy dolna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/63m, - 2170 m2, pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm - 34,72m3, -warstwa odsączająca gr 10cm, z piasku- 2170 m2,1.Stan projektowany. Plan sytuacyjny. Do planu sytuacyjnego przyjęto km pomiarową, początek opracowania 0+000 koniec 0+434.Długość 0,434.W ciągu drogi gminnej 150436C relacji Rybitwy-Tuczno zaprojektowano km 1+696-2+130: warstwa ścieralna gr 3 cm z z betonu asfaltowego AC11S,-warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm, -warstwa podbudowy dolna gr 10cm, z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/63mm,-pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm, -warstwa odsączająca gr 10cm, z piasku.Projektowana szerokość 4,5m ze spadkiem daszkowym 2%. Profil podłużny drogi:Rzędne projektowanej nawierzchni nawiązano do istniejącej jezdni oraz terenu przyległego. Nie planuje się zmian w przebiegu osi drogi ani przebiegu niwelety Konstrukcja nawierzchni dróg:Szczegóły konstrukcyjne przedstawiono na rysunkach przekrojów konstrukcyjnych.Przyjęto następujące konstrukcje nawierzchni: Nawierzchnia od km 1+696-2+130: -warstwa ścieralna gr 3 cm z z betonu asfaltowego AC11S, -warstwa wiążąca gr 4 cm z betonu asfaltowego AC11W, -warstwa podbudowy górna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/31,5mm,-warstwa podbudowy dolna gr 10cm, kruszywa łamanego stabilizowanego mech. o/63m, -pobocze umocnione kruszywem łamanym o/31,5 gr.10cm, -warstwa odsączająca gr 10cm, z piasku. Odwodnienie Odwodnienie powierzchniowe za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych na przyległy teren.Urządzenia obce. Nie występują kolizje z mediami (wodociągi, energetyka, telekomunikacja).2.Stan istniejący. Droga gminna nr 150436c Rybitwy-Tuczno stanowi element sieci komunikacyjnej gminy Pakość. Droga na długości tj. 1+696-2+130 posiada nawierzchnię gruntową. Posiada liczne ubytki oraz nierówności co stwarza duże niebezpieczeństwo dla uczestników ruchu drogowego. 2.2.Termin wykonania robót Od dnia podpisania umowy do dnia 26.08.2016 r. 2.3.Inwentaryzacja powykonawcza. Zamawiający wymaga sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej przez Wykonawcę.2.4.Gwarancja i rękojmia za wady Wymagany okres rękojmi za wady 36 miesięcy oraz gwarancji na wykonane roboty wynosi min. 12 miesięcy (w zależności od okresu zdeklarowanego w ofercie) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.2.5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do SIWZ:-projekt, -przedmiar, -szczegółowa specyfikacja techniczna UWAGA: powołane wyżej przedmiary mają charakter pomocniczy. Zadanie należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową, szczegółową specyfikację techniczną. Projekt budowlany, będący załącznikiem do SIWZ, stanowi szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.2.6.Jeżeli w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez Zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne). Wykonawca, który przewiduje stosowanie materiałów, wyrobów i urządzeń równoważnych w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji projektowej ma obowiązek wykazać, jakie materiały, wyroby lub urządzenia zastosuje. Jakość i parametry materiałów, wyrobów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia musi być zgodna z normami, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania. Ciężar wskazania tej zgodności spoczywa na Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Drogowych Marek Smorczyński,, Olsza 3, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 507986,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 345012,94

  • Oferta z najniższą ceną: 258000,25 / Oferta z najwyższą ceną: 383397,21

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.