eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do placówki oświatowej w Rudzie Śląskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Ruda Śląska: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do placówki oświatowej w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 127969 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 20 im. Marii Konopnickiej , ul. Wyzwolenia 11, 41-707 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 32 242 86 86, faks 32 242 86 86.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp20.elsat.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków do placówki oświatowej w Rudzie Śląskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 20 w Rudzie Śląskiej: 1. Wykonanie usługi cateringowej obejmującej przygotowanie oraz dostawę świeżych posiłków w postaci: a) śniadania z mlekiem, herbatą, kakao; obiadu dwudaniowego z kompotem; podwieczorku dla trzech oddziałów przedszkolnych w SP nr 20 codziennie od poniedziałku do piątku od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 1.09.2014 r. do 31.12.2014 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć, b) jednodaniowego obiadu składającego się z drugiego dania i kompotu dla uczniów SP nr 20 codziennie od poniedziałku do piątku od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 08.09.2014 r. do 19.12.2014 r. z wyłączeniem dni wolnych od zajęć. 2. Szacunkowa liczba posiłków: śniadań- 6375 obiadów dwudaniowych -6375 podwieczorków -5525 obiadów jednodaniowych -7900 3. Liczba dziennych posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci. Szacuje się, iż dzienna średnia liczba posiłków będzie wynosić: śniadania: 69; obiady jednodaniowe 95; obiady dwudaniowe 66, podwieczorek: 39. Maksymalnie ilość śniadań i obiadów dwudaniowych w przedszkolu nie przekroczy 75. Szczegółowy opis przedmiotu, wielkości oraz zakresu zamówienia znajduje się na BIP Szkoły Podstawowej nr 20 im Marii Konopnickiej w Rudzie Śląskiej http://www.sp20.elsat.net.pl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi cateringowe, polegające na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków na łączną kwotę co najmniej 50000 zł brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) przynajmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności i posiadającym wymaganą zgodę ( decyzję) na transport produktów żywnościowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez główne usługi należy rozumieć usługi w zakresie i liczbie wystarczającej do potwierdzenia spełnienia opisanego wyżej warunku. Dowodami, o których mowa powyżej są : 1) poświadczenie 2) oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dopuszcza się, aby Wykonawca w miejsce poświadczeń i oświadczeń, o których mowa powyżej przedłożył dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje), zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty- zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: zmiana ilości posiłków, przewidzianych do dostarczenia podanych przez Zamawiającego szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy : ilość posiłków może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej ilości dzieci korzystających z posiłków. Zmiana maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy: zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości posiłków podanych przez Zamawiającego szacunkowo w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy. Zmiana godziny dostaw posiłków: w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących konieczność dokonania zmian godzin dostarczania posiłków. Zmiana okresu realizacji zamówienia: możliwość wykonywania umowy w okresie wyłączonym w opisie przedmiotu zamówienia : realizacja umowy w wyłączonym okresie wakacji letnich oraz ferii zimowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bipsp20.elsat.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 20 41-707 Ruda Śląska ul, Wyzwolenia 11 tel. 32 2428 686 fax 32 2428 686.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2014 godzina 12:30, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 20 41-707 Ruda Śląska ul, Wyzwolenia 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Od dnia zawarcia umowy nie wcześniej niż od 08.09.2014 r. do 19.12.2014 r. dla szkoły i dla oddziałów przedszkolnych od 01.09.2014 do 31.12.2014 r. z wyłączeniem ustawowych świąt i innych dni, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.