eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Górowo Iławeckie › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwąODBUDOWA ZBIORNIKÓW WODNYCH PO POWODZI W GÓROWIE IŁAWECKIM.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Górowo Iławeckie: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: ODBUDOWA ZBIORNIKÓW WODNYCH PO POWODZI W GÓROWIE IŁAWECKIM.
Numer ogłoszenia: 127953 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Górowo Iławeckie , Plac Ratuszowy 18, 11-220 Górowo Iławeckie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7611161 w. 15, 7611149, faks 089 76111 w. 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: ODBUDOWA ZBIORNIKÓW WODNYCH PO POWODZI W GÓROWIE IŁAWECKIM..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania inwestycyjnego pod nazwą: ODBUDOWA ZBIORNIKÓW WODNYCH PO POWODZI W GÓROWIE IŁAWECKIM. obejmującego swoim zakresem: - odbudowę zapory ziemnej górnego zbiornika wraz z budowlą piętrzącą na którą składa się upust denny -dwa przewody z zamknięciami zasuwowymi- oraz przelew dla zrzutu wielkich wód. - odmulenie zbiornika do rzędnej dna = 126,60m n.p.m. - piętrzenie wody na zbiorniku do rzędnej NPP = 128,60m n.p.m. - rozbiórkę uszkodzonej zapory ziemnej dawnego -dolnego- zbiornika, przewidzianego do likwidacji wraz z konstrukcjami towarzyszącymi -upust denny z wieżą żelbetową. - odbudowę koryta rzeki Młynówki - wykonanie umocnień dna i skarp na odcinku dł. 867m tj. od zapory zbiornika górnego - do mostu w ul. Sikorskiego. - odbudowę koryta rzeki Młynówki na odcinku dł. 136mb przebiegającym przez teren zbiornika tj. od wejścia rzeki na teren zbiornika do budowli piętrzącej . - odbudowę skarpy lewobrzeżnej doliny, uszkodzonej w czasie katastrofy budowlanej na zaporze dolnej w 2000 r - wykonanie dróg dojazdowych do zapory i zbiornika.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00 - 74.26.20.00 74.26.40.00 - 74.26.40.00 74.31.31.30 - 74.31.31.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Opis warunków udziału w postępowaniu -z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy- oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wymagania: A. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia -chodzi o usługę obejmują pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu -Inwestora Zastępczego, Menadżera Projektu, itp.- nad realizacją inwestycji kubaturowych tj. budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 5000 m3 i o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 4.000.000,00 złotych brutto., wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że wykazana usługa i została wykonana należycie. B. Inspektorzy : B.1. Koordynator -do weryfikacji dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz do realizacji kontraktu na roboty, który musi: - posiadać wykształcenie wyższe techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, - posiadać uprawnienia budowlane, - posiadać doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu przynajmniej jednego kontraktu związanego z inwestycją o wartości minimum 5 000 000,00 zł bez podatku VAT, - znać procedury FIDIC - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, B.2. Inspektorzy w zakresie nadzoru inwestorskiego wg. Polskiego Prawa budowlanego 1. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego -specjalista ogólnobudowlany-, który musi: - posiadać wyższe wykształcenie techniczne, - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, - posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, 2. Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego -specjalista hydrotechnik-, który musi: - posiadać minimum 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym 3 lata jako Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, - posiadać uprawnienia w specjalności hydrotechnicznej, - być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, Zamawiający dopuszcza pełnienie przez Koordynatora inwestycji -zespołu- równocześnie roli Inspektora Nadzoru w branży konstrukcyjno-budowlanej i ogólnobudowlanej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; A. Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe tj. 2006, 2007, 2008 na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów, i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 PLN B. wykażą się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 800 000,00 PLN. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5. sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe -2006,2007,2008- a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 6. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 800 000,00 PLN 7. Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 8. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zmówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gorowoil-um.bip-wm.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Górowie Iławeckim Plac Ratuszowy 18 11 -220 Górowo Iławeckie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta w Górowie Iławeckim Plac Ratuszowy 18 11 -220 Górowo Iławeckie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt ubiegający się o dofinansowanie z środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.