eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zawarcie umów ramowych na podwykonawstwo w robotach budowlanych w podziale na dwie części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Warszawa: Zawarcie umów ramowych na podwykonawstwo w robotach budowlanych w podziale na dwie części.
Numer ogłoszenia: 127900 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budźetowej Mazovia , ul. Antoniego Kocjana 3, 01-473 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 328 60 01, faks 22 328 60 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.igbmazovia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej Mazovia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umów ramowych na podwykonawstwo w robotach budowlanych w podziale na dwie części..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zawarcie umów ramowych na podwykonawstwo w robotach budowlanych w podziale na dwie części. Podwykonawstwo w robotach budowlanych obejmuję realizację robót budowlano montażowych i budowlano-remontowych wszystkich branż, w tym w szczególności w budynkach służb porządku publicznego i użyteczności społecznej, z przewagą robót wykonywanych w obiektach resortu sprawiedliwości. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR I:Umowa ramowa na podwykonawstwo w robotach budowlanych o wartości zamówienia jednostkowego, którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro. Zamawiający na realizację Części Zamówienia Nr I przewiduje wynagrodzenie łączne w wysokości nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 3.900.000,00 euro. CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR II:Umowa ramowa na podwykonawstwo w robotach budowlanych o wartości zamówienia jednostkowego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro. Zamawiający na realizację części zamówienia nr II przewiduje wynagrodzenie łączne w wysokości nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 1.000.000,00 euro. 2. Przedmiot i zakres robót dla części I i II zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia stanowi zbiór wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących procesu realizacji i kontroli jakości robót, których spełnienie warunkuje uzyskanie odpowiednich cech eksploatacyjnych budowli. Ustalenia zawarte w niniejszej specyfikacji obejmują wymagania ogólne dla następujących robót: -robót ogólnobudowlanych, -instalacji sanitarnych, -instalacji elektrycznych, -instalacji niskoprądowych w zakresie telekomunikacji przewodowej oraz radiowej z infrastrukturą towarzyszącą. 3. Informacja o terenie budowy. Zakres robót określonych niniejszym postępowaniem będzie wykonywany w budynkach służb porządku publicznego i użyteczności publicznej z przewagą obiektów Ministerstwa Sprawiedliwości, w tym w szczególności w obiektach sądowych, więziennych (areszty śledcze i zakłady karne), na terenie kraju, w tym w szczególności na obszarze woj. mazowieckiego, łódzkiego, podlaskiego. 4. Definicje i pojęcia. -Aprobata techniczna - pozytywna ocena techniczna wyrobu, stwierdzająca jego przydatność do stosowania w budownictwie, wydana przez upoważnioną do tego jednostkę, -Certyfikacja zgodności - działanie trzeciej strony (jednostki niezależnej od dostawcy i odbiorcy) wykazujące, że zapewniono odpowiedni stopień zaufania, iż należycie zidentyfikowany wyrób, proces lub usługa są zgodne z określoną norma lub z właściwymi przepisami prawnymi, -Deklaracja zgodności - oświadczenie dostawcy, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność,że wyrób, proces lub usługa są zgodne z normą lub aprobatą techniczną, -Dokumentacja powykonawcza - dokumentacja techniczna wraz z naniesionymi zmianami i uzupełnieniami w trakcie realizacji robót (budowy), -Dziennik Budowy - opatrzony pieczęcią Zamawiającego zeszyt z ponumerowanymi stronami, służący do notowania wydarzeń zaistniałych w czasie wykonywania zadania budowlanego, rejestrowania dokonywanych odbiorów robót, przekazywania poleceń i innej korespondencji technicznej pomiędzy Inżynierem, Wykonawcą i Projektantem, -Warunki techniczne przyłączenia - zespół wymagań technicznych, które musza być spełnione, aby wnioskowane przez odbiorcę ilości energii elektrycznej mogły być dostarczone, -Kierownik Budowy - osoba wyznaczona przez Wykonawcę, upoważniona do kierowania robotami, legitymująca się odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi i przynależnością do izby samorządu zawodowego oraz posiadająca upoważnienie Wykonawcy do występowania w jego imieniu w sprawach realizacji kontraktu, -Inspektor Nadzoru - osoba wyznaczony przez Inwestora, -Księga Obmiarów - akceptowany przez Inspektora zeszyt z ponumerowanymi stronami służący do wpisywania przez Wykonawcę obmiaru wykonywanych robót w formie wyliczeń, szkiców i ewentualnych dodatkowych załączników. Wpisy w Księdze Obmiarów podlegają potwierdzeniu przez Inżyniera, -Polecenie Inspektora Nadzoru - wszelkie polecenia przekazywane Wykonawcy przez Inspektora Nadzoru w formie pisemnej, dotyczące sposobu realizacji robót lub innych spraw związanych z prowadzeniem budowy, -Projektant - uprawniona osoba prawna lub fizyczna będąca autorem dokumentacji projektowej -Rysunki - część dokumentacji projektowej, która wskazuje lokalizacje,charakterystykę. -Odbiór robót - zespół czynności mających na celu sprawdzenie czy roboty zostały wykonane zgodnie z projektem, warunkami technicznymi i obowiązującymi normami stanowiącymi podstawę do przekazania instalacji do eksploatacji, -Instalacje wnętrzowe - instalacje elektryczne i teletechniczne związane z obiektem budowlanym, -Sieci - urządzenia sanitarne, elektryczne i teletechniczne podziemne i naziemne na zewnątrz budynku i przyłącza, -Bruzda instalacyjna - zagłębienie w ścianie lub posadzce budynku, specjalnie uformowane lub wykute w celu prowadzenia w nim przewodów elektrycznych, -Skróty - symbole utworzone najczęściej z pierwszych liter wyrazów. Skróty użyte w opracowaniu: ST - Specyfikacje Techniczne PZJ - Program Zapewnienia Jakości PN - Polska Norma BN - Branżowa Norma ZN - Zakładowa Norma ITB - Instytut Techniki Budowlanej NN - Niskie Napięcie SN - Średnie Napięcie 5. Wymagania dotyczące wykonania robót. Podstawowy zakres wykonywanych robót uzależniony jest od poszczególnych zleceń jednostkowych i obejmuje w zależności od Zadania następujące roboty: Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Roboty budowlane-45000000-7 Przygotowanie terenu pod budowę-45100000-8 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne- 45110000-1 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej -45200000-9 Roboty budowlane w zakresie budynków- 45210000-2 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty -45261000-4 Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego- 45250000-4 Roboty instalacyjne w budynkach- 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych- 45311200-2 Roboty izolacyjne - 45320000-6 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne-45330000-9 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych-45400000-1 Tynkowanie- 45410000-4 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie - 45420000-7 Pokrywanie podłóg i ścian - 45430000-0 Roboty malarskie i szklarskie - 45440000-3 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe - 45450000-6 Roboty remontowe i renowacyjne - 45453000-7 Roboty renowacyjne - 45453100-8 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania - 71320000-7 Powyższe roboty należy realizować zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, w tym w szczególności z zastosowaniem obowiązujących norm, aprobat technicznych oraz innych dokumentów i ustaleń technicznych prowadzonych w trakcie trwania inwestycji. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenie o zatrudnieniu osób osadzonych i osób niekarnych (wg Załącznika Nr 7 do SIWZ). 6. Materiały i sprzęt. Wykonawca do realizacji robót objętych umowami realizacyjnymi będzie stosował materiały określone w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz określone przez Zamawiającego w trakcie narad i koordynacji. Wykonawca jest zobowiązany do używania jedynie takiego materiału i sprzętu, który nie spowoduje niekorzystnego wpływu na środowisko i jakość wykonywanych robót. Wykonawca na żądanie dostarczy Inspektorowi kopie dokumentów potwierdzających dopuszczenie materiałów oraz sprzętu do użytkowania zgodnie z jego przeznaczeniem i przepisami prawa. Dobór sprzętu montażowego do wykonania poszczególnych robót jest częścią projektu technologii i organizacji robót, który należy wykonać przed przystąpieniem do robót i uzyskać akceptację Inspektora nadzoru. 7. Wymagania dotyczące środków transportu. Do transportu materiałów, sprzętu budowlanego i urządzeń stosować sprawne technicznie i środki transportu. Warunki transportu powinny zapewniać zabezpieczenie elementów przed wpływem szkodliwych czynników atmosferycznych. Wykonawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość robót i właściwości przewożonych towarów. Przy ruchu po drogach publicznych pojazdy muszą spełniać wymagania przepisów ruchu drogowego tak pod względem formalnym jak i rzeczowym. Wykonawca będzie usuwać na bieżąco, na własny koszt, wszelkie zanieczyszczenia spowodowane jego pojazdami na drogach publicznych oraz dojazdach do terenu budowy. 8. Wymagania dotyczące obmiaru robót. Obmiar robót określa ilość wykonanych robót zgodnie z postanowieniami umowy. Ilość robót oblicza się według sporządzonych przez służby inżynieryjne pomiarów z natury, udokumentowanych operatem powykonawczym, z uwzględnieniem wymagań technicznych zawartych w niniejszej specyfikacji i ujmuje w Księdze obmiaru. Wszystkie urządzenia i sprzęt pomiarowy stosowane do obmiaru robót muszą posiadać ważne certyfikaty legalizacji. 9. Odbiór robót. W trakcie realizacji robót budowlanych Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru roboty ulegające zakryciu lub zanikające. Do odbioru końcowego Wykonawca przedstawi Inspektorowi nadzoru dokumenty określające parametry zastosowanych materiałów i urządzeń oraz operat z pomiarów geometrycznych wykonanych elementów. Gotowość do odbioru zgłasza Wykonawca wpisem do dziennika budowy przedkładając Inspektorowi do oceny i zatwierdzenia dokumentację powykonawczą robót. Z odbioru końcowego strony sporządzą protokół. 10.Zamawiający zawrze umowę ramową z co najmniej trzema wykonawcami (dot. cześć I i Części II zamówienia), chyba że oferty niepodlegające odrzuceniu złoży mniej wykonawców. 11.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp. 12.Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych. 13.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający wymaga złożenia oferty odrębnie na każdą część przedmiotu zamówienia. 14.Podwykonawstwo 1)Zamawiający zgodnie z art. 36a ust. 1 Pzp informuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Brak wskazania podwykonawcy oznacza, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. Za czynności podwykonawców Wykonawca odpowiada wobec Zamawiającego jak za działania własne, 2)Jeżeli Wykonawca samodzielnie spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, a zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wskazać części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 3)Jeżeli Wykonawca wykazuje spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp (zgodnie z rozdziałem VI ust. 1 pkt 4) - 5) SIWZ), a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, to Wykonawca w odniesieniu do tych podmiotów zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (Załącznik Nr 1) wykazać te podmioty oraz części zamówienia, które będą im powierzone i złożyć dokumenty o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1) - 6) SIWZ, dotyczące tych podmiotów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-1, 45.20.00.00-9, 45.21.00.00-2, 45.26.10.00-4, 45.25.00.00-4, 45.30.00.00-0, 45.31.12.00-2, 45.32.00.00-6, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.45.31.00-8, 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:1)dla Części I zamówienia-490 000,00 PLN.2)dla Części II zamówienia-120 000,00 PLN. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w pieniądze należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Gospodarstwa Krajowego. Nr rachunku 20 1130 1017 0020 1458 9320 0002. 4.Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: dotyczy przetargu numer sprawy 1.05.2015.B,Część...Potwierdzenie przelewu (kopię) należy załączyć do oferty. 5.Potwierdzeniem wniesienia wadium w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w ust. 2 pkt 4 jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela wystawiony na Mazowiecką Instytucję Gospodarki Budżetowej MAZOVIA, ul. Kocjana 3, 01-473 Warszawa i złożone w pokoju nr 6 w siedzibie zamawiającego, w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 -16.00, tel. 0 22 328 60 05. Poświadczona kopia za zgodność z oryginałem winna być dołączona do oferty. 6.Zwrot wadium, zatrzymanie wadium 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, 3)Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4)Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 pkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki,o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 7)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia dla poszczególnych części, na które składana jest oferta. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się realizacją co najmniej: a)dla części I - dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto każda, b)dla część II - dwóch robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. tj. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ: Część I przedmiotu zamówienia: 1)co najmniej jedną osobą dla każdej branży budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane: a)w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie obiektów budowlanych budownictwa ogólnego, b)w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie robót elektrycznych, d) w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń w zakresie robót telekomunikacyjnych, Część II przedmiotu zamówienia: 1)co najmniej jedną osobą w branży budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń w zakresie obiektów budowlanych budownictwa ogólnego,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. tj. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają kwalifikacje w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ: Część I przedmiotu zamówienia: 1)co najmniej jedną osobą dla każdej branży budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane: a)w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie obiektów budowlanych budownictwa ogólnego, b)w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c)w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w zakresie robót elektrycznych, d)w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń w zakresie robót telekomunikacyjnych, Część II przedmiotu zamówienia: 1)co najmniej jedną osobą w branży budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń w zakresie obiektów budowlanych budownictwa ogólnego,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż: a)dla części I - 1 000 000,00 zł, b)dla część II - 500 000,00 zł Jeżeli wykonawca składa ofertę na dwie części przedmiotu zamówienia, polisa lub inny dokument powinna obejmować sumę gwarancyjną na kwotę stanowiącą sumę ww. kwot dla tych części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w oryginale) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wzór zobowiązania - Załącznik Nr 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2e Pzp podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający wymaga, aby zobowiązanie innego podmiotu (wzór - Załącznik Nr 5), o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, złożone zostało w formie pisemnej i aby dołączono do niego dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca to zobowiązanie jest uprawniona do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby. 2.Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp i rozdziale V ust. 1 pkt 2 - 4 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, Zamawiający - w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda, aby Wykonawca wskazał w oświadczeniu (wzór Załącznik Nr 5A) szczegółowe informacje dotyczące: -zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, -charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, -zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia. 3.Oświadczenia o zatrudnieniu osób osadzonych i osób niekaranych zgodnie z Załącznik Nr 7 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - 2. Wartość współczynnika zmniejszającego wartość średnią wskaźnika kosztów narzutu kosztów pośrednich - 10
  • 3 - 3. Wartość współczynnika zmniejszającego wartość średnią wskaźnika kosztów narzutu zysku - 10
  • 4 - 4. Wartość współczynnika zmniejszającego wartość średnią wskaźnika kosztów zakupu materiałów - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbmazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa sekretariat..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA ul. Kocjana 3 01-473 Warszawa sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Umowa ramowa na podwykonawstwo w robotach budowlanych o wartości zamówienia jednostkowego, którego wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający na realizację Części Zamówienia Nr I przewiduje wynagrodzenie łączne w wysokości nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 3.900.000,00 euro. Podstawowy zakres wykonywanych robót uzależniony jest od poszczególnych zleceń jednostkowych i obejmuje w zależności od Zadania następujące roboty: Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Roboty budowlane- 45000000-7 Przygotowanie terenu pod budowę- 45100000-8 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne- 45110000-1 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej- 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie budynków - 45210000-2 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty- 45261000-4 Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego- 45250000-4 Roboty instalacyjne w budynkach- 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych- 45311200-2 Roboty izolacyjne- 45320000-6 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne- 45330000-9 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych- 45400000-1 Tynkowanie- 45410000-4 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie- 45420000-7 Pokrywanie podłóg i ścian- 45430000-0 Roboty malarskie i szklarskie- 45440000-3 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe- 45450000-6 Roboty remontowe i renowacyjne - 45453000-7 Roboty renowacyjne- 45453100-8 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania- 71320000-7 Powyższe roboty należy realizować zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, w tym w szczególności z zastosowaniem obowiązujących norm, aprobat technicznych oraz innych dokumentów i ustaleń technicznych prowadzonych w trakcie trwania inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. 2. Wartość współczynnika zmniejszającego wartość średnią wskaźnika kosztów narzutu kosztów pośrednich - 10
    • 3. 3. Wartość współczynnika zmniejszającego wartość średnią wskaźnika kosztów narzutu zysku - 10
    • 4. 4. Wartość współczynnika zmniejszającego wartość średnią wskaźnika kosztów zakupu materiałów - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Umowa ramowa na podwykonawstwo w robotach budowlanych o wartości zamówienia jednostkowego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający na realizację części zamówienia nr II przewiduje wynagrodzenie łączne w wysokości nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 1.000.000,00 euro.Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Roboty budowlane- 45000000-7 Przygotowanie terenu pod budowę- 45100000-8 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne- 45110000-1 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej- 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie budynków - 45210000-2 Wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty- 45261000-4 Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego- 45250000-4 Roboty instalacyjne w budynkach- 45300000-0 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych- 45311200-2 Roboty izolacyjne- 45320000-6 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne- 45330000-9 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych- 45400000-1 Tynkowanie- 45410000-4 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie- 45420000-7 Pokrywanie podłóg i ścian- 45430000-0 Roboty malarskie i szklarskie- 45440000-3 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe- 45450000-6 Roboty remontowe i renowacyjne - 45453000-7 Roboty renowacyjne- 45453100-8 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania- 71320000-7 Powyższe roboty należy realizować zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową, w tym w szczególności z zastosowaniem obowiązujących norm, aprobat technicznych oraz innych dokumentów i ustaleń technicznych prowadzonych w trakcie trwania inwestycji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. 2. Wartość współczynnika zmniejszającego wartość średnią wskaźnika kosztów narzutu kosztów pośrednich - 10
    • 3. 3. Wartość współczynnika zmniejszającego wartość średnią wskaźnika kosztów narzutu zysku - 10
    • 4. 4. Wartość współczynnika zmniejszającego wartość średnią wskaźnika kosztów zakupu materiałów - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.