eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Remont elewacji frontowej i szczytowej budynku przy ul. Frysztackiej 9 w Cieszynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-28

Cieszyn: Remont elewacji frontowej i szczytowej budynku przy ul. Frysztackiej 9 w Cieszynie
Numer ogłoszenia: 127899 - 2015; data zamieszczenia: 28.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o. , ul. Liburnia 2a, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 8523743, faks 033 8522560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zbm.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji frontowej i szczytowej budynku przy ul. Frysztackiej 9 w Cieszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z Remontem elewacji frontowej i szczytowej budynku przy ul. Frysztackiej 9 w Cieszynie. Zakres prac obejmuje w szczególności: - uzupełnienie tynków zewnętrznych elewacji frontowej (~ 25 %), - naprawa, odtworzenie detali architektonicznych gzymsów, boni, opasek itp., - wykonanie gładzi szpachlowej ścian, gzymsów, ościeży itp. (~158,9 m2), - gruntowanie i malowanie tynków elewacji frontowej (~158,9 m2) - rozebranie pokrycia z płyt azbestowych ze ściany szczytowej (~104,4 m2), - wywiezienie i utylizację płyt azbestowych, - docieplenie ściany szczytowej budynku - styropianem gr 12 cm (~104,4 m2), - gruntowanie i malowanie elewacji szczytowej (~104,4 m2), - wykonanie nowych obróbek blacharskich (~30,2 m2), - wykonanie izolacji poziomej ścian metodą PRINŻ - (~12,7m2), - wykonanie izolacji pionowej ścian (~19,1 m2), - wymiana rur spustowych, - wymiana okienek piwnicznych, - inne prace wg dokumentacji projektowej (i uzgodnień z inspektorem nadzoru w trakcie realizacji prac), przedmiaru robót, Założeń wyjściowych do kosztorysowania (załączone do SIWZ), prace i czynności wynikające z norm i przepisów szczegółowych..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania usług usuwania azbestu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień o zakresie i charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem, tzn. roboty budowlane polegające na remoncie elewacji o wartości powyżej 50% oferowanej ceny brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami o następujących kwalifikacjach: - posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm. i z 2002 r. Nr 23, poz. 221); -posiadającymi przeszkolenie w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony druk -Oferta-, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Dowody potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie - załącznik nr 2a; 3. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zostały przeszkolone w zakresie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest; - załącznik nr 3c; 4. Zezwolenia odpowiedniego organu na wytwarzanie, zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych zgodnie z art. 41 lub 45 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21) Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia: a) Decyzji Marszałka Województwa zatwierdzającej Wykonawcy (Podwykonawcy) program gospodarki odpadami, obejmujący wytwarzanie odpadów niebezpiecznych (w tym zawierających azbest) lub zezwolenia na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 45 ust. 6 (będącego jednocześnie zezwoleniem na zbieranie odpadów, o którym mowa w art. 45 ust. 8) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21). b) Zezwolenie Wykonawcy (Podwykonawcy) na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych. 5. Opis części zamówienia zlecanych podwykonawcom - załącznik nr 6; 6. Wykonawca załączy do oferty kosztorys ofertowy przygotowany na druku Zamawiającego lub własny kosztorys identyczny z dostarczonym przez Zamawiającego w SIWZ (identyczny opis robót i układ kolumn, podane identyczne ilości przedmiarowe i jednostki miar, podane ceny jednostkowe, wyliczona wartość robót) - załączniki nr 7,7a,7b; 7. Parafowany -Wzór umowy- załącznik nr 8; 8. Oświadczenie o odpadach - załącznik nr 9; 9. Założenia wyjściowe do kosztorysowania - załącznik nr 10;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Udzielona gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbm.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Zakład Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o.o., 43-400 Cieszyn, ul. Liburnia 2a.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.