eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługa ochrony mienia na terenie działania GSP Elbląg, woj. warmińsko - mazurskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-30

Olsztyn: Usługa ochrony mienia na terenie działania GSP Elbląg, woj. warmińsko - mazurskie
Numer ogłoszenia: 12786 - 2009; data zamieszczenia: 30.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie , ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5248800, faks 089 5248802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony mienia na terenie działania GSP Elbląg, woj. warmińsko - mazurskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego poprzez świadczenie na rzecz Zamawiającego usług ochrony fizycznej mienia w obiekcie stanowiącym Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania Gospodarstwa Skarbu Państwa w Elblągu Zakładu Remontowo-Budowlanego oznaczonego w ewidencji gruntów jako działka nr 258/2 w obrębie Surowe, gm. Pasłęk, pow. elbląskiego, o powierzchni 2,6308 ha, posiada następującą bazę obiektową: 11 obiektów kubaturowych -przeważnie budynki garażowe i magazynowe, zlokalizowane na terenie ogrodzonym w/w Zakładu, 4 obiekty nie kubaturowe -budowlane- zlokalizowane na terenie Zakładu, drogi -utwardzone ażurowymi płytami drogowymi- dojazdowe do budynków, zlokalizowane wewnątrz ogrodzenia Zakładu. 2. Ochrona będzie obejmowała poniższy wykaz budynków i budowli pochodzących z ZRB w Surowie, obręb Surowe, gm. Pasłęk: 1) Budynek administracyjno-socjalny; 2) Budynek magazynowo-warsztatowy; 3) Budynek kuźni; 4) Suszarnia naturalna nr 1; 5) Suszarnia naturalna nr 2; 6) Obudowa traku; 7) Budynek garażowy (wiata uniwersalna); 8) Budynek warsztatu z cz. socjalną (wiata garażowa); 9) Budynek stolarni z kotłownią; 10) Budynek magazynu (d. cegielnia); 11) Budynek magazynowo-garażowy; 12) Linia energetyczna; 13) Ogrodzenie zakładu; 14) Utwardzenie placów; 15) Rampa samochodowa; 16) Stacja STB (skrzynka pomiarowa);.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie poniższych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali lub wykonują co najmniej 2 usługi polegające na ochronie (dozorze) obiektów na łączną kwotę nie mniejszą niż 50 000PLN; 3) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują minimum 4 osobami w tym co najmniej jeden pracownik umundurowany ochrony fizycznej posiadający licencję pierwszego stopnia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100000PLN; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i złożą oświadczenie zawarte w treści formularza ofertowego w załączniku nr 1 do siwz. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla uznania ważności oferty, każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w niniejszym postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym; (koncesja jest wymagana zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia - tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.); 3) wykaz osób (na druku stanowiącym Zał. Nr 3 do specyfikacji), którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; a) 1 osobę umundurowaną posiadającą licencję pierwszego stopnia (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), osoby wyszczególnione w rozdziale 8 ust. 1 pkt 3 siwz, które będą pełnić całodobową ochronę fizyczną obiektów stanowiących przedmiot zamówienia (dla trzech osób zamawiający nie wymaga posiadania licencji); b) dokumenty stwierdzające, że osoba wymieniona w wykazie, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia tj. licencję I stopnia (o której mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia - tj. Dz. U z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) - dotyczy warunku określonego w rozdziale 8 ust. 1 pkt 3; 4) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3 powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 5) wykaz (na druku stanowiącym Zał. Nr 2 do specyfikacji) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 6) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100000,00PLN. W przypadku gdy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności jest rozłożone na raty należy przedłożyć aktualny dokument zapłaty ostatniej raty. Uwaga: dokumentny wymienione w pkt 1, 2, 3b, 5 oraz 6 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia jaką jest usługa ochrony mienia Zamawiający zastrzega, że całość przedmiotu zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, pok. nr 211 w godz. od 8:00 do 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 08:45, miejsce: ANR OT w Olsztynie, ul. Głowackiego 6 pok. nr 103 (I-pietro), codziennie w godz. od 8:00-15:00, natomiast w dniu upływu składania ofert w godz. od 07:30 do 08:45..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.