eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › 1. Dokończenie odgruzowania zamku średniego w Rabsztynie w obrębie piwnicy traktu południowego oraz studni 2. Zabezpieczenie konstrukcyjne murów i sklepień zamku średniego w Rabsztynie - etap II 3. Konserwacja detali kamieniarskich odnalezionych w trakcie badań archeologicznych w 2014 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Olkusz: 1. Dokończenie odgruzowania zamku średniego w Rabsztynie w obrębie piwnicy traktu południowego oraz studni 2. Zabezpieczenie konstrukcyjne murów i sklepień zamku średniego w Rabsztynie - etap II 3. Konserwacja detali kamieniarskich odnalezionych w trakcie badań archeologicznych w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 127860 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Olkusz , ul. Rynek 1, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 32 626 01 00 w.311, 626 01 61, faks 32 626 01 03, 626 02 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Dokończenie odgruzowania zamku średniego w Rabsztynie w obrębie piwnicy traktu południowego oraz studni 2. Zabezpieczenie konstrukcyjne murów i sklepień zamku średniego w Rabsztynie - etap II 3. Konserwacja detali kamieniarskich odnalezionych w trakcie badań archeologicznych w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1.1. Dokończenie odgruzowania zamku średniego w Rabsztynie w obrębie piwnicy traktu południowego oraz studni, 1.2. Zabezpieczenie konstrukcyjne murów i sklepień zamku średniego w Rabsztynie - etap II, 1.3. Konserwacja detali kamieniarskich odnalezionych w trakcie badań archeologicznych w 2014 r. 2. Przedmiotowe zadanie realizowane będzie z udziałem dotacji z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Dziedzictwo Kulturowe, Priorytet 1 Ochrona Zabytków. 3. Zamek oraz częściowo obszar terenu wzgórza zamkowego jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem A-1292 - Decyzja Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach, Wydział Kultury i Sztuki - pismo nr Kl.III 5340/7771/83 z dnia 2 listopada 1982r. w sprawie wpisania dobra kultury do rejestru zabytków, zlokalizowany w Gminie Olkusz, we wsi Rabsztyn, na działce nr ew. 154/15, nowy numer A-993/M. 4. W celu zrealizowania przedmiotu zamówienia przewiduje się: 4.1. Dokończenie odgruzowania w obrębie piwnicy traktu południowego oraz studni zamku średniego, w tym: - w piwnicy traktu południowego usunięcie nasypu do ostatniego, historycznego poziomu użytkowego pod nadzorem archeologicznym; - w obrębie studni pod ostańcem skalnym usunięcie nasypu do ostatniego poziomu użytkowego wraz z rozbiciem i usunięciem fragmentu muru kamiennego zalegającego w rejonie przypuszczalnej studni (wskazane rozkruszenie i odzyskanie pierwotnego budulca) pod nadzorem archeologicznym; Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) uzyskanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych i wypełnienie zawartych w nim warunków; 2) ewentualne wykonanie tymczasowego zabezpieczenia studni po usunięciu fragmentu muru kamiennego (szalunki, podparcia); 3) opracowanie architektoniczne odsłoniętych reliktów wraz z wykonaniem inwentaryzacji; W strefach reliktów architektonicznych i obiektów archeologicznych (warstw poziomów użytkowych i innych elementów stratygrafii archeologicznej, wskazanych przez osobę sprawującą nadzór archeologiczny) usuwanie nasypów i zasypów należy przeprowadzić ręcznie z bezpośrednim udziałem archeologa. W trakcie prac ziemnych należy odzyskać i zabezpieczyć wszelkie pozostałości zabytkowej kamieniarki (datal architektoniczny). Pozostałe zasypisko należy wywieźć i rozplantować oraz uzupełnić w niezbędnym zakresie humusem i obsiać trawą na wskazane przez Zamawiającego miejsce w obrębie terenu wzgórza zamkowego; 4.2. Zabezpieczenie konstrukcyjne murów i sklepień zamku średniego w Rabsztynie - etap II, w tym m.in. - podbicie fundamentu, wykonanie konstrukcji wsporczej; - wykonanie płaszcza żelbetowego nad sklepieniem kamiennym; - przemurowania i uzupełnienia ubytków w ścianach oraz sklepieniach; - wykonanie posadzek betonowych; - wykonanie tymczasowych schodów drewnianych; - prace konserwatorskie: oczyszczanie, dezynfekacja, wzmocnienie strukturalne powierzchni ścian, sklepień, istniejących tynków i elementów kamiennych. W roku ubiegłym zostały odgruzowane piwnice traktu zachodniego. Przed wykonaniem posadzek i schodów w korytarzu należy usunąć pozostałości gruzu i ziemi do ostatniej warstwy użytkowej pod nadzorem archeologicznym. 4.3 Wykonanie prac konserwatorskich detali kamieniarskich odnalezionych w trakcie badań archeologicznych w 2014 roku, obejmujących w szczególności: - ręczne oczyszczenie powierzchni z luźnych nawarstwień ziemi, zmycie nawarstwień pochodzenia ziemnego, impregnację strukturalna wgłebną o charakterze wzmacniającym, połączenie pękniętych elementów w sposób trwały, końcową impregancję o charakterze wzmacniającym i hydrofobizujacym, ewentualne scalanie laserunkowe kolorystki; Zgodnie z warunkiem podanym w pozwoleniu konserwatorskim nr 361/15 z dnia 0405.2015 r. należy po rozpoczęciu prac konserwatorskich powołać komisję konserwatorską w celu ustaleń szczegółowych, w tym scelenia kolorystycznego. Zakonserwowane detale kamienne wykonane z piaskowca i wapienia należy zabezpieczyć folią bąbelkową i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 4.4 Wykonanie tablicy informacyjnej 1) Tablica informacyjna o wymiarach 100 x 70 cm, na płycie PCV spienionej gr. 5 mm, powlekana lakierem UV. 2) Tablica musi zawierać obowiązkowe elementy: a) Program Dziedzictwo kulturowe b) Priorytet 1 Ochrona zabytków c) Nazwę zadania: Rabsztyn, ruiny zamku (XIV-XV): prace konserwatorskie i zabezpieczające w obrębie zamku średniego - etap II d) logotyp Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego umieszczony na białym tle (instrukcja określająca wygląd logotypu dostępna jest na stronie www.mkidn.gov.pl w odnośniku dziennikarze-materiały prasowe-księga znaku MKiDN), e) zapis: Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Należy zabezpieczyć przed zniszczeniem użytkowane elementy zagospodarowania: ścieżki, most, kamienny trakt. W przypadku uszkodzeń będących wynikiem realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca usunie zniszczenia na własny koszt. 5. Wymagania jakościowe i materiałowe 5.1. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. 5.2 Jeżeli w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz w programie prac konserwatorskich zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub dotyczące materiałów normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wykonanie przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. 5.3. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany do udokumentowania, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5.4. Wybór kamienia przed zabudowaniem musi zostać zaakceptowany przez Zamawiającego. 6. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z posiadaną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i konserwatorskiej. 7. Zgodnie z z zaleceniami Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego kosztorys ofertowy musi posiadać wyszczególnione koszty realizacji netto i brutto, musi być szczegółowy i zawierać następujące elementy: stronę tytułową, przedmiar robót, kalkulację szczegółową zastosowanych cen jednostkowych, tabele elementów scalonych oraz w załączniku - dla analiz indywidualnych i analogii - kalkulację szczegółową cen jednostkowych wraz z uzasadnieniem. Szczegółowe ilości i zakresy robót określone są w przedmiarach, a warunki techniczne zawierają: Projekt budowlany zabezpieczenia konstrukcyjnego murów i sklepień zamku średniego w Rabsztynie wykonany przez Firmę Doradczo-Usługową Budownictwa EUROPROJEKT z siedzibą w Brzeziu, Program prac konserwatorskich dotyczący detali kamieniarskich odnalezionych w trakcie badań archeologicznych w 2014 r. opracowany przez Bartłomieja Biżek - Varisellę oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres min 5 lat od dnia odbioru końcowego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. W przypadku konieczności wykonania usług polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.11.24.50 - Roboty wykopaliskowe na terenach archeologicznych 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.70 - Roboty w zakresie pokrywania betonem 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 71.35.19.14 - Usługi archeologiczne 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości 10 000 PLN przed upływem terminu składania ofert

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1,4

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności: - wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień dot. zabezpieczeń konstrukcyjnych murów w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, obejmujących wykonywanie: przemurowań, uzupełnień wątku kamiennego w obrębie murów średniowiecznych, kotwień, spoinowania murów kamiennych o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto każde z nich. - wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień dot. prac konserwatorskich w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, obejmujących konserwację elementów kamiennych o wartości co najmniej 5 000 PLN brutto każde z nich. Zamawiający będzie oceniał powyższy warunek na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku. Ocena dokonana będzie systemem spełnia/nie spełnia. Załączony do oferty wykaz robót powinien obejmować roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga w szczególności dysponowania: - osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia badań archeologicznych, - osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia badań architektonicznych, - osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; - osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków w specjalności konserwacja kamienia Osoby te muszą spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych (Dz. U. z 2015 poz. 383), t.j.: - osoba prowadząca badania archeologiczne musi spełniać wymogi § 26, a mianowicie posiadać tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku archeologia oraz odbyła co najmniej 12-miesięczną praktykę w zakresie badań archeologicznych. Ponadto osoba ta musi wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu min. 3 prac na obszarach miast lokacyjnych oraz zamków średniowiecznych; - osoba prowadząca badania architektoniczne musi spełniać wymogi § 25, a mianowicie posiadać wykształcenie wyższe z tytułem magistra na kierunku architektura lub posiadać wykształcenie wyższe zawodowe w ramach, którego zaliczyła przedmiot o treści kształcenia: prowadzenie badań architektonicznych w wymiarze nie mniejszym niż 60 godzin lub posiada ukończone studia podyplomowe w zakresie prowadzenia badań architektonicznych oraz potwierdzenie odbycia po ukończeniu tych studiów co najmniej 6-miesięcznej praktyki zawodowej w zakresie badań architektonicznych na obszarach miast lokacyjnych oraz zamków średniowiecznych; - kierownik budowy musi spełniać wymogi § 24, a mianowicie posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz udokumentować odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków; - osoba wykonująca prace konserwatorskie musi spełniać wymogi § 22, a mianowicie posiadać tytuł zawodowy magistra w zakresie specjalności - konserwacja kamienia, uzyskany po ukończeniu studiów wyższych na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz udokumentować odbytą po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji zabytków wpisanych do rejestru zabytków. Spełnienie wyżej wymienionych warunków oceni powołana do przeprowadzenia postępowania komisja, badając kompletność i prawidłowość złożonych ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1,4

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorys ofertowy na wykonanie przedmiotu zamówienia w formie uproszczonej - według Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ; Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - okres gwarancji - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w zakresie: 1) zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku: a) wprowadzenia zmian w dokumentacji techniczno - projektowej, których nie można było przewidzieć na etapie opracowania dokumentacji lub wynikających z decyzji podjętych w trakcie komisji konserwatorskich z udziałem przedstawicieli WUOZ w Krakowie - co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy; b) przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy; c) powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych lub robót zamiennych, jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy; d) pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy; e) konieczności uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów; f) wstrzymania przez właściwe organy realizacji prac objętych umową, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; g) wystąpienia długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych; h) konieczności wykonania robót nie związanych z inwestycją a niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego; i) konieczności podpisania aneksu z Ministrem Kultury i Dziedzictwa Narodowego w związku z rozliczeniem powykonawczym; 2) zmiany dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; 3) zmiany dokonanej na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b) ustawy Prawo budowlane - uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; 4) zmiany nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 5) zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 6) wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 2 na podstawie przyjętego przez Zamawiającego kosztorysu zamiennego. W przypadku wystąpienia materiałów i sprzętu innych niż w ofercie ich ceny nie mogą być wyższe niż średnie wg najaktualniejszego cennika Sekocenbud. 7) wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.malopolska.pl/umigolkusz/Article/id,240778.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w UMiG Olkusz w pokoju nr 311 lub pobrać ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu, Rynek 1, 32-300 Olkusz w punkcie informacyjno-podawczym.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.