eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie sanitarnych instalacji wewnętrznych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław oraz Radach Osiedli.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-05

Wrocław: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie sanitarnych instalacji wewnętrznych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław oraz Radach Osiedli.
Numer ogłoszenia: 127843 - 2009; data zamieszczenia: 05.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich , ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie sanitarnych instalacji wewnętrznych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław oraz Radach Osiedli..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych remontów w zakresie wewnętrznych instalacji sanitarnych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław oraz Radach Osiedli wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ. 1) zakres robót obejmuje w szczególności: a) naprawy lub wymiany elementów instalacji wodno-kanalizacyjnych, gazowych, centralnego ogrzewania i wentylacji, b) wykonywanie niezbędnych zabezpieczeń we wszystkich powyższych przypadkach. 2) zakres rzeczowy zamówienia nie obejmuje: a) wykonania robót instalacyjnych sanitarnych zewnętrznych, b) wykonywania robót elektrycznych i teletechnicznych, c) wykonywania robót budowlanych oraz dekarskich. 3) podstawowe wskaźniki przedstawiają się następująco: a) liczba jednostek objętych zamówieniem: 171, b) liczba obiektów budowlanych: wszystkie związane z jednostkami wymienionymi w zał. nr 5 do SIWZ, c) lokalizacja: miasto Wrocław..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 150.000,00 zł., 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 6) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a) kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacje sanitarne bez ograniczeń Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b) minimum 3 brygadami liczącymi co najmniej po 2 pracowników. 7) dysponują samochodami dostawczymi lub dostawczo-osobowymi w ilości minimum 2 sztuk, dostosowanymi do transportu materiałów budowlanych, narzędzi, sprzętu, wywozu gruzu itp., 8) dysponują odpowiednią łącznością, w skład której powinny wchodzić co najmniej: a) wolna linia telefoniczna bez obciążeń faksem lub modemem, tj. telefon interwencyjny działający w godzinach od 7:00 do 16:00 do odbierania zgłoszeń o awariach lub telefon komórkowy, b) urządzenie typu faks. 9) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a) w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie dotyczące usuwania awarii lub wykonywania robót remontowych (przez okres minimum pół roku) w obiektach użyteczności publicznej (np.: obiektach oświatowych, służby zdrowia, kolejowych, wojskowych, gminnych lub spółdzielczych zasobach mieszkaniowych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 150.000,00 zł. z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. b) wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy muszą: 1) ustanowić pełnomocnika, 2) każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 5 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 3) wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-4 i 6-8 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia. 5. Wykonawca musi być przygotowany do realizacji przedmiotu zamówienia na całym obszarze miasta Wrocławia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty - podpisany na każdej stronie (wzór nr 2.1) 2. Dowód wpłaty wadium 3. Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *) 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - wskazanie kierownika robót. (wzór nr 2.4) *) 7. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeśli w wykazie o którym mowa w ust. 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. *) 8. Kopie uprawnień osób wymienionych w wykazie o którym mowa w ust. 6. *) 9. Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) *) 10. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. *) 11. Wykaz dokumentów które wykonawca załączył do oferty potwierdzających, że zamówienia wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością, - (wzór nr 2.6) 12. Polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności *) 13. Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 326.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.