eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Przebudowa drogi powiat. nr 1312 L Trzebieszów - Celiny - Krynka - Kol. Gręzówka - Łuków w km 4+000 - 5+300, 16+770 - 18+070, dł. 2600 m.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-26

Łuków: Przebudowa drogi powiat. nr 1312 L Trzebieszów - Celiny - Krynka - Kol. Gręzówka - Łuków w km : 4+000 - 5+300, 16+770 - 18+070, dł. 2600 m.
Numer ogłoszenia: 127742 - 2007; data zamieszczenia: 26.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Łapiguz 112, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982617, 7982020, fax 025 7987187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiat. nr 1312 L Trzebieszów - Celiny - Krynka - Kol. Gręzówka - Łuków w km : 4+000 - 5+300, 16+770 - 18+070, dł. 2600 m..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiat. nr 1312 L Trzebieszów - Celiny - Krynka - Kol. Gręzówka - Łuków w km : 4+000 - 5+300, 16+770 - 18+070, dł. 2600 m. Wykonanie zadania należy realizować poprzez mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,6 kg/m², wykonanie koryta z zagęszczeniem walcem wibracyjnym gł. 15 cm. Wykonanie podbudowy betonowej gr. 10 cm po zagęszczeniu z bet. B-10. Ułożenie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych o gr. 4 cm (po zagęszczeniu) . Wykonanie warstwy profilująco-wzmacniającej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową w ilości 150 kg/m2 . Roboty ziemne wykonać koparkami podsiębiernymi przy transporcie gruntu kat. I-II samochodami samowyład. 5-10 ton. Oznakowanie poziome jezdni należy nanieść farbą chlorokauczukową - liniami segregacyjnymi i krawędziowymi : przerywanymi malowanymi mechanicznie. Inne symbole oznakowania poziomego jezdni malować ręcznie farbą chlorokauczukową. W sytuacji naruszenia stanu istniejącego poboczy, Wykonawca na koszt własny uporządkuje koronę drogi.Wspólny Słownik Zamówień- CPV 45233220-7 /roboty w zakresie nawierzchni dróg/. Szczegółowy zakresy robót uwidoczniono w załączonym przedmiarze robót. Przed przystąpieniem do robót Zamawiający przekaże pas drogowy Wykonawcy. Roboty należy oznakować zgodnie z zatwierdzonym Projektem czasowej organizacji ruchu (projekt wykonuje Wykonawca robót). Po zakończeniu robót teren należy doprowadzić do stanu pierwotnego, zdemontować czasowe oznakowanie robót. Roboty należy prowadzić zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przepisami obowiązującymi, Polskimi Normami.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiązuje..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; 2. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie otrzymanych od Wykonawcy aktualnych oświadczeń i dokumentów zgodnie z wymogami SIWZ oraz Ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do (SIWZ), 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz kilku robót o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich 5 lat. 7. Kosztorys ofertowy 8. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej. 9. Oświadczenie o wskazaniu przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie planuje powierzyć podwykonawcy. 10. Zaparafowany wzór umowy /zał. nr 4/. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lukow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych , 21-400 Łuków , ul. Łapiguz 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Z.D.P. - sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.