eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Zagospodarowanie sportowe działki przy Zespole Szkół Specjalnych w Żmigrodzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Trzebnica: Zagospodarowanie sportowe działki przy Zespole Szkół Specjalnych w Żmigrodzie
Numer ogłoszenia: 127729 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Trzebnicki , ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120901 w. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie sportowe działki przy Zespole Szkół Specjalnych w Żmigrodzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadanie pn: Zagospodarowanie sportowe działki przy Zespole Szkół Specjalnych w Żmigrodzie z zastrzeżeniem zmian, o których mowa poniżej i oznaczonych jako UWAGA. Adres inwestycji: Zespół Szkół Specjalnych ul. Rybacka 17 55-140 Żmigród Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 45.21.22.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych W zakresie zagospodarowania sportowego działki zostaną wykonane następujące roboty:prace ziemne- korytowanie i wywóz ziemi z terenu robót, odwodnienia drenażowe boiska z wpięciem do istniejącej kanalizacji lokalnej na terenie szkoły zgodnie z warunkami właściciela sieci (warunki w załączeniu), podbudowy z wykonaniem obrzeży betonowych oraz nawierzchnie poliuretanowe boiska, nawierzchnie trawiaste siłowni zewnętrznej 5A, 5B i 5C, dostawa i montaż ogrodzenia prefabrykowanego i piłkochwytów, dostawa i montaż urządzeń sportowych. UWAGA Zamawiający wprowadza następujące zmiany względem projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych: Zamawiający zmienia technologię nawierzchni poliuretanowej boiska sportowego którą należy wykonać w następujący sposób: zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - ok. 30 cm, zagęszczona podsypka piaskowa (warstwa odsączająca) gr. 15 cm, podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 4-31 mm gr. 15 cm, podbudowa z kruszywa łamanego frakcji 0,1-5 mm gr. 5 cm, podbudowa systemowa układana mechanicznie o gr. min 30 mm. Przez podbudowę systemową należy rozumieć warstwę przepuszczającą dla wody wykonaną jako mieszankę żwiru suszonego (2-5 mm), granulatu gumowego SBR (1-4 mm) i kleju (żywicy poliuretanowej), nawierzchnia poliuretanowa typu EPDM warstwa układana mechanicznie składająca się z granulatu kauczukowego EPDM i żywicy poliueretanowej o gr. po zagęszczeniu min 10mm Parametry techniczne, jakimi ma się charakteryzować nawierzchnia poliuretanowa grubość nawierzchni 10-15 mm wytrzymałość na rozciąganie: większe lub równe 0,40 MPa wydłużenie względne przy rozciąganiu: większe lub równe60 procent odkształcenie pionowe w temp. 23 st. C: mniejsze lub równe 1,9 mm odporność na ścieranie w aparacie TOBERA: mniejsze lub równe 1,6 g amortyzacja siły: większe lub równe 39 procent tarcie (opór poślizgu), stopnie, PTV: większe lub równe 81 (stan suchy) większe lub równe 58 (stan mokry) przepuszczalność wody większe lub równe 10000 mm godz UWAGA: grubość podstawowa nawierzchni zgodna z grubością podaną w badaniach PN EN 14877:2014 Dokumenty jakie powinien przedstawić do oferty Wykonawca nawierzchni syntetycznej a. Badania na zgodność z normą PNEN 14877:2014 02 (lub EN 14877: 2013 lub rekomendację techniczną Instytutu Techniki Budowlanej lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium akredytowanego przez IAAF, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni podane w ppkt. c). b. Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej EFTA. c. Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy i dotycząca przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji. d. Karta techniczna oferowanego systemu zawierająca opis technologii wykonania wraz z podaniem norm zużycia komponentów oraz pokazująca parametry oferowanej nawierzchni. e. Próbka oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 8x10cm z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu Zamawiający ze względu na konieczność zachowania stref bezpieczeństwa modyfikuje rodzaj i rozkład urządzeń sportowych zgodnie z załącznikiem (PZ Żmigród 1.pdf), na następujące urządzenia: Jeździec, Koła Tai Chi Koła Tai Chi, Wioślarz, Wyciskanie siedząc Wyciąg górny, Biegacz, Stepper, Wahadło Wahadło, Orbitrek, Rowerek, Motyl Prasa nożna, Drabinka Podciąg Nóg, Twister Wahadło. Wykonawca załączy karty techniczne urządzeń potwierdzone przez producenta urządzeń. Wymagania odnośnie posadowienia zgodnie z warunkami producenta oraz normami. Minimalne wymogi dla bloków fundamentowych, beton minimum B20 zatarty na gładko, spadki w kierunku na zewnątrz umożliwiające odpływ wód opadowych w kierunku od słupka. Zbrojenie analogicznie jak dla słupków podwyższonych z piłkochwytem Zamawiający zmienia technologię nawierzchni pod urządzeniami sportowymi, którą należy wykonać w następujący sposób: zdjęcie warstwy ziemi rodzimej ok. 30 cm, podbudowa z piasku grubości 10 cm, ręczne rozrzucenie torfu 3 cm, przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatowe z nawiezieniem gleby urodzajnej grubość ok. 20 cm, zmieszanie z torfem. wykonanie trawników dywanowych siewem w gruncie z nawożeniem trawą sportową super mocną. Zamawiający zmienia technologię wykonania ogrodzenia oraz długość ogrodzenia. Ogrodzenie obiektu: 149mb (wraz z ogrodzeniem za budynkiem szkoły, przy rozdzielni elektrycznej) Zamawiający dopuszcza ogrodzenie składające się z paneli ogrodzeniowych wykonanych z prętów pionowych o średnicy fi 5 mm i poziomych ceowników zimno giętych o wymiarach 20 x 5 x 2 mm. Oczko paneli o wymiarach 50 x200 mm, szerokość przęsła 2500 mm. System montażu do słupka z profilu 60x40 za pomocą specjalistycznych obejm. Ogrodzenie ocynkowane ogniowo oraz malowane proszkowo w kolorze ral antracyt. Panele ogrodzeniowe zakończone na gładko ceownikiem, bez wystających ostrych końców Zamawiający dopuszcza ogrodzenie o wysokości 1,7m z tolerancją 10 cm od 1,6m do 1,8m Ogrodzenie obiektu z podwyższonym piłkochwytem: 82.5mb Zamawiający dopuszcza ogrodzenie (1,7m wysokości) łączone z piłkochwytem (3,0m 82,5mb Piłkochwyt wykonany na słupach z profilu 80x80x3mm, do wysokości 1,7m przymocowany za pomocą obejm panel ogrodzeniowy, powyżej rozpięta siatka polipropylenowa o oczku 10x10cm, grubości 4mm, koloru czarnego. Siatka rozpięta na ramce z liny stalowej, ocynkowanej, w otulinie pcv o grubości całkowitej 5mm, łączenie siatki z linką za pomocą specjalistycznych karabińczyków. Zarówno słupy jak i akcesoria ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo w kolorze ral antracyt. Piłkochwyt długości 21,35mb: Zamawiający dopuszcza piłkochwyt wysokości 4,7m wykonany na słupach z profilu 80x80x3mm, siatka polipropylenowa o oczku 10x10cm, grubości 4mm, koloru czarnego. Siatka. Siatka rozpięta na ramce z liny stalowej, ocynkowanej, w otulinie pcv o grubości całkowitej 5mm, łączenie siatki z linką za pomocą specjalistycznych karabińczyków. Zarówno słupy jak i akcesoria ocynkowane ogniowo i malowane proszkowo w kolorze ral antracyt. Długości kotwienia słupków ogrodzenia w bloku fundamentowym na minimum 70 cm, słupki z podwyższonym piłkochwytem kotwione w bloku fundamentowym na minimum 90 cm. Wymiary bloku fundamentowego dla ogrodzenia 30 x 30 x 70, Wymiary bloku fundamentowego dla słupków z podwyższonym piłko chwytem 30 x 40 x 90, wymiary w centymetrach. Dłuższy bok prostopadle do płaszczyzny ogrodzenia. Beton B20. Stosować zbrojenie dla do słupków powyższych z piłko chwytem A 1, 4 pręty żebrowane 10 mm, żebra co 15 cm stal 6 mm gładka A 0. Całość bloku fundamentowego poniżej poziomu gruntu. Zamawiający rezygnuje z odwodnienia liniowego boiska i modyfikuje drenaż boiska i placu zabaw w następujący sposób. (Zastosowanie podbudowy przepuszczalnej oraz przepuszczalność warstwy ścieralnej boisko eliminują konieczność stosowania odwodnienia liniowego. W związku z zamianą nawierzchni siłowni zewnętrznej z sztucznej na naturalną przepuszczalną nie ma konieczności stosowania odwodnienia liniowego oraz drenażu). Drenaż liniowy o długości 31mb, wykonany na głębokości 60cm, w wykopach liniowych o szerokości 40cm. Drenaż z rury pcv średnicy 110mm i w otulinie z geowłókniny. Drenaż podsypany i obsypany żwirkiem filtracyjnym lub kruszywem 4 31,5mm. Wpięcie drenażu do istniejącej studni betonowej. W odległości jednego metra przed studnią należy wykonać studzienkę rewizyjną śr. 600 mm o głębokości 1,5m. Szczegółowy opis i zakres robót określają: przedmiar robót (Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ) z uwzględnieniem ww. zmian, projekt budowlany (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ) z uwzględnieniem ww. zmian, które stanowią integralną część SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Ewentualne zamówienia uzupełniające zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy lub umów zawartych z Wykonawcą w trybie zamówienia z wolnej ręki, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwotę wadium należy zapłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostanie termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, Wydział Finansowy pok. 25, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, w treści dokumentu powinno zostać zawarte zobowiązanie odpowiednio podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy pzp. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał i prawidłowo ukończył - zgodnie z zasadami sztuki budowlanej - roboty zagospodarowania terenu z zabudowaniem nawierzchni sportowych o wartości minimum 250 000,00 zł.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile Wykonawca złoży stosowne oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Badania na zgodność z normą PNEN 14877:2014-02 (lub EN 14877: 2013 lub rekomendację techniczną Instytutu Techniki Budowlanej lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium akredytowanego przez IAAF, potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni podane w ppkt. c). Atest Państwowego Zakładu Higieny lub równoważnej instytucji z państwa członkowskiego Unii Europejskiej/EFTA. Autoryzacja producenta oferowanej nawierzchni sportowej wydana wykonawcy i dotycząca przedmiotowego zadania wraz z potwierdzeniem gwarancji. Karta techniczna oferowanego systemu zawierająca opis technologii wykonania wraz z podaniem norm zużycia komponentów oraz pokazująca parametry oferowanej nawierzchni. Próbka oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 8x10cm z oznaczeniem producenta i typu oferowanego produktu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, zaparafowany wzór umowy, kosztorys ofertowy w formie uproszczonej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; b) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w tym w zakresie zmian technologicznych, w szczególności ze względu na: -niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; -konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w przedmiarze robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia; UWAGA: Zmiany opisane w lit. b tiret pierwsze powyżej mogą być podstawą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy wyłącznie w przypadku, w którym Wykonawca udowodni, iż ceny materiałów lub urządzeń zastępujących wycofane z produkcji lub rynku są wyższe od proponowanych w ofercie, jednakże zwyżka cen - a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy nie może przekroczyć 10% ceny jednostkowej materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie Wykonawcy. Zmiany opisane w lit b tiret drugie będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w lit. b zmian może być powiązana z obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy. c) zmian osobowych - zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami; d) zmian podmiotowych, obejmujących: -zmianę podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na innego - dysponującego co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym. -rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy, o ile posłużenie się podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ nie zmieniających przedmiotu umowy i niepowodujących zwiększenia wynagrodzenia; -zmianę podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, e) zmiany wartości umowy w przypadku: -zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U.2011.177.1054), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług. Przy czym Wykonawca jest uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy; -wystąpienia robót dodatkowych, których nie można było wcześniej przewidzieć a niezbędnych do osiągnięcia efektu końcowego i zakończenia zadania; -rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. f) zmiany uzgodnionych zasad i terminu płatności wynagrodzenia w przypadku gdy zmiany te wynikać będą z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; g) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy pzp: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); b) zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Ks.Dz.W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Biuro Podawcze - parter - Starostwo Powiatowe w Trzebnicy, ul. Ks.Dz.W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.