eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Okno na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-28

Świdwin: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Okno na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego
Numer ogłoszenia: 127712 - 2015; data zamieszczenia: 28.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński , ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, faks 094 3650330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Okno na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie (1 - dniowe = 1 x 8 godz. dydaktycznych) - skierowane do 31 osób - uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i Ponadgimnazjalnych oraz osób niepełnosprawnych. Celem szkolenia jest podwyższenie poziomu umiejętności użytkowania komputera i Internetu w tym nabycie umiejętności z zakresu obsługi Windows 7 Pro, w szczególności: omówienie aplikacji dołączonych przez producenta komputera instalowanie i odinstalowanie programów bezpieczne logowanie - ogólnie obsługa sprzętu - router i UPS Dodatkowe wymagania: a)metodyka szkoleń: wykład i ćwiczenia warsztatowe; b)koszty dojazdu, zakwaterowania i wyżywienia trenerów pokrywa Wykonawca; c)Wykonawca przygotuje materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę szkolenia spięte w estetyczny sposób lub zbindowane, które zostaną wydane każdemu uczestnikowi szkolenia w momencie rozpoczęcia szkolenia (oznakowane zgodnie z wytycznymi EFRR - POIG); d)Wykonawca dostarczy materiały piśmiennicze (długopis, notatnik formatu A4), które po zakończeniu szkolenia przekaże każdemu z uczestników na własność; e)Wykonawca przygotuje i wyda na zakończenie szkolenia uczestnikom szkoleń zaświadczenia o ich ukończeniu (oznakowane zgodnie z wytycznymi EFRR); f)Wykonawca pokrywa koszty: wynajęcia sal szkoleniowych komputerowych wraz z niezbędnym sprzętem komputerowym z oprogramowaniem Windows 7 Pro i dostępem do Internetu; g)Dopuszcza się, aby równocześnie przy jednym stanowisku komputerowym pracowało maksymalnie dwóch uczestników szkoleń. h)Wykonawca pokrywa koszty poczęstunku (min. bufet kawowo/herbaciany, napoje zimne, ciastka oraz kanapki) z uwzględnieniem specyfiki uczestników (dzieci i młodzież) oraz zabezpiecza niezbędny sprzęt do prowadzenia szkoleń w szczególności projektor, tablice typu flipchart - poczęstunek dotyczy szkoleń grupowych i)Wykonawca przygotowuje sprawozdania z przebiegu każdego szkolenia; j)Wykonawca przeprowadza ankiety ewaluacyjne ex-ante i ex-post. k)Zajęcia prowadzone nierównolegle dla dwóch grup w wymiarze 8 godzin dydaktycznych; poprzez godzinę zajęć dydaktycznych Zamawiający rozumie godzinę lekcyjną, czyli 45 minut zegarowych. l)Dla osób niepełnosprawnych szkolenia będą prowadzone w ich miejscu zamieszkania zgodnie ze specyfikacją jak w pkt. k) i m) m)Miejsce realizacji szkoleń: -Świdwin (grupa 8-mio osobowa) -Świdwin ( grupa 9-cio osobowa) -Połczyn-Zdrój ( grupa 8-mio osobowa) -Połczyn - Zdrój - 4 osoby w systemie indywidualnym -Świdwin - 2 osoby w systemie indywidualnym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od obowiązku wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali (lub w wykonują - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej 1 usługę szkoleniową, której przedmiotem było przeprowadzenie szkoleń dla minimum 10 osób, w wymiarze co najmniej 8 godzin dydaktycznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują przynajmniej: 1 osobą (trenerem), która: Posiada minimum 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń/warsztatów, które odpowiadają swoim rodzajem (tematyką) szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, w grupie nie mniejszej niż 8 osób

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin płatności - 30

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdwinie, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Świdwinie, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Oś Priorytetowa: 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie: 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion Tytuł projektu: Okno na świat - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu na terenie Powiatu Świdwińskiego Numer umowy o dofinansowanie: POIG.08.03.00-32-458/13-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.