eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › ZPM/01/2016 - Dostawa pieca tyglowego wraz z montażem i uruchomieniem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Legnica: ZPM/01/2016 - Dostawa pieca tyglowego wraz z montażem i uruchomieniem
Numer ogłoszenia: 127666 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica , ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPM/01/2016 - Dostawa pieca tyglowego wraz z montażem i uruchomieniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletnego przechylnego pieca tyglowego opalanego gazem ziemnym do Instytutu Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy, - Zakład Produkcji Małotonażowej w Legnicy, ul. Złotoryjska 194 (teren Huty Miedzi Legnica), zgodnie z niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. CPV: 42341000-8 - piece przemysłowe 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Dostawa przechylnego pieca tyglowego opalanego gazem ziemnym o podstawowych parametrach technicznych: a) Pojemność tygla: minimum 200 litrów, b) Rodzaj tygla: grafitowy, c) Maksymalna temperatura: 1200 °C, d) Ogrzewanie pieca: palnik opalany gazem ziemnym o moc min. 390 kW, e) Konstrukcja pieca: rama pieca i płaszcz ze stali konstrukcyjnej z elementami stali żaroodpornej, f) Izolacja płaszcza i dna: cegły lub beton żaroodporny z matą z włókna ceramicznego g) Przechylanie pieca: maksymalny kąt nachylenia 100° przy pomocy siłowników hydraulicznych z agregatem. h) Odprowadzenie spalin: za pomocą kanału, umieszczonego pod pokrywą pieca, i) Pokrywa pieca podnoszona do góry i obracana w bok, wykonana z betonu żaroodpornego z kołnierzem żeliwnym, j) Wolno stojąca tablica rozdzielcza przeznaczona do montażu na ścianie, k) Pomiar temperatury w kąpieli w tyglu, l) Regulator typu PID zapewniający dokładną regulację wprowadzonej przez obsługę temperatury w komorze grzejnej, m) Podwójne termoogniwo typu S w komorze pieca, jedno regulacyjne, drugie dla jednostki limitującej. 2.2. Wykonawca realizując dostawę przechylnego pieca tyglowego zapewni: dostawę pieca własnym transportem, montaż pieca oraz jego uruchomienie. Dostawa kompletnego pieca do obiektu Zamawiającego odbędzie się w dni robocze t.j. pn- pt w godzinach od 600 do 1400. Dokładny termin dostawy będzie uzgodniony pomiędzy stronami umowy telefonicznie i potwierdzony faksem lub mailem z wyprzedzeniem, co najmniej czterech dni roboczych przed datą dostarczenia kompletnego pieca Wyładunek pieca w obiekcie Zamawiającego zostanie zrealizowany przy użyciu sprzętu (wózka widłowego) i operatora Zamawiającego. Montaż i uruchomienie kompletnego pieca tyglowego odbędzie się w wyznaczonym miejscu na hali produkcyjnej Zamawiającego. Zamawiający zapewni w miejscu uruchomienia pieca w przyłącza gazu ziemnego i energii elektrycznej. Wykonawca, przy przekazaniu pieca, przeprowadzi nieodpłatne i potwierdzone protokołem szkolenie praktycznej obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego. Ryzyko i ubezpieczenie do czasu przekazania pieca leży po stronie Wykonawcy. Przekazanie kompletnego pieca wraz z dokumentami, potwierdzone zostanie protokołem odbioru podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Stron, w dniu jego dostawy i uruchomienia. Protokół sporządzi Wykonawca. Warunkiem podpisania protokołu odbioru pieca, jest wcześniejsze zatwierdzenie protokołu realizacji przez Wykonawcę szkolenia pracowników obsługi Zamawiającego. 2.3. Wykonawca wraz z protokolarnym przekazaniem pieca przekaże następujące dokumenty: -certyfikat CE (zgodny z Dyrektywą Maszynową); -deklarację zgodności z normami UE; -instrukcję obsługi w języku polskim, dokumentację techniczno-ruchową (DTR), -zatwierdzony dokument gwarancyjny zgodny z SIWZ i Ofertą (gwarancja na minimum 24 miesiące na kompletny piec tyglowy); -Deklarację Zgodności dostawcy, potwierdzającą, że urządzenie jest zgodne z postanowieniami Ministra Gospodarki z dnia 20.12.2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa (wprowadzające dyrektywę 98/37/WE) i wszystkich innych dyrektyw, których wymagania odnoszę się do tego urządzenia oraz ze stosownymi normami zharmonizowanymi; - Protokół realizacji szkolenia obsługi, dla pracowników wyznaczonych przez Zamawiającego po podpisaniu umowy. 2.4. Wykonawca udzieli gwarancji na minimalny okres 24 miesięcy na dostarczony kompletny piec, licząc od dnia protokolarnego przekazania urządzenia do eksploatacji. 2.5. Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny kompletnego pieca, którego maksymalny czas przybycia od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii do chwili rozpoczęcia działań związanych z usuwaniem awarii na terenie Zamawiającego ustala się na: -w przypadku awarii wyłączającej piec z eksploatacji w dniu jej pisemnego zgłoszenia w ciągu maksymalnie 24 godzin (czas reakcji); -w przypadku awarii nie wyłączającej pieca z eksploatacji w ciągu 48 godzin (czas reakcji). 2.6. Wykonawca zapewni dostępność serwisu pogwarancyjnego kompletnego pieca, którego maksymalny czas przybycia od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego awarii do chwili rozpoczęcia działań związanych z usuwaniem awarii na terenie Zamawiającego ustala się na: -w przypadku awarii wyłączającej piec z eksploatacji w dniu jej pisemnego zgłoszenia w ciągu maksymalnie 24 godzin (czas reakcji); -w przypadku awarii nie wyłączającej pieca z eksploatacji w ciągu 48 godzin (czas reakcji)..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.34.10.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: A) WNIESIENIE WADIUM 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysięce złotych 00/100). 2. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt) 2 Ustawy Pzp, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z brzmieniem art. 24 ust. 4 Ustawy Pzp. 3. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt. XIII. 4. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a) pieniądzu - wpłacone przelewem na rachunek Zamawiającego w Raiffeisen Bank Polska S.A. konto nr: 04 1750 1279 0000 0000 0263 4082, z adnotacją:Wadium - ZPM/01/2016. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2014 poz. 1804 j.t. ze zm.) 5. W przypadku wykonawców zagranicznych, Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w tabeli kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W przypadku gdy w dniu publikacji ogłoszenia, NBP nie opublikował średnich kursów walut Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. 6. W przypadku wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu, należy oryginał dokumentu dołączyć do koperty wraz z ofertą jako osobny dokument, a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wnoszącego wadium spiąć lub zszyć z ofertą. 7. Z gwarancji lub poręczenia ma wynikać, że kwota wadium będzie wypłacona Zamawiającemu, podstawie pisemnego oświadczenia, w sytuacji, gdy Wykonawca nie wywiązał się z zobowiązań zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy Pzp. 8. Gwarancja lub poręczenie powinny być udzielone nieodwołalnie i bezwarunkowo. W gwarancji lub poręczeniu nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności wynikającej z tej czynności prawnej lub wymogi, których spełnienie przez Zamawiającego warunkuje wypłatę gwarantowanej (poręczonej) kwoty. 9. Termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia musi obejmować cały okres związania ofertą. 10. Gwarancje lub poręczenia winny być udzielone wyłącznie na zasadach określonych przepisami polskiego prawa. B) ZASADY ZWROTU WADIUM 1. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. C). 3. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. C) UTRATA WADIUM 1. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; -zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ opatrzone czytelnym podpisem oraz pieczątką firmową;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych, co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia; (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznika nr 6 do SIWZ do niniejszej SIWZ) oraz dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie, zrealizowanych w ciągu 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz wykonanych, co najmniej 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia; (sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznika nr 6 do SIWZ do niniejszej SIWZ) oraz dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie, zrealizowanych w ciągu 3 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie. Wraz z w/w wykazem należy przedłożyć dokument potwierdzający, że dostawy te zostały wykonane należycie (należy dołączyć referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Opcjonalnie Oświadczenie Wykonawcy dot. polegania na innych podmiotach formularzu zgodnym z treścią Załącznika nr 5 do SIWZ -Kartę katalogową lub specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnienie zapisów SIWZ - należy wskazać ww zapisy poprzez ich wyróżnienie kolorem. -Zatwierdzony dokument gwarancyjny zgodny z zapisami SIWZ i Ofertą (gwarancja na minimum 24 miesiące na kompletny piec tyglowy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji na kompletny piec tyglowy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imn.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.imn.legnica.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 09:50, miejsce: Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach Oddział w Legnicy Adres: ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.