eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blizanów › Dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Usług Komunalnych w Blizanowie o mocy od 135KM do 140KM

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-19

Blizanów: Dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Usług Komunalnych w Blizanowie o mocy od 135KM do 140KM
Numer ogłoszenia: 127664 - 2016; data zamieszczenia: 19.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Blizanowie , Blizanów Drugi 5a, 62-814 Blizanów, woj. wielkopolskie, tel. 62 7511017, faks 62 7511017.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: bip.wokiss.pl/blizanow/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Zakładu Usług Komunalnych w Blizanowie o mocy od 135KM do 140KM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (rok produkcji min. 2016 r.) Przedmiot zamówienia winien spełniać n/w parametry techniczne: 1) Silnik: wysokoprężny, 4 cylindry z turboładowaniem chłodzony cieczą spełniający normy emisyjności spalin najmniej EURO III B, o mocy 135 km do 140 km, o pojemności od 4100-4300cm3. 2) Kabina: 6-słupkowa z klimatyzacją i ogrzewaniem, drzwi kabiny otwierane z prawej i lewej strony, szyba tylna i boczne szyby uchylne, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, siedzenie pasażera rejestracja ciągnika na 2 osoby, 3) Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana o przełożeniach minimum 24 przód i 18 tył, minimum 2 stopniowy wzmacniacz momentu obrotowego z rewersem mechanicznym, prędkość ciągnika nie mniejsza niż 40km/h, 4) Sprzęgło: tarczowe suche, 5) Układ napędowy: 4x4 z blokadą mechanizmu różnicowego załączanego przyciskiem, 6) Układ hamulcowy: tarczowy mokry, hamulec ręczny mokry tarczowy sterowany dźwignią, 7) WOM tylny:540/540E/1000/1000E 8) Pompa hydrauliczna: niezależna o wydajności minimum 70l/min i ciśnieniu roboczym na szybkozłączu minimum 150MPa, 9) Udźwig podnośnika tylnego: minimum 7000kg, 10) Sterowanie hydrauliką: elektrohydrauliczne, 11) Zewnętrzne sterowanie podnośnikiem: przyciskami na błotnikach, 12) Rozdzielacz hydrauliki: tył: 6+1 przód : 4, 13) Pneumatyka: jednoobwodowa i dwuobwodowa fabrycznie zamontowana, 14) Układ kierowniczy: hydrostatyczny z oddzielnym układem hydraulicznym, 15) Ogumienie: przód minimum 420/70r24 spawane felgi, tylne minimum 520/70r38 spawane felgi, 16) Zaczep tylny: transportowy na sworzeń, 17) Zaczep tylny dolny: wymiennymi końcówkami( na sworzeń o dopuszczalnym obciążeniu pionowym minimum 1200kg i na hak o dopuszczalnym obciążeniu pionowym minimum 3000kg, 18) Tylny TUZ: kategorii II z hakami, 19) Przedni TUZ: o udźwigu minimum 3500kg, oryginalny stosowany przez producenta, 20)Przedni WOM: lewoobrotowy (stojąc przodem do ciągnika) końcówka 6-rowkowa, obroty:1000 obr/min. 21) Zbiornik paliwa: minimum 180 litrów, 22) Instalacja elektryczna: 12V, akumulator min. 160Ah, alternator min. 90A, 23) Deska rozdzielcza: powinny znajdować się wskaźnik: liczby motogodzin, poziomu paliwa, temperatury cieczy chłodzącej, ciśnienia oleju, 24) Wyposażenie: przednie i tylne lampy robocze, światło ostrzegawcze obrotowe- 2 szt. gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, 25) Maszyna: fabrycznie nowa ciągnik rok produkcji 2016, 26) Wszystkie podzespoły montowane fabrycznie, 27) Okres gwarancji: udzielony przez Sprzedawcę minimum 12 miesięcy lub 1000 motogodzin, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Sprzedającego, stacjonarny serwis winien znajdować się w odległości około 50 km od siedziby Zamawiającego 28) Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: a) świadectwo homologacji na terenie RP b) gwarancje, c) fabryczne instrukcje obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji d) książki serwisowe w języku polskim. Wymagania dodatkowe: 1.) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 12 miesięcy lub 1000 motogodzin. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 2.) Przeglądy gwarancyjne wraz ze wszystkimi niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi (oleje, płyny, filtry itp.) wykorzystanymi w czasie przeglądów będą bezpłatne i odbywać się będą zgodnie z harmonogramem wynikającym z warunków udzielonej przez producenta gwarancji, na wniosek Zamawiającego. 3.) Wykonawca zapewni nie dłuższy niż maksymalnie 72 godzinny czas reakcji serwisu od momentu powiadomienia przez Zamawiającego (faksem, e-mailem). W przypadku opóźnienia w rozpoczęciu naprawy, tj. nie rozpoczęcia jej w ciągu 72 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy o awarii, Zamawiający wezwie inny podmiot świadczący usługi z tego zakresu a koszty naprawy obciążą Wykonawcę. 4.) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie uzgodnionym przez strony do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy. 5.) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt. 6.) O dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić pisemnie/fax/e-mail Zamawiającego, z co najmniej 1 dniowym wyprzedzeniem. 7.) Odbiór - przekazanie ciągnika nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy wraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletu dokumentów pojazdu i kluczyków. 8.) Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie pracowników ZUK Blizanów w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia. 9.) Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 10.) Zamawiający zobowiązuje się do wykonania rejestracji ciągnika oraz do zawarcia umowy ubezpieczenia w zakresie: AC, OC, NNW..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowanie nie jest przewidziane skladanie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy - wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo, w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę, załączniki i oświadczenia, jeżeli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Gwarancja - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.wokiss.pl/blizanow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Blizanowie Blizanów Drugi 5a 62-814 Blizanów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych w Blizanowie Blizanów Drugi 5a 62-814 Blizanów- pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.