eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku będącym siedzibą Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie przy ul. Mazowieckiej 9 w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Warszawa: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku będącym siedzibą Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie przy ul. Mazowieckiej 9 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 127648 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88750 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pierwszy Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, ul. Mazowiecka 9, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3433500, faks 022 3433549.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku będącym siedzibą Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie przy ul. Mazowieckiej 9 w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku będącym siedzibą Pierwszego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie przy ul. Mazowieckiej 9 w Warszawie, gdzie: 1. łączna powierzchnia użytkowa budynku - 2156 m2, w tym : a) pokoje biurowe oraz korytarze z podłogami z wykładzin dywanowych - 1764 m2, b) pomieszczenia gosp., archiwalne, korytarze, hol wejściowy, klatka schodowa - podłoga gładka (terakota, kamień) - 350 m2, c) łazienki i sanitariaty - ilość 14 - 42 m2, d) pozostała powierzchnia: okna PCV - 648 m2 (powierzchnia z dwóch stron), winda oraz szyb szklany windy - 70 m2 (powierzchnia zewnętrzna). 2. Szczegółowy wykaz czynności wraz z częstotliwością prac zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego, tj. 8.00 - 16.00, w obecności pracowników Zamawiającego, za wyjątkiem usługi mycia okien, prania wykładzin, które wykonywane będą po godzinach pracy Zamawiającego lub w dni wolne (do uzgodnienia przez strony). 4. Wykonawca wykonuje czynności objęte przedmiotem zamówienia, własnym sprzętem oraz na własny koszt dostarcza zapachowe środki higieniczne, czyszczące, konserwujące, papier toaletowy perforowany w dużych rolkach, ręczniki papierowe, mydło w płynie do dozowników, worki na śmieci. 5. Wszystkie środki użyte do wykonania zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski, posiadać odpowiednie atesty i być przeznaczone do czyszczenia danego rodzaju powierzchni, nie drażniące oczu, dróg oddechowych i nie utrudniające pracy i przebywania ludzi w pomieszczeniach Zamawiającego. 6. Śmieci i odpady będą składowane wyłącznie do pojemników w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 7. Za wywóz śmieci i odpadów odpowiedzialny jest Zamawiający. 8. Zamawiający, w celu wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia udostępni Wykonawcy nieodpłatnie dostęp do ciepłej i zimnej wody oraz energii elektrycznej. 9. Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie socjalne do przebierania się pracowników oraz przechowywania materiałów, maszyn i urządzeń. 10. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów bhp. i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 91.91.91.00 - 91.91.91.00 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 213114.75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 25.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Porządkowania Wnętrz Krzysztof Pałkowski, Al. Jana Pawła II 32 lok. 39, 00-141 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 84000
  • Oferta z najniższą ceną: 84000 oferta z najwyższą ceną: 320182,40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.