eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osie › Kursy zawodowe, Warsztaty terapeutyczne, Wsparcie społeczne w ramach Programu Aktywności Lokalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-25

Osie: Kursy zawodowe, Warsztaty terapeutyczne, Wsparcie społeczne w ramach Programu Aktywności Lokalnej
Numer ogłoszenia: 127644 - 2011; data zamieszczenia: 25.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Osiu , ul. Dworcowa 6, 86-150 Osie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 32 09 732, faks 52 32 09 732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopsosie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe, Warsztaty terapeutyczne, Wsparcie społeczne w ramach Programu Aktywności Lokalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe zorganizowanie i przygotowanie w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki pn. Kreuj swój potencjał- zbliż się do swoich marzeń, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w zakresie: 1. Kursów zawodowych, 2. Warsztatów terapeutycznych, 3. Wsparcia społecznego w ramach Programu Aktywności Lokalnej. I. Kursy zawodowe Kursy zawodowe teoretyczne i praktyczne dla 13 beneficjentów a) kurs konserwator urządzeń płaskich i terenów zielonych- 8 osób (60 godz. dla każdej osoby) b) kurs ABC Biznesu+ kurs prawa jazdy kat. B- 5 osób (60 godz. dla każdej osoby) 1. Wykonanie badań lekarskich dla 13 beneficjentów w celu określenia zdolności do udziału w danym kursie zawodowym. 2. Okres trwania kursów: od momentu podpisania umowy do 30.09.2011 r. 3. Kursy zawodowe winny odbywać się w czasie od poniedziałku do piątku (w dni robocze) między godziną 8.00 a 16.00. 4. Kursy winny odbywać się w miejscowości Osie lub innej miejscowości oddalonej od Osia nie dalej niż 30 km. W przypadku realizacji szkoleń poza Osiem Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport beneficjentów z Osia do miejsca szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu tj. busem lub autobusem. 5. Zapewnianie cateringu podczas trwania kursów/szkoleń złożonego z: a) ciepłego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówka) b) baru kawowego (dwa rodzaje: kawa, herbata) c) zimnych napoi (dwa rodzaje: sok, woda) 5. Zapewnienie materiałów odpowiadających tematyce kursów 6. Ewaluacja projektu: a) ankiety b) wskaźniki c) listy obecności d) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych e) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku f) dzienniki zajęć g) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia kursów zawodowych h) rezultaty twarde i miękkie i) zdjęcia II Warsztaty terapeutyczne 1. Warsztaty terapeutyczne dla 13 beneficjentów 2. Warsztaty winny odbywać w od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia 3. Okres odbywania zajęć: czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień 2011 r. 4. Warsztaty winny być prowadzone przez specjalistów: a) doradca zawodowy- raz w miesiącu 30 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: sporządzanie CV, listu motywacyjnego, metody poszukiwania pracy, autoprezentacja. b) psycholog- 10 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: trening umiejętności społecznych, trening asertywności, zajęcia z pozytywnego myślenia, indywidualne rozmowy. c) pedagog- 20 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: właściwe zarządzanie czasem i budżetem domowym; typ osobowości i jego wpływ na życie i relacje z otoczeniem. d) radca prawny- 9 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: podstawy prawa pracy, rodzinnego i opiekuńczego, indywidualne rozmowy. e) wizażysta- jednorazowo 0,5 godz. dla każdego beneficjenta w zakresie tematycznym: zmiana wizerunku zewnętrznego, autoprezentacja. f) ginekolog- 10 godz. dla wszystkich beneficjentów w zakresie tematycznym: higiena osobista, metody antykoncepcji, profilaktyka w zakresie chorób kobiecych. 5. Warsztaty winny odbywać się między godziną 8.00 a 15.00 6. Warsztaty winny odbywać się w Osiu lub w innej miejscowości oddalonej od Osia nie dalej niż 30 km. W przypadku realizacji szkoleń poza Osiem Wykonawca jest zobowiązany zapewnić transport beneficjentów z Osia do miejsca szkolenia i z powrotem własnym środkiem transportu tj. busem lub autobusem. 7. Zapewnianie cateringu podczas trwania kursów/szkoleń złożonego z: a) ciepłego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówka) b) baru kawowego (dwa rodzaje: kawa, herbata) c) zimnych napoi (dwa rodzaje: woda, sok) 8. Ewaluacja projektu: a) ankiety b) wskaźniki c) listy obecności d) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych e) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku f) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia warsztatów g) dzienniki zajęć h) rezultaty twarde i miękkie i) zdjęcia III. Wsparcia społecznego w ramach Programu Aktywności Lokalnej 1. Zajęcia z 9 beneficjentami 2. Zajęcia winny odbywać się w dni: od poniedziałku do piątku 3. Zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu w okresie: od momentu podpisania umowy do 30.09.2011 r. 4. Zakres programowy zajęć: trening kompetencji i umiejętności społecznych ( trening umiejętności społecznych, trening asertywności, zajęcia z pozytywnego myślenia, indywidualne rozmowy), dbałość o własny wizerunek, szkoła efektywnego rodzica ( umiejętność rozwiązywania konfliktów z dzieckiem, rozwijanie relacji z dzieckiem, rola rodziców w wychowywaniu dziecka). 5. Zajęcia winny być prowadzone przez specjalistów: a) psychologa b) pedagoga c) wizażystę d) doradcę zawodowego 6. Podczas zajęć winien być zapewniony catering złożony z: a) ciepłego posiłku w postaci obiadu jednodaniowego (przykładowy zestaw: ziemniaki/frytki, mięso, surówka) b) baru kawowego (dwa rodzaje: kawa, herbata) c) zimnych napoi (dwa rodzaje: woda, sok) b) materiały do zajęć 7. Ewaluacja projektu: a) ankiety b) wskaźniki c) listy obecności d) lista potwierdzająca odbiór materiałów szkoleniowych e) lista potwierdzająca otrzymanie posiłku f) dzienniki zajęć g) certyfikaty bądź zaświadczenia ukończenia kursów zawodowych h) rezultaty twarde i miękkie i) zdjęcia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają pozwolenie, wymagane odrębnymi przepisami, na prowadzenie placówki szkoleniowej. Posiadają aktualny wpis, wymagany odrębnymi przepisami , do rejestru instytucji szkolących. Posiadają prawo wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu na druku Ministerstwa Edukacji i Nauki, potwierdzające uzyskanie umiejętności w zawodach będących przedmiotem zamówienia oraz dwa certyfikaty w języku polskim i angielskim, zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Edukacji z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosły wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych(Dz. U. Nr 31, poz. 216)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają co najmniej 3 letnie doświadczenie w prowadzeniu i realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, w tym przynajmniej 2 letnie takie doświadczenie udokumentowane 7-ma potwierdzeniami z: Miejskich Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejsko- Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Gminnych Ośrodków Pomocy Społecznej, Miejskich Centrów Pomocy Rodzinie, Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Organizowanie zajęć praktycznych musi odbywać się w pracowniach (placówkach, jednostkach, zakładach) przeznaczonych do prowadzenia kursów/szkoleń zawodowych, wyposażonych w sprzęt niezbędny do odbycia zajęć praktycznych w danym zawodzie. 4. Wykonawca zapewnia beneficjentom środki piśmienne i materiały dydaktyczne (narzędzia) niezbędne do udziału w szkoleniach oraz odbycia zajęć praktycznych. Wykonawca zapewnia każdemu beneficjentowi, jeśli jest to wymagane, odzieży ochronnej i obuwia na czas realizacji zajęć praktycznych. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednią kadrę, sprzęt, pomoce dydaktyczne oraz pomieszczenia do odbywania szkoleń będących przedmiotem zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wymaganą wiedzę i doświadczenie, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gopsosie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dworcowa 6 86- 150 Osie pok. 18.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Dworcowa 6 86- 150 Osie pok. 18.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.